Nee, leg eens uit?quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:57 schreef Drug het volgende:
[..]
hahaah ik merk idd dat te tijd is om de dop er weer op te draaien if you know what i mean
quote:
1vs1? mwah ben helemaal paraquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou niet pikken, je kunt hem hebben
Zou maar met een oog open slapenquote:
;$ ja plsquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom bij me, dan maak ik honingthee voor je misselijkheid en streel ik zachtjes door je haar
Wat lief.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom bij me, dan maak ik honingthee voor je misselijkheid en streel ik zachtjes door je haar
Omdat het kan :$quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:03 schreef defokkingfoker het volgende:
Wat is deze wrm is er een lobi sc in POS
:$quote:
Welk seizoen ben jequote:Op donderdag 30 juni 2016 00:03 schreef Amarantha het volgende:
Breaking Bad, chips, joint.
#goedleven
Gezondquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:03 schreef Amarantha het volgende:
Breaking Bad, chips, joint.
#goedleven
de kosmopolitische gutmensch is bekend met wat er zoal rondgaat in de gay en queer kringen, en progressief als ie is, zet ie er weleens een teentje op de drempel van de deur daar naar binnenquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snap dit soort grapjes niet
Niet gelezenquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zei vanochtend dat ik dal baffo wel prima vond en daar reageerde je niet eens op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |