Maar hij wil graag naar Tottenham, gek dat ie isquote:Op donderdag 30 juni 2016 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik vind het zelf eigenlijk vrij onverstandigeen seizoenhelft lekker gebald
zou zelfde doen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik vind het zelf eigenlijk vrij onverstandigeen seizoenhelft lekker gebald
De AZ-TD denkt dat ze met Janssen een gooi kunnen doen naar het kampioenschap. Geen grap.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zou zelfde doen.
voor schooierfooitje in de eredivisie blijven
Mja dan denk ik ga dan maar lekker. Maher was ook enkel maar goed dat ie wegging. Eigenlijk is het tot nu toe bijna altijd beter geweest dat ze weg gingenquote:Op donderdag 30 juni 2016 23:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar hij wil graag naar Tottenham, gek dat ie is
Maar Maher had een vreselijk matig laatste jaar.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja dan denk ik ga dan maar lekker. Maher was ook enkel maar goed dat ie wegging. Eigenlijk is het tot nu toe bijna altijd beter geweest dat ze weg gingen
In de Eredivisie kan je momenteel niets leren. Ik zou het ook doen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik Janssen was zou ik gisteren al weg gewild zijn.
Eens.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de Eredivisie kan je momenteel niets leren. Ik zou het ook doen.
Ja, precies datquote:
Ik geloof oprecht niet dat het zn intentie is, gast heeft ook echt genoeg seksquote:
Ik denk dat de Duitse competitie momenteel een van de beste leerscholen is. Saaie strijd bovenin maar daaronder krijg je echt een spoedcursus.quote:
Ach, vrijwel alles is beter dan tegen de lammen en blinden in de eredivisie spelen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat de Duitse competitie momenteel een van de beste leerscholen is. Saaie strijd bovenin maar daaronder krijg je echt een spoedcursus.
Door iedere redelijke speler te laten vertrekken, wordt het niet beter.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, vrijwel alles is beter dan tegen de lammen en blinden in de eredivisie spelen.
Het is ook een verloren zaak zolang er geen geld in komt.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Door iedere redelijke speler te laten vertrekken, wordt het niet beter.
Klopt, volledig mee eens. Alleen PSV heeft het bewezen in de laatste jaren.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, vrijwel alles is beter dan tegen de lammen en blinden in de eredivisie spelen.
Ik vind het altijd maar makkelijk om te zeggen dat het aan geld ligt. De coaches zelf zijn ook zwaar beneden het niveau qua tactische kennis en al. Duitsland en Spanje met name lopen daar extreem in op voor.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is ook een verloren zaak zolang er geen geld in komt.
En het eredivisie-belang zou ik toch echt veel schijt aan hebben als speler.
De spelers in Nederlandse eredivisie ontbreekt het voor het grootste deel ook gewoon gebrek aan enige spelvisie/kwaliteit. Zo'n rechterrijtje is niet tegenop te coachen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd maar makkelijk om te zeggen dat het aan geld ligt. De coaches zelf zijn ook zwaar beneden het niveau qua tactische kennis en al. Duitsland en Spanje met name lopen daar extreem in op voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |