goede nachtrust gewenstquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja. Maar nu ga ik slapen :$
Dag allemaal![]()
Gaarne niet dromen over mijquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dag allemaal![]()
slaap lekker smattiequote:Op donderdag 30 juni 2016 00:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dag allemaal![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dag allemaal![]()
Nee niemand komt popcorn maken voor me gvdquote:
hoe dik ben je eigenlijk?quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee niemand komt popcorn maken voor me gvd
Heb wel twee stoelen nodig in de treinquote:
hou je wel van muziek? hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb wel twee stoelen nodig in de trein
vertel eens wat over jezelf..quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb wel twee stoelen nodig in de trein
ik heb nog wel beetje popcornquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee niemand komt popcorn maken voor me gvd
was jij niet misselijk? is je energie trouwens op of ? was met jou?quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb nog wel beetje popcorn
Ben doof geborenquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:38 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hou je wel van muziek? hoe oud ben je dan?
Om te delen met mij?quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb nog wel beetje popcorn
ja beetje, ja, weeniequote:Op donderdag 30 juni 2016 00:40 schreef Thezappa het volgende:
[..]
was jij niet misselijk? is je energie trouwens op of ? was met jou?
Heb ook maar 8 vingers, maar heb wel drie tepelsquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:41 schreef Thezappa het volgende:
[..]
je lijkt me wel een leuk persoon..
drion gevoel? had je feessie gehad? of was gebeurt?vertel maar aan ome zappjequote:
Ahw, lief.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je mag alles wel hebben hoor
gek als je eens wist hoeveel ik van tepels hou..meest mooie deel..quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ook maar 8 vingers, maar heb wel drie tepels
gwn heb het heel warm, beetje misselijk en beetje slapjesquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:43 schreef Thezappa het volgende:
[..]
drion gevoel? had je feessie gehad? of was gebeurt?vertel maar aan ome zappje
ben wel beetje gekwetstquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, lief.
Ben blij dat we weer oké zijn
hoorde vanmiddag van een client dat het heerst..quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gwn heb het heel warm, beetje misselijk en beetje slapjes
miss wel ja,, hoop 't nog nietquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:45 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hoorde vanmiddag van een client dat het heerst..
en miss ga je wel dood..
hoop het ook niet voor je..quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
miss wel ja,, hoop 't nog niet
Ik ben ook gekwetst maar it's not about fixing what's broken but about building something betterquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben wel beetje gekwetst
maar ik heb ook wel iets gezegd wat ik niet meende
De linker is het groots, de middelste het kleinst. Ze verschillen drie cm ongeveer. Ben trouwens ook scheelquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:44 schreef Thezappa het volgende:
[..]
gek als je eens wist hoeveel ik van tepels hou..meest mooie deel..
drie dus..
alledrie even groot of? en je hofje?
wauw ;$quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:49 schreef Chloroform het volgende:
it's not about fixing what's broken but about building something better
scheel boeit me niet..quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De linker is het groots, de middelste het kleinst. Ze verschillen drie cm ongeveer. Ben trouwens ook scheel
Is erg knus, wonen vier gezinnetjes en een jong stelquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:54 schreef Thezappa het volgende:
[..]
scheel boeit me niet..
vertel eens wat over je tepelhof?
Jij bent wauw.quote:
luister je muziek?quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is erg knus, wonen vier gezinnetjes en een jong stel
Nee ben doofquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2016 01:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh daarom hoor je al die lieve woordjes nooit
Trustenquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2016 01:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
All these Asians but all I wanted was Yu
Zeg me dat je beetje moest lachenquote:
moet altijd om je glimlachenquote:Op donderdag 30 juni 2016 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg me dat je beetje moest lachen
Wow.quote:Op donderdag 30 juni 2016 01:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet altijd om je glimlachen
ik ga ook zo, slaap lekkerquote:Op donderdag 30 juni 2016 01:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow.
Moet nu wel slapen, dus trusten snoezelpoepie
Hoop dat je lekker slaapt.quote:Op donderdag 30 juni 2016 01:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ga ook zo, slaap lekker
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Ama op 30-06-2016 02:57:05 ]Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 02:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]Oh wow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:47 schreef A.Belle het volgende:
[..]
Een persoonlijke irritatie: Deze week kwam ik voor de tweede keer dezelfde jongen in een Audi A2 1.4 TDI tegen op de A7 richting Groningen. Sinds Drachten zat 'ie achter me, en we hadden de vaart er behoorlijk in zitten. Beiden tegen de 160, hij constant achter me, maar niet mij inhalen wanneer ik naar rechts ging. Op een gegeven moment ga ik na een inhaalactie weer naar rechts, en komt hij om me heen, om niet veel later terug te zakken naar zo'n 140. Waarop ik hem weer inhaal. Daarna versnelt hij weer en haalt mij weer in. En op het moment dat hij me inhaalt zie ik dat hij foto's van me aan het maken is met z'n iPhone.
Euh... WTF?
Lolquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:29 schreef A.Belle het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar. Wat doet 'ie daar dan mee?
In z'n zolderkamertje op fappen ofzo?
'Kiek Bert, een travestiet.'quote:
Als bestuurder kan je toch sws niet zoveel zien. In NL zijn er bovendien genoeg lelijke dames die er meer mannelijk dan vrouwelijk uitzien, maar wel al hun hele leven een vrouwtje zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2016 09:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'Kiek Bert, een travestiet.'
Denk meer zoiets. Zo zijn die boeren.
Mwoh kan altijd wel goed mensen zien hoorquote:Op donderdag 30 juni 2016 09:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Als bestuurder kan je toch sws niet zoveel zien. In NL zijn er bovendien genoeg lelijke dames die er meer mannelijk dan vrouwelijk uitzien, maar wel al hun hele leven een vrouwtje zijn.
Maar misschien daarom even een foto maken om later nader te bekijken.
Socios volgens mij een witte.quote:Op donderdag 30 juni 2016 09:14 schreef zeer het volgende:
[..]
Kijk jij eens in je datebase wie een A2 heeft dan?
Kwam die ook niet uit Drachten?quote:
Pestkopquote:Op donderdag 30 juni 2016 09:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er zei iemand hoi. Niet op reageren.
quote:
quote:
Nee, valt tegen.quote:
Ja, en verdergeslapen want het was me een beetje te vroeg vanmorgen.quote:
Dit wilde ik ook maar een of andere kotshommel besloot te gaan boren en stampen en krassenquote:Op donderdag 30 juni 2016 09:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, en verdergeslapen want het was me een beetje te vroeg vanmorgen.
Waarom?quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:12 schreef TARDIS. het volgende:
Zullen we een petitie tegen de FP starten?
Misschien was het wel een geile stem man, gemiste kans.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:13 schreef Dimachaerus het volgende:
Godver werd net gebeld door uitzendbureau maar was aan het mastruberen durfde niet op te nemen
Uff zsm terugbellen zegge ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |