Kom maar wiebelenquote:Op woensdag 29 juni 2016 22:50 schreef BozeHaas het volgende: [..] Ben een stoer lief pluizig konijntje
Dank je wel voor je appjequote:
Ja kijk maar of je wilt, Drug en ik zijn downquote:
Mooiste TT ooitquote:Op woensdag 29 juni 2016 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had hem naar jou vernoemd.
You're down, I will go down on youquote:Op woensdag 29 juni 2016 22:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja kijk maar of je wilt, Drug en ik zijn down
Nice.quote:
Zou het wel op prijs stellen wanneer je me een wederdienst zou verlenenquote:
Ik bak wel een ei voor jequote:Op woensdag 29 juni 2016 23:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou het wel op prijs stellen wanneer je me een wederdienst zou verlenen
Dus het wordt weer zo'n avond waarop ik mijn ervaringsdeskundigheid in de praktijk moet brengen en het daarna zelf weer moet oplossen? Dan neem ik mijn speeltjestas even meequote:
quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:09 schreef BozeHaas het volgende:
hey tardis ben jij dit
LIF / afvallen terwijl ik wil aankomen.
wat een teringkneuzen zijn dat..quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:09 schreef BozeHaas het volgende:
hey tardis ben jij dit
Heel boodschappenlijstje met wat hij eetquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:09 schreef BozeHaas het volgende:
hey tardis ben jij dit
Faro zit in dat topic dus dat geloof ik meteen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat een teringkneuzen zijn dat..
Wel lekker hoor zo'n jonge vrouw met zo'n bierbuikje.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow echt stoer dat jij 25 drinkt wauw
niet allemaalquote:Op woensdag 29 juni 2016 22:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ja ik niet allemaal backstabbers enzo
Battieboy.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow echt stoer dat jij 25 drinkt wauw
beetje brood, paar koekjes en avondetenquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heel boodschappenlijstje met wat hij eet
Wow wat een comeback. Nu heb je me hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet je niet gwn pics van je pauperkleding posten op gare fora ofzo?
Burnquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Guus ingelicht voor een extra ban, snitchkneusje.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wnr doen we nou 3way?quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:12 schreef Dqod het volgende:
Of vantevoren maar even de shop in, kan ook
en straks weer roeptoeteren van ja ik heb hzaw geblokkeerdquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Guus ingelicht voor een extra ban, snitchkneusje.
hoertje wel, oostblok vlgns mij nietquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:19 schreef Murdera het volgende:
Oberkullie is toch een oostblok hoertje?
Ik heb er nog niet genoeg baat bij. Eerst even wat meer aftastenquote:
missch was supergirl dan oostblokquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoertje wel, oostblok vlgns mij niet
is goed geen rush, dan doe ik gwn kijken terwijl jij en chula elkaar aftasten jahquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet genoeg baat bij. Eerst even wat meer aftasten
ik doe ook niet zwaar doe gewoon veel herhalingenquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
75 kilobeetje sneu. Weer opbouwen na paar maanden andere zorgen.
p90 rush Bquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:25 schreef Drug het volgende:
[..]
is goed geen rush, dan doe ik gwn kijken terwijl jij en chula elkaar aftasten jah
ik 3x8quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:26 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik doe ook niet zwaar doe gewoon veel herhalingen
Huehuehue :$quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:25 schreef Drug het volgende:
[..]
is goed geen rush, dan doe ik gwn kijken terwijl jij en chula elkaar aftasten jah
Dag 1: 2 hamburgers en milkshakequote:Op woensdag 29 juni 2016 23:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik 3x8![]()
Geef me eens een goed opbouw schemaatje? Zou zwaar gewaardeerd worden
Ik niet, leg uitquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Huehuehue :$
Niks mis met beetje rush tho, if you catch my drift hurrrrr
Zet de boel mooi openquote:
dag 3 snap ik nietquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dag 1: 2 hamburgers en milkshake
Dag 2: 2 hamburgers, 1 cheeseburger en cola
Dag 3: rustdag, eet sla
Dag 4
ik blijf eeuwig hangen in dag 4quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dag 4
Ja, en filmpjes ofzo. Ben visual learnerquote:
Wie welquote:
noem je mij nou dik?quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dag 4
missch moeten we het even samen checken. Zwaard, plank, spijkers, schroefboor en dremel vast ingepakt. Kom er nu aan.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, en filmpjes ofzo. Ben visual learner
Pls je weet dat je mad sexy bentquote:
Spijkerbed en vuurkorf staan al klaar.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
missch moeten we het even samen checken. Zwaard, plank, spijkers, schroefboor en dremel vast ingepakt. Kom er nu aan.
the ultimate rushquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Huehuehue :$
Niks mis met beetje rush tho, if you catch my drift hurrrrr
hnnnngquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Spijkerbed en vuurkorf staan al klaar.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dag 4
Let's go Gold Rushquote:
Hey Zosk, leuk dat je er weer bent.quote:
Ben er al de hele avond, maar bedankt hè.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey Zosk, leuk dat je er weer bent.
wat een poepiequote:Op woensdag 29 juni 2016 23:39 schreef -supergirl- het volgende:
mijn wekker staat op 10
[ afbeelding ]
haha noh man maar als ik wakker ben ben ik vaak in een lichte sluimer, dus dat compenseertquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij slaapt ook nooit verder ja
Stik er dan maar in.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben er al de hele avond, maar bedankt hè.
Slaap lekker poepiequote:
Erquote:
Af te raden. Krijg je korsten onder je neusquote:
En nog flink geschaard onlangs of no bueno?quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Af te raden. Krijg je korsten onder je neus
recent nietquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:46 schreef zeer het volgende:
[..]
En nog flink geschaard onlangs of no bueno?
What's it to you?quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:46 schreef zeer het volgende:
[..]
En nog flink geschaard onlangs of no bueno?
Noem je haar nou een hoer ;squote:Op woensdag 29 juni 2016 23:48 schreef zeer het volgende:
[..]
ja ho daar hadden we het laatst toch over
Echt eh ;s wajoooquote:
Zou niet pikken, je kunt hem hebbenquote:
Dank je voor het vertrouwen, komt goed :$quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou niet pikken, je kunt hem hebben
Graag, maar ga zo naar bed. Ander keertje bbyquote:
ik niet..ga niet toekijken hoe je jezelf dood eet..quote:
Weet niet maar komen we wel achterquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank je voor het vertrouwen, komt goed :$
Waar woont ie? Wacht m op ;s
Dan ga je daarna toch weer wegquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:52 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik niet..ga niet toekijken hoe je jezelf dood eet..
quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet maar komen we wel achter
Ben je moequote:Op woensdag 29 juni 2016 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Graag, maar ga zo naar bed. Ander keertje bby
Valt mee, maar morgen huisarts en spulletjes pakken voor t weekend. Ga naar ouders :$ :$quote:
Er zijn talloze manieren om uit het leven te stappenquote:
Zou jou nooit in de kou laten staanquote:
Dat had je al gezegd. Zet die poppers nu maar weer weg :$quote:
scherp dezequote:Op woensdag 29 juni 2016 23:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er zijn talloze manieren om uit het leven te stappen
Welkequote:
ben je nog boos?quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou jou nooit in de kou laten staan
Naturel en paprika. Maar ik ga nu naturel eten, denk ik. Of toch paprika.quote:
ik vind natural echt veel lekkerder dan paprikaquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naturel en paprika. Maar ik ga nu naturel eten, denk ik. Of toch paprika.
Twijfels.
Was ik al heel lang niet meer, maar jij deed nog stom dus liet je maar met rustquote:
sorryquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was ik al heel lang niet meer, maar jij deed nog stom dus liet je maar met rust
Oh sterkte?quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Valt mee, maar morgen huisarts en spulletjes pakken voor t weekend. Ga naar ouders :$ :$
hahaah ik merk idd dat te tijd is om de dop er weer op te draaien if you know what i meanquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat had je al gezegd. Zet die poppers nu maar weer weg :$
Naturel chips van Pringles is lekkerquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind natural echt veel lekkerder dan paprika
Zal wel goedkomen, ik licht je wel even via andere wegen in :$quote:
Nee, leg eens uit?quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:57 schreef Drug het volgende:
[..]
hahaah ik merk idd dat te tijd is om de dop er weer op te draaien if you know what i mean
quote:
1vs1? mwah ben helemaal paraquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou niet pikken, je kunt hem hebben
Zou maar met een oog open slapenquote:
;$ ja plsquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom bij me, dan maak ik honingthee voor je misselijkheid en streel ik zachtjes door je haar
Wat lief.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom bij me, dan maak ik honingthee voor je misselijkheid en streel ik zachtjes door je haar
Omdat het kan :$quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:03 schreef defokkingfoker het volgende:
Wat is deze wrm is er een lobi sc in POS
:$quote:
Welk seizoen ben jequote:Op donderdag 30 juni 2016 00:03 schreef Amarantha het volgende:
Breaking Bad, chips, joint.
#goedleven
Gezondquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:03 schreef Amarantha het volgende:
Breaking Bad, chips, joint.
#goedleven
de kosmopolitische gutmensch is bekend met wat er zoal rondgaat in de gay en queer kringen, en progressief als ie is, zet ie er weleens een teentje op de drempel van de deur daar naar binnenquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snap dit soort grapjes niet
Niet gelezenquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zei vanochtend dat ik dal baffo wel prima vond en daar reageerde je niet eens op
o oja, ik stem altijd rechts dusquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:10 schreef Drug het volgende:
[..]
de kosmopolitische gutmensch is bekend met wat er zoal rondgaat in de gay en queer kringen, en progressief als ie is, zet ie er weleens een teentje op de drempel van de deur daar naar binnen
ja en dat is vertaalt de snor volgens mijquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet gelezen![]()
Maar dat is idd een goed restaurant!
Wel prijzig volgens mij.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja en dat is vertaalt de snor volgens mij
Oooh.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
10-15 euro voor pizza en vleesgerechten 25 vlgns mij
Wel een beetje ferm dan, niet te thoughquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil wel even neusjeneusje doen
sry kan alleen maar teder zijnquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel een beetje ferm dan, niet te though
Maar te zachtjes maakt erger :$
Ferm kan ook tederquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sry kan alleen maar teder zijn
o sry wist niet dat je meteen boos zou wordenquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ferm kan ook teder
Hoef geen SMneusjeneusje jeetje ;s
Beetje boleurgesteld dat je zo over me denkt ;squote:Op donderdag 30 juni 2016 00:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o sry wist niet dat je meteen boos zou worden
dat zeg je vaker maar moet ik dat lezen als teleurgesteld?quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje boleurgesteld dat je zo over me denkt ;s
Het is een combinatie van boos en teleurgesteld, maar wel in milde vorm, want ik ben heel mildquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat zeg je vaker maar moet ik dat lezen als teleurgesteld?
o srry als ik failure benquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is een combinatie van boos en teleurgesteld, maar wel in milde vorm, want ik ben heel mild
Ben alweer kalm, geeft niet :$quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o srry als ik failure ben
Zelden zo gelachenquote:
Ja. Maar nu ga ik slapen :$quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oke kunnen we weer vooruitkijken
goede nachtrust gewenstquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja. Maar nu ga ik slapen :$
Dag allemaal![]()
Gaarne niet dromen over mijquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dag allemaal![]()
slaap lekker smattiequote:Op donderdag 30 juni 2016 00:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dag allemaal![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dag allemaal![]()
Nee niemand komt popcorn maken voor me gvdquote:
hoe dik ben je eigenlijk?quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee niemand komt popcorn maken voor me gvd
Heb wel twee stoelen nodig in de treinquote:
hou je wel van muziek? hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb wel twee stoelen nodig in de trein
vertel eens wat over jezelf..quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb wel twee stoelen nodig in de trein
ik heb nog wel beetje popcornquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee niemand komt popcorn maken voor me gvd
was jij niet misselijk? is je energie trouwens op of ? was met jou?quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb nog wel beetje popcorn
Ben doof geborenquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:38 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hou je wel van muziek? hoe oud ben je dan?
Om te delen met mij?quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb nog wel beetje popcorn
ja beetje, ja, weeniequote:Op donderdag 30 juni 2016 00:40 schreef Thezappa het volgende:
[..]
was jij niet misselijk? is je energie trouwens op of ? was met jou?
Heb ook maar 8 vingers, maar heb wel drie tepelsquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:41 schreef Thezappa het volgende:
[..]
je lijkt me wel een leuk persoon..
drion gevoel? had je feessie gehad? of was gebeurt?vertel maar aan ome zappjequote:
Ahw, lief.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je mag alles wel hebben hoor
gek als je eens wist hoeveel ik van tepels hou..meest mooie deel..quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ook maar 8 vingers, maar heb wel drie tepels
gwn heb het heel warm, beetje misselijk en beetje slapjesquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:43 schreef Thezappa het volgende:
[..]
drion gevoel? had je feessie gehad? of was gebeurt?vertel maar aan ome zappje
ben wel beetje gekwetstquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, lief.
Ben blij dat we weer oké zijn
hoorde vanmiddag van een client dat het heerst..quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gwn heb het heel warm, beetje misselijk en beetje slapjes
miss wel ja,, hoop 't nog nietquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:45 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hoorde vanmiddag van een client dat het heerst..
en miss ga je wel dood..
hoop het ook niet voor je..quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
miss wel ja,, hoop 't nog niet
Ik ben ook gekwetst maar it's not about fixing what's broken but about building something betterquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben wel beetje gekwetst
maar ik heb ook wel iets gezegd wat ik niet meende
De linker is het groots, de middelste het kleinst. Ze verschillen drie cm ongeveer. Ben trouwens ook scheelquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:44 schreef Thezappa het volgende:
[..]
gek als je eens wist hoeveel ik van tepels hou..meest mooie deel..
drie dus..
alledrie even groot of? en je hofje?
wauw ;$quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:49 schreef Chloroform het volgende:
it's not about fixing what's broken but about building something better
scheel boeit me niet..quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De linker is het groots, de middelste het kleinst. Ze verschillen drie cm ongeveer. Ben trouwens ook scheel
Is erg knus, wonen vier gezinnetjes en een jong stelquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:54 schreef Thezappa het volgende:
[..]
scheel boeit me niet..
vertel eens wat over je tepelhof?
Jij bent wauw.quote:
luister je muziek?quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is erg knus, wonen vier gezinnetjes en een jong stel
Nee ben doofquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2016 01:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh daarom hoor je al die lieve woordjes nooit
Trustenquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2016 01:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
All these Asians but all I wanted was Yu
Zeg me dat je beetje moest lachenquote:
moet altijd om je glimlachenquote:Op donderdag 30 juni 2016 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg me dat je beetje moest lachen
Wow.quote:Op donderdag 30 juni 2016 01:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet altijd om je glimlachen
ik ga ook zo, slaap lekkerquote:Op donderdag 30 juni 2016 01:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow.
Moet nu wel slapen, dus trusten snoezelpoepie
Hoop dat je lekker slaapt.quote:Op donderdag 30 juni 2016 01:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ga ook zo, slaap lekker
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Ama op 30-06-2016 02:57:05 ]Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 02:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]Oh wow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:47 schreef A.Belle het volgende:
[..]
Een persoonlijke irritatie: Deze week kwam ik voor de tweede keer dezelfde jongen in een Audi A2 1.4 TDI tegen op de A7 richting Groningen. Sinds Drachten zat 'ie achter me, en we hadden de vaart er behoorlijk in zitten. Beiden tegen de 160, hij constant achter me, maar niet mij inhalen wanneer ik naar rechts ging. Op een gegeven moment ga ik na een inhaalactie weer naar rechts, en komt hij om me heen, om niet veel later terug te zakken naar zo'n 140. Waarop ik hem weer inhaal. Daarna versnelt hij weer en haalt mij weer in. En op het moment dat hij me inhaalt zie ik dat hij foto's van me aan het maken is met z'n iPhone.
Euh... WTF?
Lolquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:29 schreef A.Belle het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar. Wat doet 'ie daar dan mee?
In z'n zolderkamertje op fappen ofzo?
'Kiek Bert, een travestiet.'quote:
Als bestuurder kan je toch sws niet zoveel zien. In NL zijn er bovendien genoeg lelijke dames die er meer mannelijk dan vrouwelijk uitzien, maar wel al hun hele leven een vrouwtje zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2016 09:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'Kiek Bert, een travestiet.'
Denk meer zoiets. Zo zijn die boeren.
Mwoh kan altijd wel goed mensen zien hoorquote:Op donderdag 30 juni 2016 09:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Als bestuurder kan je toch sws niet zoveel zien. In NL zijn er bovendien genoeg lelijke dames die er meer mannelijk dan vrouwelijk uitzien, maar wel al hun hele leven een vrouwtje zijn.
Maar misschien daarom even een foto maken om later nader te bekijken.
Socios volgens mij een witte.quote:Op donderdag 30 juni 2016 09:14 schreef zeer het volgende:
[..]
Kijk jij eens in je datebase wie een A2 heeft dan?
Kwam die ook niet uit Drachten?quote:
Pestkopquote:Op donderdag 30 juni 2016 09:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er zei iemand hoi. Niet op reageren.
quote:
quote:
Nee, valt tegen.quote:
Ja, en verdergeslapen want het was me een beetje te vroeg vanmorgen.quote:
Dit wilde ik ook maar een of andere kotshommel besloot te gaan boren en stampen en krassenquote:Op donderdag 30 juni 2016 09:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, en verdergeslapen want het was me een beetje te vroeg vanmorgen.
Waarom?quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:12 schreef TARDIS. het volgende:
Zullen we een petitie tegen de FP starten?
Misschien was het wel een geile stem man, gemiste kans.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:13 schreef Dimachaerus het volgende:
Godver werd net gebeld door uitzendbureau maar was aan het mastruberen durfde niet op te nemen
Uff zsm terugbellen zegge ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |