ik heb mijn lange baard er ook af geschorenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut, ik wilde me nog scheren vandaag.
Dan maar vroeg opstaan
Ik snap je punt zeker, maar het is gewoon een combinatie van zoveel. Als je al ziet dat trainers bij het minste of geringste over 'wat achteroverhangende' clubs spreken alsof het een betonnen muur is, is het einde zoek. Spelers die klagen over de speelstijl van een tegenstander dit, tegenstander dat.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De spelers in Nederlandse eredivisie ontbreekt het voor het grootste deel ook gewoon gebrek aan enige spelvisie/kwaliteit. Zo'n rechterrijtje is niet tegenop te coachen.
Om te voetballen heb je twee teams nodigquote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap je punt zeker, maar het is gewoon een combinatie van zoveel. Als je al ziet dat trainers bij het minste of geringste over 'wat achteroverhangende' clubs spreken alsof het een betonnen muur is, is het einde zoek. Spelers die klagen over de speelstijl van een tegenstander dit, tegenstander dat.
Jan Olde-Riekerink ken ik niet als coach. Die heeft voornamelijk als hoofd jeugdopleidingen gewerkt bij Ajax.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zag dat gala een nederlandse trainer had, Stijn.
Is dat wat
Ik kon m niet
Lange baarden zijn wel stoer.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb mijn lange baard er ook af geschoren
Frank de Boer zn frustratie als ie dat weer eens zegtquote:
helaas pakte de maatschappelijke normen en waarden mnquote:
Ik weet nog dat Cambuur tegen Excelsior speelde in de tijd dat Dijkhuizen er nog coachte. Henk de Jong werd helemaal boos om Excelsiorquote:
Uiteindelijk is geld de katalysator voor elke vorm van progressiequote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat los je niet op met geld. Wensdenken.
Maar niet voor voetbaltechnisch structurele problemen. Manchester City en Paris Saint-Germain kunnen erover meepraten.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk is geld de katalysator voor elke vorm van progressie
Je ziet op elk niveau, eigenlijk alleen niet bij Bayern/Dortmund wat ik het afgelopen seizoen gezien heb, dat zekerheidsdenken de meester wordt. 4-4-2 is ook bezig aan een opleving met Leicester en Atlético als beste voorbeelden.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar voetbal heeft sowieso een groot probleem.
Dat is echt niet om aan te gluren op elk niveau.
En niet op een leuke manier.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je ziet op elk niveau, eigenlijk alleen niet bij Bayern/Dortmund wat ik het afgelopen seizoen gezien heb, dat zekerheidsdenken de meester wordt. 4-4-2 is ook bezig aan een opleving met Leicester en Atlético als beste voorbeelden.
Andy Cole en Dwight Yorkequote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En niet op een leuke manier.
Vroeger had je nog GOUDEN spitsenkoppels.
Drie keer niets nu, walgelijk.
Heb het al eens eerder gezegd: voor de liefhebber zijn het zware tijden.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En niet op een leuke manier.
Vroeger had je nog GOUDEN spitsenkoppels.
Drie keer niets nu, walgelijk.
'quote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
henry en bergkamp waren ook wel aardig
Wie zijn dat? Ik herken alleen Supermanquote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
DC nog steeds bezig met Justice League film.
[ afbeelding ]
Walgelijk. Hoopt dat het flopt.
die meest linker ben ikquote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie zijn dat? Ik herken alleen Superman
Aan zijn logo
En Batman natuurlijk
Dan is je lichaam wel erg snel getransformeerdquote:
ja 1 dagje op de bouw werken ben weer het mannetjequote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan is je lichaam wel erg snel getransformeerd
Vlnr: Aquaman (van blank en blond haar naar een Polynesierquote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie zijn dat? Ik herken alleen Superman
Aan zijn logo
En Batman natuurlijk
Hm, klinkt me allemaal niet heel bekend. Maar Marvel lijkt me wel toffere personages hebben dan DC iigquote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vlnr: Aquaman (van blank en blond haar naar een Polynesier), Batman, Superman, Wonder Woman (gespeeld door schrale Jood), Flash, en Cyborg (de token black guy voor de film omdat ze anders geen neger hebben).
De UEFA is de grote winnaarquote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het voetbal verliest het gewoon.
Flash heeft eigen show al een tijdje. Is best populair schijnt.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, klinkt me allemaal niet heel bekend. Maar Marvel lijkt me wel toffere personages hebben dan DC iig
Ik vond het ook helemaal niks. Zo puberaal. Maar dat is dus de populairste Marvel-film ever kennelijkquote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had tijdens mijn relaxede vlucht met malaysian lekker liggend naar Deadpool gekeken.
Dat is niet veel hoor.
Vond jij de X-Men films niet leuk?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond het ook helemaal niks. Zo puberaal. Maar dat is dus de populairste Marvel-film ever kennelijk
Kan me voorstellen dat het niet enorm boeiend is als je er verder niet bekend mee bent.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had tijdens mijn relaxede vlucht met malaysian lekker liggend naar Deadpool gekeken.
Dat is niet veel hoor.
Was leuk je gekend te hebben.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik begin af te kicken van voetbal als deze trend zich doorzet.
Sommige. Maar heb dat ook nooit helemaal gezien, 1 of 2 van de hele reeks en die vond ik wel aardig. De laatste niet gezien overigens, die schijnt ook matig te zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond jij de X-Men films niet leuk?
[..]
Kan me voorstellen dat het niet enorm boeiend is als je er verder niet bekend mee bent.
Niet best niet bestquote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ga naar steeds minder films.
Ik ben bang dat ik al mijn interesses kwijtraak
Dat begrijp ik best.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:37 schreef Paxcon het volgende:
Inso mijn moeder was ERG te spreken over de gastvrijheid op het Poolse platteland
Weet niet preciesquote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat begrijp ik best.
Waar was ze op het platteland
alles goed?quote:
lekker hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Weet niet precies
Maar de bus had het begeven en toen werden ze bij mensen in de tuin uitgenodigd en kregen ze zelfgestookte jenever en koekjes
ook moe, ga na deze aflevering ook slapenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moe ga over paar minuten slapen lol
daar
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker hoor
je krijgt in polen altijd ERG veel eten en drinken
omgquote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik heb een wond op de kop en volgens de mrs wordt het een litteken.
wat ga je doenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ook moe, ga na deze aflevering ook slapen
morgen date
weet nietquote:
coolquote:
Klinkt niet als een assertieve jongen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet
hij vroeg aan mij wat ik wilde doen
maar weet het niet
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
bowlen![]()
ik vroeg aan mn vader of ie wat wilde doen samen als ik in polen was
"bowlen"
manmanman wat een apaat.
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
bowlen![]()
ik vroeg aan mn vader of ie wat wilde doen samen als ik in polen was
"bowlen"
manmanman wat een apaat.
altijd vies veel lawaaiquote:
Dan poolenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:44 schreef supersof het volgende:
Er is geen bowlingcentre in de stad en heb geen zin om ver weg te gaan
korenmarkt niet meer?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:44 schreef supersof het volgende:
Er is geen bowlingcentre in de stad en heb geen zin om ver weg te gaan
Dat is ook wel leuk jaquote:
google kent die nietquote:
Hm ja dat kloptquote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
altijd vies veel lawaai
smerige onhygienische schoenen aan
ik kan het niet
gewoon die rails omhoog en lobitons aanhoudenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
altijd vies veel lawaai
smerige onhygienische schoenen aan
ik kan het niet
niet slapenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:01 schreef Bolasie het volgende:
stel je moet er vandaag om 6 uur uit en stel je slaapritme is dusdanig naar de tering dat je pas in de ochtend kan slapen
godverdomme
heb je fiscaal recht tentamenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:01 schreef Bolasie het volgende:
stel je moet er vandaag om 6 uur uit en stel je slaapritme is dusdanig naar de tering dat je pas in de ochtend kan slapen
godverdomme
quote:
oh ik vond het juist een verademingquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:07 schreef Bolasie het volgende:
[..]nog 10x liever fiscaal dan
ik haat vakken als sociologie/geschiedenis/wetenschap, ik wil gewoon rechtsgebieden
notarieel recht beste rechtquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:07 schreef Bolasie het volgende:
[..]nog 10x liever fiscaal dan
ik haat vakken als sociologie/geschiedenis/wetenschap, ik wil gewoon rechtsgebieden
saai man, is wat voor vrouwenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh ik vond het juist een verademing
Recht en psychologie was ook al zo'n genot
jaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
saai man, is wat voor vrouwen
heb je al vakantie?
valt me vies tegen van jequote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja
Maar omdat ik allerlei tentamens niet gemaakt heb dus beetje slecht
Volgend jaar beter
heb ik over minder dan 12 uurquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
haal jij eerst maar eens je P met je praatjes
dit is gemeenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
heb ik over minder dan 12 uur
ik ben yreal niet
waarom doe je dat jezelf aanquote:
Ik had wat hatelijks gezegd over een video van hem gister en twee uur later was die video verwijderdquote:
wat is goede eerste datequote:
vind ie dat niet saai als ik dat voorstel denk je?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon wat gaan drinken of ijsje eten
Moet niet te ingewikkeld zijn
waarom je hoeft toch niet gelijk te gaan bungeejumpenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:21 schreef supersof het volgende:
[..]
vind ie dat niet saai als ik dat voorstel denk je?
ja okequote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom je hoeft toch niet gelijk te gaan bungeejumpen
Nadeel van een activiteit is dat als het niet klikt/hij tegen valt ofzo je niet verlicht bent nog een paar uur leuk te doen
Ja vind wat drinken primaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moet je dat zelf trouwens wel leuk vinden natuurlijk
wow ja super awkward en zo, het zou je maar overkomenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vind wat drinken prima
Ben alleen bang dat een van ons mensen tegen komt die we kennen ofzo
fokkie ging toevallig morgenavond ook daarheenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vind wat drinken prima
Ben alleen bang dat een van ons mensen tegen komt die we kennen ofzo
haha grappig, jij gaat zeker ook meequote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
fokkie ging toevallig morgenavond ook daarheen
Ik zou naar een film gaan met Jessica Alba er in, dan weet je zeker dat iedereen een leuke avond heeftquote:
Hallo!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 09:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou naar een film gaan met Jessica Alba er in, dan weet je zeker dat iedereen een leuke avond heeft
bios op estate date is niksquote:Op vrijdag 1 juli 2016 09:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou naar een film gaan met Jessica Alba er in, dan weet je zeker dat iedereen een leuke avond heeft
Ik zei eens na een lange wandeling toen ik eindelijk kon zitten "stoelgod" en toen werd ik toch wel raar aangekekenquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom niet.
Ik plak dat overal achter, met wie ik ook praat. FOK!ker of geen FOK!ker
TOTOGODquote:
Daarom wilde ik jou ook meenemen naar het station van Groningen maar dat weigerde jij helaasquote:
Dit klinkt lewd.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
TOTOGOD
Ik hoorde dat je naar Groningen komt, helaas net als ik er niet ben
[..]
Daarom wilde ik jou ook meenemen naar het station van Groningen maar dat weigerde jij helaas
Ik hou niet zo van Arriva, sorry.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon om een paar van Gronings mooiste Arriva treinen te spotten uiteraard
Hopelijk eindig je niet in Zeeland danquote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga volgende week weer eens met NS ;s
omgggggg wat maak je toch een gekke dingen meequote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga volgende week weer eens met NS ;s
Oh hm, hangt er van af hoe laat want in de middag reis ik in tegengestelde richting naar Utrechtquote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga morgen naar Groningen.
Eens zien of ik Johannes en Paxje kan spotten.
Ik maakte een gebbetje, om te kijken hoe je zou reageren.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh hm, hangt er van af hoe laat want in de middag reis ik in tegengestelde richting naar Utrecht
In Groningen heb je ook kans om mijn ouders te spotten
Of voor viespeukjesdie vrouwen willen spottenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:50 schreef Paxcon het volgende:
Ik las net een topic over genderneutrale wc's
Maar dat is voor mensen die niet naar een mannen- of vrouwen-wc willen omdat ze zich niet man of vrouw voelen?
Ben jij wel eens 'per ongeluk' een vrouwen wc ingegaan?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of voor viespeukjesdie vrouwen willen spotten
Niet eens per ongelukquote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben jij wel eens 'per ongeluk' een vrouwen wc ingegaan?
Proef ik nu een conservatieve ondertoon?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:50 schreef Paxcon het volgende:
Ik las net een topic over genderneutrale wc's
Maar dat is voor mensen die niet naar een mannen- of vrouwen-wc willen omdat ze zich niet man of vrouw voelen?
Als je naar Groningen zou gaan zou ik uiteraard met borden op het station gaan staanquote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maakte een gebbetje, om te kijken hoe je zou reageren.
Ik ga morgen naar Den Bosch.
Ik wel vaak met dronken kopquote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben jij wel eens 'per ongeluk' een vrouwen wc ingegaan?
Ik hoorde het ja, heel spijtigquote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
TOTOGOD
Ik hoorde dat je naar Groningen komt, helaas net als ik er niet ben
[..]
Daarom wilde ik jou ook meenemen naar het station van Groningen maar dat weigerde jij helaas
Ben met twee andere chicks, dan hebben we het wel héél bont gemaakt ...quote:
Zomgzomgomg ja he :squote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
omgggggg wat maak je toch een gekke dingen mee
Zijn dan ook vooral mensen met grote emotionele problemen die er een probleem van maken.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap het probleem nooit zo van die mensen die zich 'niet thuis voelen' in een bepaald toilet.
Als je een urinoir wilt gebruiken ga je naar herentoilet, als je ongesteld bent en zo'n prullenbakje nodig hebt ga je naar damestoilet, en anders ga je naar degene zonder rij toch.
Leuke jongens hoor Karel en Klaas. Vooral Karel. Hilarische kerelquote:
Nee ik behoor zelf tot een minderheidsgroep dus ik wil niet teveel hatenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Proef ik nu een conservatieve ondertoon?
mijn ex-oom heet karel en ik ging altijd onder de tafel zitten bij opa en oma als hij de kamer binnen kwamquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuke jongens hoor Karel en Klaas. Vooral Karel. Hilarische kerel
Pax gaat naar die ordinaire sloerietentenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk aan in wat voor soort etablissement je je begeeft
Hehequote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:09 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn ex-oom heet karel en ik ging altijd onder de tafel zitten bij opa en oma als hij de kamer binnen kwam
Hij is elke week in de Blauwe Engelquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pax gaat naar die ordinaire sloerietenten
ahwwwquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HeheIk vond als klein jongetje mijn ooms ook wel een beetje intimiderend
Weet nog wel dat ik echt jong was en op een verjaardag kwam dat ik m`n tantes op hun wang zoende toen ik weg ging en dat ook bij m`n ooms wilde doen![]()
Toen maakte ze me wel duidelijk dat dat niet helemaal de bedoeling was
Ik was ook altijd bang voor de ooms met de hele grote zwarte baarden.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet nog wel dat ik echt jong was en op een verjaardag kwam dat ik m`n tantes op hun wang zoende toen ik weg ging en dat ook bij m`n ooms wilde doen![]()
Haha ahh, mijn broertjes geven niemand een kusquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
mijn vader vertelde me laatst dat toen mijn broer en ik een jaar of 5 waren, mijn oma tegen mijn opa zei dat hij mijn broer en ik geen kus meer mocht geven omdat we anders homo zouden wordenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hahahahahahaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mijn vader vertelde me laatst dat toen mijn broer en ik een jaar of 5 waren, mijn oma tegen mijn opa zei dat hij mijn broer en ik geen kus meer mocht geven omdat we anders homo zouden worden
MISLUKT
Lol.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mijn vader vertelde me laatst dat toen mijn broer en ik een jaar of 5 waren, mijn oma tegen mijn opa zei dat hij mijn broer en ik geen kus meer mocht geven omdat we anders homo zouden worden
MISLUKT
Haha wutquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar die oom was echt eng, want hij had mijn nichtjes in brandnetels gegooid
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
MISLUKT
Gvddddquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
MISLUKT
zijn ze lekker?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn tantes van beide kanten krijgen het relatief vaak voor elkaar om een foute man aan de haak te slaan.
Dat duurt allemaal nooit zo lang.
mijn opa was wel ruimdenkend geloof ik, m'n oma wat minderquote:
Hoe vind je oma het nu dan van jou?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mijn opa was wel ruimdenkend geloof ik, m'n oma wat minder
best gek want ze heeft zelf al een zoon die homo is en dat kon in die tijd natuurlijk niet in het christelijke dorpje waar ze woonden maar zelfs jaren later had ze het nog steeds liever niet blijkbaar
Ja, hij kwam op bezoek op de camping vroeger en gooide ze toen erin wtfquote:
Sorry. Ze kiezen dan wel fout.quote:
Haha wat een sadistquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, hij kwam op bezoek op de camping vroeger en gooide ze toen erin wtf
ik ben gnosticusquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sorry. Ze kiezen dan wel fout.
Maar een niet-christen gaat niet gebeuren
Wat een vriendelijk manquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, hij kwam op bezoek op de camping vroeger en gooide ze toen erin wtf
Als een niet-gelovige de a ook weglaat is hij opeens religieusquote:
dit is te diep voor mij om te bevattenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als een niet-gelovige de a ook weglaat is hij opeens religieus
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Gnosticus, tegenovergestelde van agnost ofwat
Ik wist het ook nietquote:
Nog nooit verteldquote:
ja sorta. agnosten zeggen dat het goddelijke kan bestaan, maar niet kenbaar is. gnostici zeggen dat het goddelijke bestaat en kenbaar is.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Gnosticus, tegenovergestelde van agnost ofwat
Moet je ook niet doen zulke schandenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nog nooit verteld
maar door haar medische toestand kun je sowieso niet al te ingewikkelde verhalen meer houden
Aah zo, okequote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:24 schreef Drug het volgende:
[..]
ja sorta. agnosten zeggen dat het goddelijke kan bestaan, maar niet kenbaar is. gnostici zeggen dat het goddelijke bestaat en kenbaar is.
nee ik weet zeker dat het geen probleem zou zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen zulke schanden
krijgt gelijk hartaanval
Ach, als ze dement wordt en niks meer onthoudt kan je het gerust over je Grndr avontuurtjes met dr hebben.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nog nooit verteld
maar door haar medische toestand kun je sowieso niet al te ingewikkelde verhalen meer houden
huehuequote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, als ze dement wordt en niks meer onthoudt kan je het gerust over je Grndr avontuurtjes met dr hebben.
Wat ben je toch een brave jongen dat je bij oma langskomt krijg je dan als antwoord
gnostische stromingen heb je in zo'n beetje alle religies. ze bereiken dan hetzelfde doel (gnosis ie het kennen van god) via een andere route (ie religie)quote:
o ik hou mn bek wel hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:25 schreef Opsonisatie het volgende:
M'n docent ging ooit een heel lang verhaal houden over de woordjes dia en gnostiek. We sliepen toen allemaal vgm.
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, als ze dement wordt en niks meer onthoudt kan je het gerust over je Grndr avontuurtjes met dr hebben.
Wat ben je toch een brave jongen dat je bij oma langskomt krijg je dan als antwoord
Is het slechte pad.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:26 schreef Drug het volgende:
[..]
gnostische stromingen heb je in zo'n beetje alle religies. ze bereiken dan hetzelfde doel (gnosis ie het kennen van god) via een andere route (ie religie)
mijn omas vinden dat ook niet leuk aan mijquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:26 schreef Paxcon het volgende:
Lol mijn vader was thuis ook niet meer welkom toen hij wilde gaan samenwonen met mijn moeder toen ze nog niet getrouwd waren
tijden zijn veranderd
Hebben ze bij jou nog hoop?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:28 schreef Lokasenna het volgende:
Je moet ook liefde tonen aan mensen die van het geloof zijn afgedwaald is mij altijd geleerd.
Anders komen ze sowieso niet meer terug.
In de vorm van ghb?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:28 schreef Lokasenna het volgende:
Je moet ook liefde tonen aan mensen die van het geloof zijn afgedwaald is mij altijd geleerd.
Anders komen ze sowieso niet meer terug.
vreselijk dat conservatievequote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn omas vinden dat ook niet leuk aan mij
Mijn oma is conservatiever naar mij dan naar zichzelf toen ze 7 dochters kreeg bij 7 mannen.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn oma is conservatiever naar mij dan naar zichzelf toen ze 7 dochters kreeg bij 7 mannen.
gnosisquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is het slechte pad.
Mijn tante was gnosticus voordat ze atheist werd en rwina veroorzaakte in de familie.
Zal het ook nooit kunnen begrijpen dat je je kind kan afstoten omwille van geloofquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ze houden wel van me.
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn oma is conservatiever naar mij dan naar zichzelf toen ze 7 dochters kreeg bij 7 mannen.
Ik begrijp dat ook niet. Vooral niet wat je ermee zou willen bereiken.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal het ook nooit kunnen begrijpen dat je je kind kan afstoten omwille van geloof
of ze lekker zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dia en gnostiek, wat wil je daarover nou weten.
Verre vanquote:
Linkquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:32 schreef Paxcon het volgende:
Ik las gister topic van iemand die uit de islam ging stappen
Dat kan uiteraard niet in de 21e eeuw. Woont je oma in Polen?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En toen ik ging samenwonen nou nou dat was wat.
ja jelle, hij heeft islam al verlaten, gaat alleen nu z'n ouders vertellenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:32 schreef Paxcon het volgende:
ja zeker. (het gaat om die oma ja)quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan uiteraard niet in de 21e eeuw. Woont je oma in Polen?
ripquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:32 schreef Paxcon het volgende:
ja na suikerfeest las ikquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:33 schreef Drug het volgende:
[..]
ja jelle, hij heeft islam al verlaten, gaat alleen nu z'n ouders vertellen
Ik vind jou een ietwat merkwaardige userquote:
Eerst nog even ongeschonden bunkeren natuurlijkquote:
waarom?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind jou een ietwat merkwaardige user
is dat het zelfde als paus tv in polenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:36 schreef Lokasenna het volgende:
Stiekem zet ik soms wel de kerkradio aan als achtergrondgeluid omdat ik het kalmerend vind.
Geen idee.quote:
Mijn oma juicht het toe dat haar kleinkinderen geen Pool(se) nemen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Zei tegen m'n ma dat ze niet moest verwachten dat ik met een Turk thuis zou komen. Tot mijn verbazing vond ze het best.
Het zijn de opnames van de zondagse kerkdiensten in de kerk van mijn pa voor mensen die op vakantie zijn of slecht ter been, of in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is dat het zelfde als paus tv in polen
Ik ben dol op Gregoriaanse gezangenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:36 schreef Lokasenna het volgende:
Stiekem zet ik soms wel de kerkradio aan als achtergrondgeluid omdat ik het kalmerend vind.
Oh paus tv laat 24/7 de paus zienquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zijn de opnames van de zondagse kerkdiensten in de kerk van mijn pa voor mensen die op vakantie zijn of slecht ter been, of in het ziekenhuis.
Whyquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn oma juicht het toe dat haar kleinkinderen geen Pool(se) nemen.
Je bedoelt sugardaten?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:36 schreef Paxcon het volgende:
ik las in de sherlock dat jullie vonden dat ik als twink moest gaan homodaten
moet je dan ook seks hebben of alleen gezelschapspartner zijn tijdens een dinertje ofzo
Die deugen allemaal niet (zie de 7 mannen van mijn oma, waaronder 1 rus)quote:
Niet live hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat bestond. De arme man.
Hoef je geen seks voor te hebbenquote:
Ooh zo, ja dan is het begrijpelijk dat ze dat zegtquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die deugen allemaal niet (zie de 7 mannen van mijn oma, waaronder 1 rus)
poolse vrouw mag wel als het zoon isquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ooh zo, ja dan is het begrijpelijk dat ze dat zegtzou jij dat willen? Dat je kinderen thuiskomen met een Pool(se)
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Zei tegen m'n ma dat ze niet moest verwachten dat ik met een Turk thuis zou komen. Tot mijn verbazing vond ze het best.
welk lijstje? heb je linkje voor me?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee.
Heb je je lijstje al ingevuld?
ligt eraan, als jij erg goed bent en ik ietsje dronken, dan zou het kunnen escalerenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:36 schreef Paxcon het volgende:
ik las in de sherlock dat jullie vonden dat ik als twink moest gaan homodaten
moet je dan ook seks hebben of alleen gezelschapspartner zijn tijdens een dinertje ofzo
Naam:quote:
maar wat als je dat niet wilquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:41 schreef Drug het volgende:
[..]
ligt eraan, als jij erg goed bent en ik ietsje dronken, dan zou het kunnen escaleren
Ik had dat geprobeerd maar nu is mijn blender kapot omdat hij de bevroren bananen niet aan konquote:
Nu je pa nog. Good lookquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:36 schreef Opsonisatie het volgende:
waarom?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga denk ik straks naar de Huisartsen Post.
Die heeft Supersof.quote:
wie ben jij danquote:
Ik heb het idee dat het gat in mijn hoofd toch hechtingen nodig heeft.quote:
Wow, dat is wel balen. Ik doe het met de staafmixer, die is op zich wel robuust. En ik had ze een klein beetje laten ontdooien van tevoren omdat ik niet van dat harde ijs hou.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:42 schreef supersof het volgende:
I
[..]
Ik had dat geprobeerd maar nu is mijn blender kapot omdat hij de bevroren bananen niet aan konterwijl de verpakking zei van wel
kaolo potquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga echt met een IJslandse thuiskomen
Oh shit. Waarom kan je niet naar een gewone huisarts dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het gat in mijn hoofd toch hechtingen nodig heeft.
Gister tijdens het werk alleen even ontsmet met alcohol en pleister erop.
ja weet niet waar ik heen moet mijn huisarts is op VAKANTIEquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh shit. Waarom kan je niet naar een gewone huisarts dan?
Ja nogal. Heb de bon ook niet meer ofzo, dus ik kan niks. 25 euro weggegooidquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wow, dat is wel balen. Ik doe het met de staafmixer, die is op zich wel robuust. En ik had ze een klein beetje laten ontdooien van tevoren omdat ik niet van dat harde ijs hou.
SEHquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja weet niet waar ik heen moet mijn huisarts is op VAKANTIE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Meestal krijg je dan een vervangend adres toch waar je dan heen moetquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja weet niet waar ik heen moet mijn huisarts is op VAKANTIE
vul dit even in aubquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Was wel een mooie actie.
Het is dat fokkie niet tegen bloed kan.Ja leuk dat ik weer op spoiler moet klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
je eigen schuldquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja leuk dat ik weer op spoiler moet klikken
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Was wel een mooie actie.
Het is dat fokkie niet tegen bloed kan.hoe is het gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |