zo stond ie in de op waaruit ik hem heb gekopieerdquote:
Echt zonde.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja nogal. Heb de bon ook niet meer ofzo, dus ik kan niks. 25 euro weggegooid
fokkie zeker weerquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:47 schreef supersof het volgende:
[..]
zo stond ie in de op waaruit ik hem heb gekopieerd
Zijn gewoon vragen waar geen meerdere antwoorden op mogelijk zijnquote:
Ik was plankjes aan het slopen die op van die houders liggen.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Naam: drug
Leeftijd: 33 freemason
Religie: in nevelen gehulde
Burgerlijke staat: jasminezoekende
Hoogst genoten opleiding: weinig van genoten tbh
Woonplaats/province: rotterdam
Voetbalclub: vermaak voor het plebs
Favoriete eten: mijn piemel, proef maar
Favoriete drankje: water
Favoriete film: godfather
Voorkeur muziekgenre: veel meer dan 1
Lievelingsdier: mens
Lievelingskleur: turkoois
Politieke voorkeur: platonisch aristocratisch
Favoriete user: alle jasmine's (maar er is er maar 1 de echte)
no cure no payquote:
lolquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn gewoon vragen waar geen meerdere antwoorden op mogelijk zijn
Meteen puntjesverliezenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lol
eerste wedstrijd is Groningen - Feyenoord
Ja, dat is wel slim. Maar deze was echt van glas enzo, zag er goed uit. Maar helaas kon hij ijs niet handlen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt zonde.
Ik had laatst ook bijna een blender gekocht.
Maar vond het toch een beter idee om het voorlopig nog met staafmixer te doen en dan voor een echte goede te gaan als ik straks misschien werk en geld heb.
Hahahaha,quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:50 schreef Insomnia_ het volgende:
ahahah waarom gaan basisscholen met boef meezingen
sowieso dat je je kinderen niet naar openbare scholen moet sturen dus .
Wat is die generatie compleet verkankerd zegquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:51 schreef Fok-it het volgende:
Wat is die generatie compleet verkankerd zeg
Mensonterende muziekquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Au, pijnlijk. Je moest vandaag eigenlijk ook toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was plankjes aan het slopen die op van die houders liggen.
Dus had de plankies eraf.
Hurkte om wat dingen van de grond te pakken. Sta ik op bam tegen de punt van zon houdertje.
Ik naar die bedrijfshulpverlener.
"ja, beetje ontsmetten en pleistertje erop en je kan door"
maar ik denk dat het niet gaat genezen.
dabben?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is die generatie compleet verkankerd zegWat is trouwens dat gebaar wat ze allemaal doen met hun handen naar de zijkant
ik vind jou raar en viesquote:
kan ik de resultaten van anderen op dat lijstje ergens terugvinden?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Au, pijnlijk. Je moest vandaag eigenlijk ook toch?
Ja. Was ook aanwezig, maar er was gedoe met vergunningen enzoquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Au, pijnlijk. Je moest vandaag eigenlijk ook toch?
Je klinkt nu echt oud en verzuurd.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is die generatie compleet verkankerd zegWat is trouwens dat gebaar wat ze allemaal doen met hun handen naar de zijkant
Oh ja dat was het.quote:
Best wel. Vooral omdat jongeren altijd anders zijn dan de oudere generaties en het uiteindelijk wel goed komt.quote:
quote:
misschien als je goed kan mycroftenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:52 schreef Drug het volgende:
[..]
kan ik de resultaten van anderen op dat lijstje ergens terugvinden?
Klopt. Al heb je in elke generatie vooral veel rotzooi maar dat is een probleem van elke generatie.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Best wel. Vooral omdat jongeren altijd anders zijn dan de oudere generaties en het uiteindelijk wel goed komt.
Ahh, oke. Zal dan toch maar even naar laten kijken dan jaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Was ook aanwezig, maar er was gedoe met vergunningen enzo
Bouwleefgod.
Dus misschien morgen.
ik heb nooit ingevuldquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:52 schreef Drug het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn om al die reacties te bundelen jaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:52 schreef Drug het volgende:
[..]
lsd?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is echt mijn lievelingskleur.
Maar dat is niet de schuld van mijn wansmaak maar van de LSD
ja maak eerst even foto voor mn moeder die moet maar oordelen of ik moet gaanquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahh, oke. Zal dan toch maar even naar laten kijken dan ja
er zijn mensen die graag naar 90s music luisteren.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:56 schreef Lokasenna het volgende:
Alle kinderen hebben toch een vreselijke smaak en geen idee wat ze nu eigenlijk meezingen.
Bij sommige gaat het over, bij veel niet, niets nieuws hoor.
Weet je vriendin zulke dingen niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maak eerst even foto voor mn moeder die moet maar oordelen of ik moet gaan
die weet zulke dingen
Lievelingsfood: bitterballenquote:
Ja, weet ik wel. Maar vind eigenlijk wel gewoon dat je op de basischool nog niet bezig hoort te zijn met Social Mediaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:56 schreef Lokasenna het volgende:
Alle kinderen hebben toch een vreselijke smaak en geen idee wat ze nu eigenlijk meezingen.
dit is waarquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:56 schreef Lokasenna het volgende:
Die is niet aanwezig sinds GISTERENAVOND.quote:
Er klopt er maar eentjequote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lievelingsfood: bitterballen
Drinken: speciaalbier
Voebalclub: fcg
Hier, heb het al gedeeltelijk voor jou ingevuld.
Fixedquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lievelingsfood: Maccie
Drinken: speciaalbier
Voebalclub: fcg
Hier, heb het al gedeeltelijk voor jou ingevuld.
Ga je er toch nooit meer afkrijgen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, weet ik wel. Maar vind eigenlijk wel gewoon dat je op de basischool nog niet bezig hoort te zijn met Social Media
zo zoquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die is niet aanwezig sinds GISTERENAVOND.
Maar die kan ik ook wel een foto sturen.
En 40 jaar geleden vonden ze dat je op de basisschool nog niet bezig hoorde te zijn met tv kijken. En later met spelcomputers. En nu met smartphones en social media.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, weet ik wel. Maar vind eigenlijk wel gewoon dat je op de basischool nog niet bezig hoort te zijn met Social Media
Ik had gisyer mcflurry oreoquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:58 schreef Paxcon het volgende:
Mac is wel lekker ja
Lasagne is ook wel fijn
nee coschappen pas in september.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:58 schreef supersof het volgende:
[..]
zo zo
waar is die heen
lekker dansen in de club
nee grapje, zeker coschappen
Wow, mis je dr alquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee coschappen pas in september.
nee ze is naar een VRIENDIN in OXFORD voor DRIE dagen.
Ja, vies saai alleen en alleen slapen ook matig. Maar kan het beter hebben dan vroeger.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Wow, mis je dr al
Ik ben ook in oxford geweest
Hm goed puntquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En 40 jaar geleden vonden ze dat je op de basisschool nog niet bezig hoorde te zijn met tv kijken. En later met spelcomputers. En nu met smartphones en social media.
In mcflurry is het écht lkkr. Stroopwafel nooit gehadquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vind oreo's beetje overrated
ik heb wel die stroopwafel al vaak gehad, die is genot
Daar gebeuren altijd moordenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee coschappen pas in september.
nee ze is naar een VRIENDIN in OXFORD voor DRIE dagen.
Omdat het voor jouw niet gebruikelijk is.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm goed punt
Maar toch vind ik het wel anders, tv kijken of zoveel mogelijk llikes willen met je selfies. Maar misschien is dat wel heel verzuurd inderdaad
Dat was de eerste foto die je van jezelf dmde op fokquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Wow, mis je dr al
Ik ben ook in oxford geweest
Maar dat komt waarschijnlijk doordat jij met tv bent opgegroeid en het de normaalste zaak van de wereld vindt.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm goed punt
Maar toch vind ik het wel anders, tv kijken of zoveel mogelijk llikes willen met je selfies. Maar misschien is dat wel heel verzuurd inderdaad
Ik keek in Polen naar Lewis met mams.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar gebeuren altijd moorden
(zie de serie Lewis)
prima seriequote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik keek in Polen naar Lewis met mams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |