Nee, leg eens uit?quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:57 schreef Drug het volgende:
[..]
hahaah ik merk idd dat te tijd is om de dop er weer op te draaien if you know what i mean
quote:
1vs1? mwah ben helemaal paraquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou niet pikken, je kunt hem hebben
Zou maar met een oog open slapenquote:
;$ ja plsquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom bij me, dan maak ik honingthee voor je misselijkheid en streel ik zachtjes door je haar
Wat lief.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom bij me, dan maak ik honingthee voor je misselijkheid en streel ik zachtjes door je haar
Omdat het kan :$quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:03 schreef defokkingfoker het volgende:
Wat is deze wrm is er een lobi sc in POS
:$quote:
Welk seizoen ben jequote:Op donderdag 30 juni 2016 00:03 schreef Amarantha het volgende:
Breaking Bad, chips, joint.
#goedleven
Gezondquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:03 schreef Amarantha het volgende:
Breaking Bad, chips, joint.
#goedleven
de kosmopolitische gutmensch is bekend met wat er zoal rondgaat in de gay en queer kringen, en progressief als ie is, zet ie er weleens een teentje op de drempel van de deur daar naar binnenquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snap dit soort grapjes niet
Niet gelezenquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zei vanochtend dat ik dal baffo wel prima vond en daar reageerde je niet eens op
o oja, ik stem altijd rechts dusquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:10 schreef Drug het volgende:
[..]
de kosmopolitische gutmensch is bekend met wat er zoal rondgaat in de gay en queer kringen, en progressief als ie is, zet ie er weleens een teentje op de drempel van de deur daar naar binnen
ja en dat is vertaalt de snor volgens mijquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet gelezen![]()
Maar dat is idd een goed restaurant!
Wel prijzig volgens mij.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja en dat is vertaalt de snor volgens mij
Oooh.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
10-15 euro voor pizza en vleesgerechten 25 vlgns mij
Wel een beetje ferm dan, niet te thoughquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil wel even neusjeneusje doen
sry kan alleen maar teder zijnquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel een beetje ferm dan, niet te though
Maar te zachtjes maakt erger :$
Ferm kan ook tederquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sry kan alleen maar teder zijn
o sry wist niet dat je meteen boos zou wordenquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ferm kan ook teder
Hoef geen SMneusjeneusje jeetje ;s
Beetje boleurgesteld dat je zo over me denkt ;squote:Op donderdag 30 juni 2016 00:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o sry wist niet dat je meteen boos zou worden
dat zeg je vaker maar moet ik dat lezen als teleurgesteld?quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje boleurgesteld dat je zo over me denkt ;s
Het is een combinatie van boos en teleurgesteld, maar wel in milde vorm, want ik ben heel mildquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat zeg je vaker maar moet ik dat lezen als teleurgesteld?
o srry als ik failure benquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is een combinatie van boos en teleurgesteld, maar wel in milde vorm, want ik ben heel mild
Ben alweer kalm, geeft niet :$quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o srry als ik failure ben
Zelden zo gelachenquote:
Ja. Maar nu ga ik slapen :$quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oke kunnen we weer vooruitkijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |