Wat bedoel je precies met meer eiwitten? gewoon meer vlees eten? ik heb het gevoel dat ik al redelijk wat vlees eet. Iedere dag wel een aardige lap.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:02 schreef Stokkie_ het volgende:
Ga krachttraining doen met meer eiwitten in je dieet.
Ik ben 19 jaar oud. Ik denk dat het komt door snelle stofwisseling. Ik zal denk ik nooit echt dik worden. Ben opzich niet erg slungelig ofzo maar wel een stuk dunner dan ik zou willen. Natuurlijk valt het ook extra op omdat ik vrij lang ben.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:36 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe oud ben je? Mijn vader was op zijn 20ste ook graatmager bij 1,90 en op z'n 30ste een plofkip zonder echt meer te gaan eten.
Effect van alcohol trekt mij niet zoquote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:23 schreef BasEnAad het volgende:
Meer eten.
Als je wil aankomen moet je als man ruim meer dan 2500 calorieën per dag eten. En dan het liefst niet met koeken, cola en bier, maar liever met kwark en tonijn.
6 glazen bier op zaterdag, dan ben je wel een doetje hee![]()
aiii ik zie dat mijn energie behoefte 3060 is. Daar kom ik niet aan denk ik. Ik probeer wel gezond te eten, wat opzich ook wel lukt alleen niet zoveel. Ik zit gauw vol. Heb wel geprobeerd om meer te eten maar op een gegeven moment gaat het mij echt tegenstaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:56 schreef Franknfurter het volgende:
Begin maar eens met die suikerbommen te laten staan en in plaats daarvan proteinerijk voedsel te zoeken. Ook kun je beter complexe koolhydraten eten. Ga je eens inlezen in eiwitten en koolhydraten en bereken eens even je BMR
http://fitnessjunk.nl/droogtrainen-cutten/calorieen-behoefte/
en daarna:
http://fitnessjunk.nl/dro(...)ebehoefte-berekenen/
Dan probeer gezond te eten verdeeld over 5-8 porties op de dag, 5x 600kcal is erg veel, dus probeer eens:quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:01 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
aiii ik zie dat mijn energie behoefte 3060 is. Daar kom ik niet aan denk ik. Ik probeer wel gezond te eten, wat opzich ook wel lukt alleen niet zoveel. Ik zit gauw vol. Heb wel geprobeerd om meer te eten maar op een gegeven moment gaat het mij echt tegenstaan.
Wat zijn goeie tussendoortjes die ervoor zorgen dat ik genoeg callorien binnen krijg? Het liefst wil ik wel iets zoets, muslireep ofzo?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:06 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Dan probeer gezond te eten verdeeld over 5-8 porties op de dag, 5x 600kcal is erg veel, dus probeer eens:
Ontbijt: 400-600
Tussendoortje: 300
Lunch: 600
Tussendoortje: 300
Avondeten: 700-800/liefst meer met 25 gram proteine.
Toetje en knabbels: 300-500 afhankelijk van wat je die dag gegeten hebt. Probeer in ieder geval het ontbijt een gezonde mix te maken van proteine, snelle en complexe koolhydraten en je eetschema stabiel te houden.
Wat is niet gezond?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:14 schreef Villas__Rubin het volgende:
Das volgens mij niet gezond. Ga eens naar de dokter...
Dadelsquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:09 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
Wat zijn goeie tussendoortjes die ervoor zorgen dat ik genoeg callorien binnen krijg? Het liefst wil ik wel iets zoets, muslireep ofzo?
Inderdaad mueslireep of volle kwark/yoghurt met walnoten en honing, boterham met Nutellaquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:09 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
Wat zijn goeie tussendoortjes die ervoor zorgen dat ik genoeg callorien binnen krijg? Het liefst wil ik wel iets zoets, muslireep ofzo?
oooeeeehhhhquote:
En qua kwark maakt het dan nog uit of het normale is of met een smaakje? heb wel is gehoord dat kwark met een smaak erg slecht is....quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad mueslireep of volle kwark/yoghurt met walnoten en honing, boterham met Nutella, gedroogd fruit.
Heb alleen laatst een aflevering van de keuringsdienst van waarde gezien waarin bleek dat in veel dadels insecten stront zitquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:31 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
Heb alleen laatst een aflevering van de keuringsdienst van waarde gezien waarin bleek dat in veel dadels insecten stront zit. Eerst maar goed uitpluizen voordat ik er een eet:)
Ik heb zelf liever de volle kwark zonder smaakje en voeg daar dan zelf aan toe wat ik lekker vind. (gedroogd) fruit, noten, cruesli.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:30 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
En qua kwark maakt het dan nog uit of het normale is of met een smaakje? heb wel is gehoord dat kwark met een smaak erg slecht is....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |