We keken de aflevering dat LEwis eigenlijk met pensioen ging en dat er in het milieugekkies milieu een murder was gepleegd.quote:
hoezo datquote:
oh die ken ik nietquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
We keken de aflevering dat LEwis eigenlijk met pensioen ging en dat er in het milieugekkies milieu een murder was gepleegd.
wat ga je kiezenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:02 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik mag vanavond kiezen wat we eten.
Leuk he
Ik heb veel detectives op DVD.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh die ken ik niet
ik kijk slechts sporadisch, namelijk als de KRO het uitzendt
doe eensquote:
vet.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had wel een intense ontmoeting met de verpersoonlijking van de kleur turquoise daarop ja
sof doet dat meisje van boncolor jou ook altijd denken aan loka?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik draag dikke gebreide sokken en een broek die een stuk boven mijn enkels al stopt, is het sociaal acceptabel om daarmee naar de winkel te gaan?
Sociaal acceptabel welquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik draag dikke gebreide sokken en een broek die een stuk boven mijn enkels al stopt, is het sociaal acceptabel om daarmee naar de winkel te gaan?
nee stel maar een vraagquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:03 schreef Drug het volgende:
[..]
doe eens
[..]
vet.
ik had n x op dmt dat ik de kleur groen was. best apart
ik ben vanaf nu trouwens fan van je
Dat vind ik wel oppervlakkig van jequote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:03 schreef Drug het volgende:
[..]
doe eens
[..]
vet.
ik had n x op dmt dat ik de kleur groen was. best apart
ik ben vanaf nu trouwens fan van je
Mensen die drugsgebruik ophemelen of als iets positiefs zien heb ik weinig mee op.quote:
Hoezo dat dan? :$quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
sof doet dat meisje van boncolor jou ook altijd denken aan loka?
Oke dan doe ik het.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sociaal acceptabel wel
Modieus niet helemaal
als ik haar zie denk ik dat jij ook zo'n soort type bentquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? :$
[..]
Oke dan doe ik het.
Nee totaal nietquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
sof doet dat meisje van boncolor jou ook altijd denken aan loka?
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
huh
nee geel is mijn favoriete kleur denk ik
Als ik me verveel ga ik haar vlogs terug kijkenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja
die vriend is echt superleuk, zou echt tekenen voor zo'n jongen
zo lief en zacht
oh nee, alleen steeds de nieuwenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Als ik me verveel ga ik haar vlogs terug kijken![]()
Die vriend is leuk he jaaaa
heb je die met de behekste tandenborstel nu al gezien?![]()
![]()
mijne blauwquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
huh
Ik noem je vies nadat je aanbood jouw piemel te proeven naar aanleiding van de lievelingseten vraagquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:08 schreef Drug het volgende:
[..]
omdat je mij vies noemt nadat ik een beetje flirt met sexy man
mijne is ook blauw #twinsquote:
Ja, en achterlijke gladiolen kunnen ook best een zegeltje achter hun lip stoppen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die drugsgebruik ophemelen of als iets positiefs zien heb ik weinig mee op.
ik ga hem ook weer kijkenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh nee, alleen steeds de nieuwen
maar ik ga nu wel even kijken, heb toch niks te doen
mensen die drugs als een containerbegrip gebruiken hebben er weinig van begrepenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die drugsgebruik ophemelen of als iets positiefs zien heb ik weinig mee op.
haha en dan zeg je iets over turkooisquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
huh
Ik denk dat ik wel een liefhebber ben, ondanks nu alweer jaren nuchterleef. :$quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:09 schreef Drug het volgende:
[..]
ja ik heb een zwak voor psychedelica en liefhebbenden van
ga lekker je psychedelica gebruiken joh kaolo gekquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:11 schreef Drug het volgende:
mensen die drugs als een containerbegrip gebruiken hebben er weinig van begrepen
haha ja ik was niet helemaal serieus met mijn insinuatie noch met mijn culinaire suggestiequote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik noem je vies nadat je aanbood jouw piemel te proeven naar aanleiding van de lievelingseten vraag
paxcon en ik hebben gewoon een hekel aan alles wat Turks isquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:11 schreef Drug het volgende:
[..]
mensen die drugs als een containerbegrip gebruiken hebben er weinig van begrepen
[..]
haha en dan zeg je iets over turkoois
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
paxcon en ik hebben gewoon een hekel aan alles wat Turks is
ik niet ik ben daar te links voorquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja kan enorm waardevol zijn mits een beetje bewust gebruikt. heeft mijn leven iig verrijktquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel een liefhebber ben, ondanks nu alweer jaren nuchterleef. :$
Kan alle drugs missen als kiespijn, maar de psychedelica blijven me wel aantrekken.
haha komt wel weer een keer, geen haastquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga lekker je psychedelica gebruiken joh kaolo gek
Ik bijna op 4:00quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik niet ik ben daar te links voor
sof ik zit al op 5:00
ben jij lekker irl?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
inso en ik lachen om jouquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik niet ik ben daar te links voor
sof ik zit al op 5:00
Ik ben er niet van overtuigd dat het je dingen brengt die je niet uiteindelijk zelf ook zou hebben gevonden. Maar het voelt wel als een bijzondere belevenis.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:14 schreef Drug het volgende:
[..]
ja kan enorm waardevol zijn mits een beetje bewust gebruikt. heeft mijn leven iig verrijkt
tja die veranderde perceptie van fysieke en geestelijke werkelijkheid had ik nuchter niet kunnen bereikenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben er niet van overtuigd dat het je dingen brengt die je niet uiteindelijk zelf ook zou hebben gevonden. Maar het voelt wel als een bijzondere belevenis.
ze zijn beide mooiquote:
zou targetten at 1-1.5 g/kg body weightquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:19 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe veel eiwitten is eigenlijk genoeg voor een vrouw die niet echt intensief sport?
picsquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind mezelf ook heel mooi de laatste dagen.
ik ook de laatste dagenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind mezelf ook heel mooi de laatste dagen.
Ik stuur wel een foto van een willekeurige mocro en doe alsof ik het ben.quote:
Ik heb hier een tentamenvraag over gehad dit jaar. Uit rechtspraak van het EHRM (Vinter e.a./UK) volgt dat voor de veroordeelde vanaf de oplegging van de straf perspectief op invrijheidstelling bestaan en er moet een wettelijk mechanisme zijn dat daadwerkelijk tot verkorting van de straf kan leiden.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ls_levenslang__.html
Wat vind jij hiervan Paxcon
Ik zou gelijk stoppen met lid zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb hier een tentamenvraag over gehad dit jaar. Uit rechtspraak van het EHRM (Vinter e.a./UK) volgt dat voor de veroordeelde vanaf de oplegging van de straf perspectief op invrijheidstelling bestaan en er moet een wettelijk mechanisme zijn dat daadwerkelijk tot verkorting van de straf kan leiden.
En volgens mij is Nederland zo ongeveer het enige land binnen de Raad van Europa die daar niet aan voldoet. Aangezien wij zijn aangesloten bij het EVRM vind ik dat wij die uitspraken ook moeten opvolgen en en het feit dat er een toets plaats moet vinden betekent niet per definitie dat iemand vrij komt.
Dus kijken of er redenen zijn voor herziening (om redenen van menswaardigheid, veranderd inzien t.a.v. de strafwaardigheid en het feit dat naarmate een gevangenisstraf langer duurt deze voor de veroordeelde steeds zwaarder wordt) kan wat mij betreft nooit kwaad.
ik had even gepauzeerd om een verhaal te typen hier maar ik kijk rustig verderquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:22 schreef supersof het volgende:
ik spoel door naar het tandenborstel deel pax
je mag wel levenslang gevenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou gelijk stoppen met lid zijn.
Walgelijk dat je niet gewoon levenslang mag geven van die idioten
Walgelijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je mag wel levenslang geven
er moet alleen een mechanisme zijn dat verplicht tot evaluatie na XX jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |