altijd vies veel lawaaiquote:
Dan poolenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:44 schreef supersof het volgende:
Er is geen bowlingcentre in de stad en heb geen zin om ver weg te gaan
korenmarkt niet meer?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:44 schreef supersof het volgende:
Er is geen bowlingcentre in de stad en heb geen zin om ver weg te gaan
Dat is ook wel leuk jaquote:
google kent die nietquote:
Hm ja dat kloptquote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
altijd vies veel lawaai
smerige onhygienische schoenen aan
ik kan het niet
gewoon die rails omhoog en lobitons aanhoudenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
altijd vies veel lawaai
smerige onhygienische schoenen aan
ik kan het niet
niet slapenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:01 schreef Bolasie het volgende:
stel je moet er vandaag om 6 uur uit en stel je slaapritme is dusdanig naar de tering dat je pas in de ochtend kan slapen
godverdomme
heb je fiscaal recht tentamenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:01 schreef Bolasie het volgende:
stel je moet er vandaag om 6 uur uit en stel je slaapritme is dusdanig naar de tering dat je pas in de ochtend kan slapen
godverdomme
quote:
oh ik vond het juist een verademingquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:07 schreef Bolasie het volgende:
[..]nog 10x liever fiscaal dan
ik haat vakken als sociologie/geschiedenis/wetenschap, ik wil gewoon rechtsgebieden
notarieel recht beste rechtquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:07 schreef Bolasie het volgende:
[..]nog 10x liever fiscaal dan
ik haat vakken als sociologie/geschiedenis/wetenschap, ik wil gewoon rechtsgebieden
saai man, is wat voor vrouwenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh ik vond het juist een verademing
Recht en psychologie was ook al zo'n genot
jaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
saai man, is wat voor vrouwen
heb je al vakantie?
valt me vies tegen van jequote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja
Maar omdat ik allerlei tentamens niet gemaakt heb dus beetje slecht
Volgend jaar beter
heb ik over minder dan 12 uurquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
haal jij eerst maar eens je P met je praatjes
dit is gemeenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
heb ik over minder dan 12 uur
ik ben yreal niet
waarom doe je dat jezelf aanquote:
Ik had wat hatelijks gezegd over een video van hem gister en twee uur later was die video verwijderdquote:
wat is goede eerste datequote:
vind ie dat niet saai als ik dat voorstel denk je?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon wat gaan drinken of ijsje eten
Moet niet te ingewikkeld zijn
waarom je hoeft toch niet gelijk te gaan bungeejumpenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:21 schreef supersof het volgende:
[..]
vind ie dat niet saai als ik dat voorstel denk je?
ja okequote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom je hoeft toch niet gelijk te gaan bungeejumpen
Nadeel van een activiteit is dat als het niet klikt/hij tegen valt ofzo je niet verlicht bent nog een paar uur leuk te doen
Ja vind wat drinken primaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moet je dat zelf trouwens wel leuk vinden natuurlijk
wow ja super awkward en zo, het zou je maar overkomenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vind wat drinken prima
Ben alleen bang dat een van ons mensen tegen komt die we kennen ofzo
fokkie ging toevallig morgenavond ook daarheenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vind wat drinken prima
Ben alleen bang dat een van ons mensen tegen komt die we kennen ofzo
haha grappig, jij gaat zeker ook meequote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
fokkie ging toevallig morgenavond ook daarheen
Ik zou naar een film gaan met Jessica Alba er in, dan weet je zeker dat iedereen een leuke avond heeftquote:
Hallo!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 09:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou naar een film gaan met Jessica Alba er in, dan weet je zeker dat iedereen een leuke avond heeft
bios op estate date is niksquote:Op vrijdag 1 juli 2016 09:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou naar een film gaan met Jessica Alba er in, dan weet je zeker dat iedereen een leuke avond heeft
Ik zei eens na een lange wandeling toen ik eindelijk kon zitten "stoelgod" en toen werd ik toch wel raar aangekekenquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom niet.
Ik plak dat overal achter, met wie ik ook praat. FOK!ker of geen FOK!ker
TOTOGODquote:
Daarom wilde ik jou ook meenemen naar het station van Groningen maar dat weigerde jij helaasquote:
Dit klinkt lewd.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
TOTOGOD
Ik hoorde dat je naar Groningen komt, helaas net als ik er niet ben
[..]
Daarom wilde ik jou ook meenemen naar het station van Groningen maar dat weigerde jij helaas
Ik hou niet zo van Arriva, sorry.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon om een paar van Gronings mooiste Arriva treinen te spotten uiteraard
Hopelijk eindig je niet in Zeeland danquote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga volgende week weer eens met NS ;s
omgggggg wat maak je toch een gekke dingen meequote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga volgende week weer eens met NS ;s
Oh hm, hangt er van af hoe laat want in de middag reis ik in tegengestelde richting naar Utrechtquote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga morgen naar Groningen.
Eens zien of ik Johannes en Paxje kan spotten.
Ik maakte een gebbetje, om te kijken hoe je zou reageren.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh hm, hangt er van af hoe laat want in de middag reis ik in tegengestelde richting naar Utrecht
In Groningen heb je ook kans om mijn ouders te spotten
Of voor viespeukjesdie vrouwen willen spottenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:50 schreef Paxcon het volgende:
Ik las net een topic over genderneutrale wc's
Maar dat is voor mensen die niet naar een mannen- of vrouwen-wc willen omdat ze zich niet man of vrouw voelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |