Kom maar wiebelenquote:Op woensdag 29 juni 2016 22:50 schreef BozeHaas het volgende: [..] Ben een stoer lief pluizig konijntje
Dank je wel voor je appjequote:
Ja kijk maar of je wilt, Drug en ik zijn downquote:
Mooiste TT ooitquote:Op woensdag 29 juni 2016 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had hem naar jou vernoemd.
You're down, I will go down on youquote:Op woensdag 29 juni 2016 22:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja kijk maar of je wilt, Drug en ik zijn down
Nice.quote:
Zou het wel op prijs stellen wanneer je me een wederdienst zou verlenenquote:
Ik bak wel een ei voor jequote:Op woensdag 29 juni 2016 23:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou het wel op prijs stellen wanneer je me een wederdienst zou verlenen
Dus het wordt weer zo'n avond waarop ik mijn ervaringsdeskundigheid in de praktijk moet brengen en het daarna zelf weer moet oplossen? Dan neem ik mijn speeltjestas even meequote:
quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:09 schreef BozeHaas het volgende:
hey tardis ben jij dit
LIF / afvallen terwijl ik wil aankomen.
wat een teringkneuzen zijn dat..quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:09 schreef BozeHaas het volgende:
hey tardis ben jij dit
Heel boodschappenlijstje met wat hij eetquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:09 schreef BozeHaas het volgende:
hey tardis ben jij dit
Faro zit in dat topic dus dat geloof ik meteen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat een teringkneuzen zijn dat..
Wel lekker hoor zo'n jonge vrouw met zo'n bierbuikje.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow echt stoer dat jij 25 drinkt wauw
niet allemaalquote:Op woensdag 29 juni 2016 22:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ja ik niet allemaal backstabbers enzo
Battieboy.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow echt stoer dat jij 25 drinkt wauw
beetje brood, paar koekjes en avondetenquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heel boodschappenlijstje met wat hij eet
Wow wat een comeback. Nu heb je me hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet je niet gwn pics van je pauperkleding posten op gare fora ofzo?
Burnquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Guus ingelicht voor een extra ban, snitchkneusje.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wnr doen we nou 3way?quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:12 schreef Dqod het volgende:
Of vantevoren maar even de shop in, kan ook
en straks weer roeptoeteren van ja ik heb hzaw geblokkeerdquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Guus ingelicht voor een extra ban, snitchkneusje.
hoertje wel, oostblok vlgns mij nietquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:19 schreef Murdera het volgende:
Oberkullie is toch een oostblok hoertje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |