tja die veranderde perceptie van fysieke en geestelijke werkelijkheid had ik nuchter niet kunnen bereikenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben er niet van overtuigd dat het je dingen brengt die je niet uiteindelijk zelf ook zou hebben gevonden. Maar het voelt wel als een bijzondere belevenis.
ze zijn beide mooiquote:
zou targetten at 1-1.5 g/kg body weightquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:19 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe veel eiwitten is eigenlijk genoeg voor een vrouw die niet echt intensief sport?
picsquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind mezelf ook heel mooi de laatste dagen.
ik ook de laatste dagenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind mezelf ook heel mooi de laatste dagen.
Ik stuur wel een foto van een willekeurige mocro en doe alsof ik het ben.quote:
Ik heb hier een tentamenvraag over gehad dit jaar. Uit rechtspraak van het EHRM (Vinter e.a./UK) volgt dat voor de veroordeelde vanaf de oplegging van de straf perspectief op invrijheidstelling bestaan en er moet een wettelijk mechanisme zijn dat daadwerkelijk tot verkorting van de straf kan leiden.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ls_levenslang__.html
Wat vind jij hiervan Paxcon
Ik zou gelijk stoppen met lid zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb hier een tentamenvraag over gehad dit jaar. Uit rechtspraak van het EHRM (Vinter e.a./UK) volgt dat voor de veroordeelde vanaf de oplegging van de straf perspectief op invrijheidstelling bestaan en er moet een wettelijk mechanisme zijn dat daadwerkelijk tot verkorting van de straf kan leiden.
En volgens mij is Nederland zo ongeveer het enige land binnen de Raad van Europa die daar niet aan voldoet. Aangezien wij zijn aangesloten bij het EVRM vind ik dat wij die uitspraken ook moeten opvolgen en en het feit dat er een toets plaats moet vinden betekent niet per definitie dat iemand vrij komt.
Dus kijken of er redenen zijn voor herziening (om redenen van menswaardigheid, veranderd inzien t.a.v. de strafwaardigheid en het feit dat naarmate een gevangenisstraf langer duurt deze voor de veroordeelde steeds zwaarder wordt) kan wat mij betreft nooit kwaad.
ik had even gepauzeerd om een verhaal te typen hier maar ik kijk rustig verderquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:22 schreef supersof het volgende:
ik spoel door naar het tandenborstel deel pax
je mag wel levenslang gevenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou gelijk stoppen met lid zijn.
Walgelijk dat je niet gewoon levenslang mag geven van die idioten
Walgelijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je mag wel levenslang geven
er moet alleen een mechanisme zijn dat verplicht tot evaluatie na XX jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |