mijn vader vertelde me laatst dat toen mijn broer en ik een jaar of 5 waren, mijn oma tegen mijn opa zei dat hij mijn broer en ik geen kus meer mocht geven omdat we anders homo zouden wordenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HeheIk vond als klein jongetje mijn ooms ook wel een beetje intimiderend
Weet nog wel dat ik echt jong was en op een verjaardag kwam dat ik m`n tantes op hun wang zoende toen ik weg ging en dat ook bij m`n ooms wilde doen![]()
Toen maakte ze me wel duidelijk dat dat niet helemaal de bedoeling was
hahahahahahaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mijn vader vertelde me laatst dat toen mijn broer en ik een jaar of 5 waren, mijn oma tegen mijn opa zei dat hij mijn broer en ik geen kus meer mocht geven omdat we anders homo zouden worden
MISLUKT
Lol.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mijn vader vertelde me laatst dat toen mijn broer en ik een jaar of 5 waren, mijn oma tegen mijn opa zei dat hij mijn broer en ik geen kus meer mocht geven omdat we anders homo zouden worden
MISLUKT
Haha wutquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar die oom was echt eng, want hij had mijn nichtjes in brandnetels gegooid
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
MISLUKT
Gvddddquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
MISLUKT
zijn ze lekker?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn tantes van beide kanten krijgen het relatief vaak voor elkaar om een foute man aan de haak te slaan.
Dat duurt allemaal nooit zo lang.
mijn opa was wel ruimdenkend geloof ik, m'n oma wat minderquote:
Hoe vind je oma het nu dan van jou?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mijn opa was wel ruimdenkend geloof ik, m'n oma wat minder
best gek want ze heeft zelf al een zoon die homo is en dat kon in die tijd natuurlijk niet in het christelijke dorpje waar ze woonden maar zelfs jaren later had ze het nog steeds liever niet blijkbaar
Ja, hij kwam op bezoek op de camping vroeger en gooide ze toen erin wtfquote:
Sorry. Ze kiezen dan wel fout.quote:
Haha wat een sadistquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, hij kwam op bezoek op de camping vroeger en gooide ze toen erin wtf
ik ben gnosticusquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sorry. Ze kiezen dan wel fout.
Maar een niet-christen gaat niet gebeuren
Wat een vriendelijk manquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, hij kwam op bezoek op de camping vroeger en gooide ze toen erin wtf
Als een niet-gelovige de a ook weglaat is hij opeens religieusquote:
dit is te diep voor mij om te bevattenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als een niet-gelovige de a ook weglaat is hij opeens religieus
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Gnosticus, tegenovergestelde van agnost ofwat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |