misschien voorstellen aan je eerste datequote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:23 schreef supersof het volgende:
bastille komt in november naar Amsterdam maar niemand kan of wil mee
nog maar even doorzoeken ugh
ja ik weet niet of ik dat durf. Ga nog even wat vriendinnen vragen maar denk niet dat ze hen zo leuk vinden om er geld voor te betalenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag best veel chicks die alleen naar Coldplay gingen. Misschien ook een idee?
Haha was het tof?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ging in principe alleen naar Foo Fighters maar toen mocht ik bij Dagoduck staan
Ik wil ook niet mee want kutband.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:23 schreef supersof het volgende:
bastille komt in november naar Amsterdam maar niemand kan of wil mee
nog maar even doorzoeken ugh
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:24 schreef Tjacka het volgende:
ik vind lb denk ik het knapste meisje van fok
zou wel leuk zijn hè. Maar november is erg ver wegquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
misschien voorstellen aan je eerste date
Fucking awesome! Ik stond vooraanquote:
Nicequote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Fucking awesome! Ik stond vooraan
je bent zelf kut xquote:
mijn moeder is op vakantie met mijn vaderquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat vond je moeder gisternacht niet hihiahahia
wel zo hoorquote:
Ziggo Dome. Was keidruk toenquote:
misschien is hij tegen die tijd wel je vriendje, dat zou leuk zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:25 schreef supersof het volgende:
[..]
zou wel leuk zijn hè. Maar november is erg ver weg
Dat moet ze zeggen van mij.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:27 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn moeder is op vakantie met mijn vader
Subtielquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel zo hoor
wanneer het uit is met geo zou ik je graag een keer vol spuiten
Ik doe veel dingen alleen, maar op een concert zijn er zoveel mensen en dan valt het echt op dat je alleen bent en vind dat kut. En het is leuker om samen te gaan. Ook laat naar huis alleen enzoquote:
dat concert was ergens in augustus dus?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ziggo Dome. Was keidruk toenajax speelde Europa League Arena, The Editors in hmh en ook nog Foo Fighters
Had maar 100 ofzo op betfair en dat is vaak maar een paar secondequote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ziggo Dome. Was keidruk toenajax speelde Europa League Arena, The Editors in hmh en ook nog Foo Fighters
Grote evenementen zijn sowieso een illusie dat je daar longterm profit op maakt.quote:
zal leuk zijn geweest in de treinquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Concert is wel puur alleen voor muziek natuurlijk. Enige kutte lijkt me als je nog moet wachten tot ze opkomenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik doe veel dingen alleen, maar op een concert zijn er zoveel mensen en dan valt het echt op dat je alleen bent en vind dat kut. En het is leuker om samen te gaan. Ook laat naar huis alleen enzo
:Squote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik pest iedereen weg hier, van AdoraBelle, Kanovinnie
Nu is LB aan de beurt
Novemberquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat concert was ergens in augustus dus?
Waarom care je wat andere mensen vinden?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik doe veel dingen alleen, maar op een concert zijn er zoveel mensen en dan valt het echt op dat je alleen bent en vind dat kut. En het is leuker om samen te gaan. Ook laat naar huis alleen enzo
dat was in de arena hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ziggo Dome is wel tof. Ik was vorige week bigj Coldplay, was ook heel tof
Grapjequote:
Ik was vies lucky. Was fucking druk op perron en trein stopte net voor mn neus stil, kon gelijk instappen en zittenquote:
Het is ook gewoon wat je zelf vindt natuurlijk, het is niet zo leuk om ergens alleen te zijn waar bijna iedereen wel samen met anderen is.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom care je wat andere mensen vinden?
Ik zou het zelf ook niet snel doen trouwens.
Ja, ben nog net niet in de gracht gevallenquote:
Vind het irritant als mensen dan naar je kijken. Niet echt wat ze vinden, maar dat ze dan aandacht aan je gaan geven.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom care je wat andere mensen vinden?
Ik zou het zelf ook niet snel doen trouwens.
zo raar dat je als band in de arena wilt optredenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ben nog net niet in de gracht gevallen
ja dat is echt kutquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Concert is wel puur alleen voor muziek natuurlijk. Enige kutte lijkt me als je nog moet wachten tot ze opkomen
Ja dat is wel waar.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is ook gewoon wat je zelf vindt natuurlijk, het is niet zo leuk om ergens alleen te zijn waar bijna iedereen wel samen met anderen is.
Om dezelfde reden. Ik zou ook een beetje als een loser voelen omdat ik niet iemand kende die mee wilde.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind het irritant als mensen dan naar je kijken. Niet echt wat ze vinden, maar dat ze dan aandacht aan je gaan geven.
Waarom zou jij het niet doen dan?
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zo raar dat je als band in de arena wilt optreden
ben je toch niet goed bij je hoofd
nee, maar wel vaak samen met iemand en dannis het ook al kutquote:
http://www.oor.nl/#!/arti(...)n_de_arena-1/concertquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]VOnd het geluid opzich meevallen, maar ligt ook aan de artiest waarschijnlijk want voorprogramma was stuk erger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |