gnosisquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is het slechte pad.
Mijn tante was gnosticus voordat ze atheist werd en rwina veroorzaakte in de familie.
Zal het ook nooit kunnen begrijpen dat je je kind kan afstoten omwille van geloofquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ze houden wel van me.
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn oma is conservatiever naar mij dan naar zichzelf toen ze 7 dochters kreeg bij 7 mannen.
Ik begrijp dat ook niet. Vooral niet wat je ermee zou willen bereiken.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal het ook nooit kunnen begrijpen dat je je kind kan afstoten omwille van geloof
of ze lekker zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dia en gnostiek, wat wil je daarover nou weten.
Verre vanquote:
Linkquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:32 schreef Paxcon het volgende:
Ik las gister topic van iemand die uit de islam ging stappen
Dat kan uiteraard niet in de 21e eeuw. Woont je oma in Polen?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En toen ik ging samenwonen nou nou dat was wat.
ja jelle, hij heeft islam al verlaten, gaat alleen nu z'n ouders vertellenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:32 schreef Paxcon het volgende:
ja zeker. (het gaat om die oma ja)quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan uiteraard niet in de 21e eeuw. Woont je oma in Polen?
ripquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:32 schreef Paxcon het volgende:
ja na suikerfeest las ikquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:33 schreef Drug het volgende:
[..]
ja jelle, hij heeft islam al verlaten, gaat alleen nu z'n ouders vertellen
Ik vind jou een ietwat merkwaardige userquote:
Eerst nog even ongeschonden bunkeren natuurlijkquote:
waarom?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind jou een ietwat merkwaardige user
is dat het zelfde als paus tv in polenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:36 schreef Lokasenna het volgende:
Stiekem zet ik soms wel de kerkradio aan als achtergrondgeluid omdat ik het kalmerend vind.
Geen idee.quote:
Mijn oma juicht het toe dat haar kleinkinderen geen Pool(se) nemen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Zei tegen m'n ma dat ze niet moest verwachten dat ik met een Turk thuis zou komen. Tot mijn verbazing vond ze het best.
Het zijn de opnames van de zondagse kerkdiensten in de kerk van mijn pa voor mensen die op vakantie zijn of slecht ter been, of in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is dat het zelfde als paus tv in polen
Ik ben dol op Gregoriaanse gezangenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:36 schreef Lokasenna het volgende:
Stiekem zet ik soms wel de kerkradio aan als achtergrondgeluid omdat ik het kalmerend vind.
Oh paus tv laat 24/7 de paus zienquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zijn de opnames van de zondagse kerkdiensten in de kerk van mijn pa voor mensen die op vakantie zijn of slecht ter been, of in het ziekenhuis.
Whyquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn oma juicht het toe dat haar kleinkinderen geen Pool(se) nemen.
Je bedoelt sugardaten?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:36 schreef Paxcon het volgende:
ik las in de sherlock dat jullie vonden dat ik als twink moest gaan homodaten
moet je dan ook seks hebben of alleen gezelschapspartner zijn tijdens een dinertje ofzo
Die deugen allemaal niet (zie de 7 mannen van mijn oma, waaronder 1 rus)quote:
Niet live hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat bestond. De arme man.
Hoef je geen seks voor te hebbenquote:
Ooh zo, ja dan is het begrijpelijk dat ze dat zegtquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die deugen allemaal niet (zie de 7 mannen van mijn oma, waaronder 1 rus)
poolse vrouw mag wel als het zoon isquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ooh zo, ja dan is het begrijpelijk dat ze dat zegtzou jij dat willen? Dat je kinderen thuiskomen met een Pool(se)
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Zei tegen m'n ma dat ze niet moest verwachten dat ik met een Turk thuis zou komen. Tot mijn verbazing vond ze het best.
welk lijstje? heb je linkje voor me?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee.
Heb je je lijstje al ingevuld?
ligt eraan, als jij erg goed bent en ik ietsje dronken, dan zou het kunnen escalerenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:36 schreef Paxcon het volgende:
ik las in de sherlock dat jullie vonden dat ik als twink moest gaan homodaten
moet je dan ook seks hebben of alleen gezelschapspartner zijn tijdens een dinertje ofzo
Naam:quote:
maar wat als je dat niet wilquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:41 schreef Drug het volgende:
[..]
ligt eraan, als jij erg goed bent en ik ietsje dronken, dan zou het kunnen escaleren
Ik had dat geprobeerd maar nu is mijn blender kapot omdat hij de bevroren bananen niet aan konquote:
Nu je pa nog. Good lookquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:36 schreef Opsonisatie het volgende:
waarom?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga denk ik straks naar de Huisartsen Post.
Die heeft Supersof.quote:
wie ben jij danquote:
Ik heb het idee dat het gat in mijn hoofd toch hechtingen nodig heeft.quote:
Wow, dat is wel balen. Ik doe het met de staafmixer, die is op zich wel robuust. En ik had ze een klein beetje laten ontdooien van tevoren omdat ik niet van dat harde ijs hou.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:42 schreef supersof het volgende:
I
[..]
Ik had dat geprobeerd maar nu is mijn blender kapot omdat hij de bevroren bananen niet aan konterwijl de verpakking zei van wel
kaolo potquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga echt met een IJslandse thuiskomen
Oh shit. Waarom kan je niet naar een gewone huisarts dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het gat in mijn hoofd toch hechtingen nodig heeft.
Gister tijdens het werk alleen even ontsmet met alcohol en pleister erop.
ja weet niet waar ik heen moet mijn huisarts is op VAKANTIEquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh shit. Waarom kan je niet naar een gewone huisarts dan?
Ja nogal. Heb de bon ook niet meer ofzo, dus ik kan niks. 25 euro weggegooidquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wow, dat is wel balen. Ik doe het met de staafmixer, die is op zich wel robuust. En ik had ze een klein beetje laten ontdooien van tevoren omdat ik niet van dat harde ijs hou.
SEHquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja weet niet waar ik heen moet mijn huisarts is op VAKANTIE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Meestal krijg je dan een vervangend adres toch waar je dan heen moetquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja weet niet waar ik heen moet mijn huisarts is op VAKANTIE
vul dit even in aubquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Was wel een mooie actie.
Het is dat fokkie niet tegen bloed kan.Ja leuk dat ik weer op spoiler moet klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
je eigen schuldquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja leuk dat ik weer op spoiler moet klikken
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Was wel een mooie actie.
Het is dat fokkie niet tegen bloed kan.hoe is het gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |