quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Ama op 30-06-2016 02:57:05 ]Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 02:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]Oh wow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:47 schreef A.Belle het volgende:
[..]
Een persoonlijke irritatie: Deze week kwam ik voor de tweede keer dezelfde jongen in een Audi A2 1.4 TDI tegen op de A7 richting Groningen. Sinds Drachten zat 'ie achter me, en we hadden de vaart er behoorlijk in zitten. Beiden tegen de 160, hij constant achter me, maar niet mij inhalen wanneer ik naar rechts ging. Op een gegeven moment ga ik na een inhaalactie weer naar rechts, en komt hij om me heen, om niet veel later terug te zakken naar zo'n 140. Waarop ik hem weer inhaal. Daarna versnelt hij weer en haalt mij weer in. En op het moment dat hij me inhaalt zie ik dat hij foto's van me aan het maken is met z'n iPhone.
Euh... WTF?
Lolquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:29 schreef A.Belle het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar. Wat doet 'ie daar dan mee?
In z'n zolderkamertje op fappen ofzo?
'Kiek Bert, een travestiet.'quote:
Als bestuurder kan je toch sws niet zoveel zien. In NL zijn er bovendien genoeg lelijke dames die er meer mannelijk dan vrouwelijk uitzien, maar wel al hun hele leven een vrouwtje zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2016 09:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'Kiek Bert, een travestiet.'
Denk meer zoiets. Zo zijn die boeren.
Mwoh kan altijd wel goed mensen zien hoorquote:Op donderdag 30 juni 2016 09:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Als bestuurder kan je toch sws niet zoveel zien. In NL zijn er bovendien genoeg lelijke dames die er meer mannelijk dan vrouwelijk uitzien, maar wel al hun hele leven een vrouwtje zijn.
Maar misschien daarom even een foto maken om later nader te bekijken.
Socios volgens mij een witte.quote:Op donderdag 30 juni 2016 09:14 schreef zeer het volgende:
[..]
Kijk jij eens in je datebase wie een A2 heeft dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |