quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik heb alweer 2 weken ofzo niks gebet
You're goddamn rightquote:
Als clinton president wordt pak ik echt veel, maar dat is dan ook mn laatste bet ooit denk ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik heb alweer 2 weken ofzo niks gebet
Valt wel meequote:
Ja jouw voiceclipsquote:
Hoeveel win je dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als clinton president wordt pak ik echt veel, maar dat is dan ook mn laatste bet ooit denk ik.
Even zoeken.quote:
Zal wel een hoge odd zijn geweestquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Even zoeken.
De bet is namelijk al meer dan een jaar oud.
als trump de winnaar van het ek feliciteerd pak ik 115 euroquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als clinton president wordt pak ik echt veel, maar dat is dan ook mn laatste bet ooit denk ik.
Ligt eraan wanneer hij hem gezet heeftquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zal wel een hoge odd zijn geweest
Jaar geleden waren er toch meer kandidaten?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer hij hem gezet heeftMet andere kandidaten erbij wel ja
Wist niet eens dat je daarop kon betten. Want had al een voorgevoel dat ze eruit gingen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Bij Brexit wel veel verloren.
Maar ach.
you win some, you lose some.
Toen ngo wel. Maar nu alleen tegen Trumpquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jaar geleden waren er toch meer kandidaten?
Ik bet alleen nog politiek.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je daarop kon betten. Want had al een voorgevoel dat ze eruit gingen.
Ook met UFC had ik dat gevoel dat Rockhold zou verliezenniet ingezet
Nee joh. Favorieten bij de democraten al he.quote:
Clinton fors favoriet rond 1.33.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ngo wel. Maar nu alleen tegen Trump
Denk op 1.50 ofzo?
Of is Trump inmiddels favo bij bookies Inso?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |