Het betekende anders veel meer voor mijquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
DM'en is ook overbodig als de SC gewoon open is.
Maakt niet uit bby, ik sta open voor trio xoxoquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:42 schreef Drug het volgende: johnfuckingmayer ook trouwens, maar mss niet tactisch omdat er meteen achterna te zeggen nu chula hier is
Letterlijk en figuurlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maakt niet uit bby, ik sta open voor trio xoxo
Gewoon beentjes wijd en alles kan erin tochquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
dan doe maar dqod die wil swsquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is goed, ik app haar wel ffquote:
Ja is dat raar dan ;ssquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon beentjes wijd en alles kan erin toch
Oké doei.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:46 schreef Kurovski het volgende:
Fucking moe en het is nog niet eens 9u.
Okéquote:
zware dag gehad, jongen?quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:46 schreef Kurovski het volgende:
Fucking moe en het is nog niet eens 9u.
Windmolens en Boeingsquote:
Ohja, moequote:
Je bent ook zo smooth als een kettingzaag ehquote:
Ja ik denk dat ik zo m'n nest in knal en een vid opzet.quote:
10e x dat ik dit leesquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ohja, moe
Maar, durf niet te zeggen of het goed ging of slecht, want dat weet ik echt niet. Ging wel stukken beter dan gisteren. Leer snel van m'n fouten en dat zie je naar mate de vlucht vordert ook. Maar denk dat ik onder het niveau zit en zelf niet tevreden ben. Al komt dat ook met name omdat de instructeurs alleen vertellen wat er beter kan en moet. Dus je houdt er hoe dan ook niet een heel goed gevoel aan over. Maar het helpt om elke keer beter te presteren.
Ik vraag je wat, klootzakquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik zo m'n nest in knal en een vid opzet.
Sorry honneponquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het betekende anders veel meer voor mij
Masturberen de beren.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik zo m'n nest in knal en een vid opzet.
Geen zin om het in 140 tekens in een dm te proppen en het is leuk dat mensen oprecht geïnteresseerd zijn in hoe het mij af gaat.quote:
Komt goedquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ohja, moe
Maar, durf niet te zeggen of het goed ging of slecht, want dat weet ik echt niet. Ging wel stukken beter dan gisteren. Leer snel van m'n fouten en dat zie je naar mate de vlucht vordert ook. Maar denk dat ik onder het niveau zit en zelf niet tevreden ben. Al komt dat ook met name omdat de instructeurs alleen vertellen wat er beter kan en moet. Dus je houdt er hoe dan ook niet een heel goed gevoel aan over. Maar het helpt om elke keer beter te presteren.
Kan dat als je een abonnement hebt?quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen zin om het in 140 tekens in een dm te proppen en het is leuk dat mensen oprecht geïnteresseerd zijn in hoe het mij af gaat.
Als dat je niet bevalt koop je maar een abo en blokkeer je mij.
kinderen mogen niet achter het stuurquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen zin om het in 140 tekens in een dm te proppen en het is leuk dat mensen oprecht geïnteresseerd zijn in hoe het mij af gaat.
Is hij zo dik?quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Noel weet van voren niet wat hij van achteren zegt.
Goed gezegd, Nielsquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo groot te typen hoor, maar halloquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik probeer het nog eens.
HOI
Ja jij leest zo over mijn hoi posts heen. Dus dan maar keer groot.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo groot te typen hoor, maar hallo
gewoon je buik laten zien volgende keer, daar kan niemand omheenquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja jij leest zo over mijn hoi posts heen. Dus dan maar keer groot.
Dit vind ik een leuke opmerking. 7.5/10quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gewoon je buik laten zien volgende keer, daar kan niemand omheen
Boh, dit geeft het liedje extra cachetquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Moest even m'n pik goedleggen, kwam dit liedje toevallig achter mijn keuze aan.
Ben op mijn leesbril gaan zittenquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja jij leest zo over mijn hoi posts heen. Dus dan maar keer groot.
Zou het niet meer heel erg druk zijn voor mij.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Dan krijg je die privilege.
?quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kinderen mogen niet achter het stuur
Was gewoon om te lachen. Toppertje.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit vind ik een leuke opmerking. 7.5/10
dacht dat chimis van initiatief houdenquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent ook zo smooth als een kettingzaag eh
Intikkertje, meer niet.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Was gewoon om te lachen. Toppertje.
Houden ook van jou hoor. Gvdquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou het niet meer heel erg druk zijn voor mij.
Absoluut. Iets voor de elite. Iets voor ons.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Boh, dit geeft het liedje extra cachet
Ieder nadeel heeft zo zijn voordeelquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, hoef ik nu de posts van hzaw niet meer te lezen
Even replay hoorquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Absoluut. Iets voor de elite. Iets voor ons.
Okokquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Zosk, Prof en DP zou ik altijd zien. De rest afhankelijk van hun mood.
Ja oké is ook welquote:
Beetje jammer, dacht dat ik altijd vrolijk wasquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Klopt, maar jij valt niet zo op. Vooruit dan.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beetje jammer, dacht dat ik altijd vrolijk was
Dat zijn mongooltjes toch sowieso altijdquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beetje jammer, dacht dat ik altijd vrolijk was
Nou, nou, ben vandaag al 100 keer gekwetstquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Klopt, maar jij valt niet zo op. Vooruit dan.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Kunt ook deze opzetten. Heb ik nog niet gepost.
Best knappe vriendin had die Max jaquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:58 schreef Chai het volgende:
Met een grindtegelkop moet je formule 1 racer of iets dergelijks worden, dan kun je ze van ver boven je league aan de haak slaan.
ja skattig hequote:Op woensdag 29 juni 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent 24/7 verliefd man.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zijn mongooltjes toch sowieso altijd
quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou, nou, ben vandaag al 100 keer gekwetst
Nog te weinig.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je maar famous bent.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:58 schreef Chai het volgende:
Met een grindtegelkop moet je formule 1 racer of iets dergelijks worden, dan kun je ze van ver boven je league aan de haak slaan.
Of Twingo coureurquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:58 schreef Chai het volgende:
Dat is toch nog een gerucht?quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft haar ingewisseld voor een nog knappere
Maar is de liefde dan oprechtquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:58 schreef Chai het volgende:
Wil je een versje horen?quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
alsof je me geblokt hebtquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:57 schreef HPLC het volgende:
Overigens zuigt die blokkeringsfunctie in een SC, want auto-update zie je de user nog gewoon
Maar dat zijn alle vrouwenquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
moet wel een golddigger hoertje zijn
Sexy dingen?quote:
faktap manquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ja vooral als ik probeer te slapen doet ie stoer
Ik klap m dood voor jequote:Op woensdag 29 juni 2016 20:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
I feel you brahquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Moet ik eerst omhoog gaan en zie je mij al een trap met 101 treden beklimmenquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoop dat je van een trap met 101 treden valt
Jij hebt smaak broederquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Luister ook even Tokyo Sunrise van LP als je dat fijne muziek vindt.
Misschien de keldertrap van WCHquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet ik eerst omhoog gaan en zie je mij al een trap met 101 treden beklimmen
Ja waarom wel met hun geld, roem en gelijke interessesquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom zou liefde voor een knap persoon niet oprecht zijn?
lieg dan nietquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, zo kinderachtig ben ik niet, heb het alleen eens bij iemand getest.
Regel wel een hijskraan. Zou dan gauw weer naar beneden gaan om het the filmen. Kan ik nog nagenieten.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet ik eerst omhoog gaan en zie je mij al een trap met 101 treden beklimmen
Trustequote:Op woensdag 29 juni 2016 21:02 schreef Kurovski het volgende:
Ja leuk geweest. Ik zit te gapen en in m'n ogen te wrijven. Ltr.
fapsequote:Op woensdag 29 juni 2016 21:02 schreef Kurovski het volgende:
Ja leuk geweest. Ik zit te gapen en in m'n ogen te wrijven. Ltr.
Lolquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Regel wel een hijskraan. Zou dan gauw weer naar beneden gaan om het the filmen. Kan ik nog nagenieten.
Smaak staat gewoon vast. Braddie pingelt en dit is muziek.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Over smaak valt te twisten, maar fijn dat ik niet de enige ben die ook muziek luistert.
liefde is sowieso niet oprechtquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom zou liefde voor een knap persoon niet oprecht zijn?
Braddie zit toch altijd in z'n waggie?quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Smaak staat gewoon vast. Braddie pingelt en dit is muziek.
Vertel meer plsquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
liefde is sowieso niet oprecht
je insinueert altijd een heleboelquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb nooit beweerd dat ik jou geblokt heb hoor, snotneus
Wat is dit dan weer voor mislukte disquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Regel wel een hijskraan. Zou dan gauw weer naar beneden gaan om het the filmen. Kan ik nog nagenieten.
Zal jou eens inseminerenquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je insinueert altijd een heleboel
Hahaquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Vertel meer pls
Behalve als het over egoïsme - altruïsme gaat blabla
Vrouwen en humorquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer voor mislukte dis
quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je bent 44 man. Gedraag je eens naar je leeftijd :s
quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Vertel meer pls
Behalve als het over egoïsme - altruïsme gaat blabla
Ik kom met een oplossing. Ik snap volledig dat een trap van 101 treden te zwaar is als je zware botten hebt. Is het weeeeer niet goed.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer voor mislukte dis
Tjaquote:
obsessief dit hoorquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alsof je überhaupt weet waar het over gaat
....quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kom met een oplossing. Ik snap volledig dat een trap van 101 treden te zwaar is als je zware botten hebt. Is het weeeeer niet goed.
nee hoor. maar over standaard riedeltjes gesproken: jij trekt weer eens conclusies voor er een woord gezegd isquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zijn standaard riedeltje over waarom niks oprecht is
Bloedserieus is 1 woordquote:
Inderdaad, want ben hier niet om kwalitatief hoogstaand te converseren of discussiëren Jimmy.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee hoor. maar over standaard riedeltjes gesproken: jij trekt weer eens conclusies voor er een woord gezegd is
Zondigen ben ik bangquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar is mijn grote vriend Noel?
quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:55 schreef Germano het volgende:
[..]
ik twijfel of je daar überhaupt toe in staat bentquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, want ben hier niet om kwalitatief hoogstaand te converseren of discussiëren Jimmy.
Hij zit bij zijn praatgroep. Voor het stoppen met roken.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar is mijn grote vriend Noel?
Zieke steek dit, heb TR voor hem gemaaktquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij zit bij zijn praatgroep. Voor het stoppen met roken.
Aandoenlijkquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh dan is zijn afwezigheid goedgekeurd.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
bloedtquote:
sooowwwwquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:11 schreef Germano het volgende:
Ga wel een peuk roken. Van het gekanker hier word ik ook niet genezen verklaard.
Wij zijn toch de praatgroepquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij moet niet denkenquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik dacht vanuit de ik vorm zo van "ik bloed serieus".
Tweede dag zeker?quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dat doe ik. Dus snap niet waarom er van het huidige probleem wordt afgeweken.
jij ookquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vrouwen die ongesteld zijn, zijn verschrikkelijk!
Fixedquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vrouwen die ongesteld zijn, zijn verschrikkelijk!
Ga je menstruatieperikelen maar op iemand anders botvieren want je verveelt mequote:Op woensdag 29 juni 2016 21:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dat doe ik. Dus snap niet waarom er van het huidige probleem wordt afgeweken.
Kusje :$quote:
En toch blijf je reageren. Dat is nog het leukste.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga je menstruatieperikelen maar op iemand anders botvieren want je verveelt me
Muddy Waters is ook echt genotquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:11 schreef Germano het volgende:
Ga wel een peuk roken. Van het gekanker hier word ik ook niet genezen verklaard.
wutquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik dacht vanuit de ik vorm zo van "ik bloed serieus".
Wat een ouwelullenmuziekquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Muddy Waters is ook echt genot
oh heb die tweede lang niet meer gehoord andersquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
net zo origineel als antwoorden met hetzalallemaalwel
Ben nu Torn aan het luisteren.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Muddy Waters is ook echt genot
Als cachet en jij weggaan is de sc ook genezen verklaard, dus kan zo opgelost worden.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tyfus en aids, het komt allemaal samen in deze SC.
interesseert me nietquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh heb die tweede lang niet meer gehoord anders
Bij mij helpt het geen kut.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:13 schreef BozeHaas het volgende:
Place the palms of your hands over your ears with fingers resting gently on the back of your head. Your middle fingers should point toward one another just above the base of your skull. Place your index fingers on top of you middle fingers and snap them (the index fingers) onto the skull making a loud, drumming noise. Repeat 40-50 times. Some people experience immediate relief with this method. Repeat several times a day for as long as necessary to reduce tinnitus.
ober ga ook dit proberen
Lief.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als cachet en jij weggaan is de sc ook genezen verklaard, dus kan zo opgelost worden.
OOGDRUPPELS GODVERDOMME!quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
highlights? of is het weer een onzinnige wegvideo
Het is 12 sec.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
highlights? of is het weer een onzinnige wegvideo
Ik vind het ook eng worden.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
standaard riedeltje: obsessie
Jij bent meer een soa ;squote:
echt hè, neigt naar pedofiliequote:Op woensdag 29 juni 2016 21:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet dan? Niet dat daar wat mis mee is, maar muziek is twee keer zo oud als jij
oh wist niet dat dit een criteria wasquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet dan? Niet dat daar wat mis mee is, maar muziek is twee keer zo oud als jij
haha, goeie Josquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt hè, neigt naar pedofilie
Krijg altijd aanbevelingen van kanalen waar ik ooit op geklikt heb. Ook beautnezz (?) enz.quote:
Ja lullig tochquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gekeken tuut is het hoogtepunt
Leg je de tv plat neer.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Blijft niet staan. TV is splinterdun.
Fuck dat.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag je niet zeggen want dat ben je een zure sloot
Nee hoor, alleen dat herkauwen telkens.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag je niet zeggen want dat ben je een zure sloot
Zal aan Jimmy vragen of hij het goed vindt, dat is het criterium.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh wist niet dat dit een criteria was
beautynezzquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Krijg altijd aanbevelingen van kanalen waar ik ooit op geklikt heb. Ook beautnezz (?) enz.![]()
[..]
Ja lullig toch
Ja, en ff antibioticakuurtje en je kunt weerquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Je hebt het liever niet, maar je weet hoe je eraan komt ja.
Houd die troep maar voor jezelf of dm hem naar geïnteresseerden. Anders ga je maar naar ONZ.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Krijg altijd aanbevelingen van kanalen waar ik ooit op geklikt heb. Ook beautnezz (?) enz.![]()
zolang jij het blijft herkauwenquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen dat herkauwen telkens.
Probeer eens een eigen mening te vormen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal aan Jimmy vragen of hij het goed vindt, dat is het criterium.
Geeft niet. Ik weet wat ik aan je heb.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, en ff antibioticakuurtje en je kunt weer
tl;drquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ehehehehehehhehehehehehe ;p
hplc haat op laura, pak 'mquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik weet wat ik aan je heb.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:20 schreef Le_Professeur het volgende:
Laat jij dan eens wat horen HPLC, en geen metal rommel graag
Luister je ook wel eens naar white noise? Schijnt tegengeluid te zijnquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
probeer het straks ff uit als ik ga slapen, luister nu muziek op volle volume
Niet veel hequote:Op woensdag 29 juni 2016 21:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik weet wat ik aan je heb.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
probeer het straks ff uit als ik ga slapen, luister nu muziek op volle volume
Ja bijna alles wat hier voorbij komt kan wel in een ander subforum. Wat eet je vandaag is een speciaal topic voor in CUL.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Houd die troep maar voor jezelf of dm hem naar geïnteresseerden. Anders ga je maar naar ONZ.
Slipknot denk ik.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goed nummer op radio. Lalalalala pompiedom. Geen idee hoe het heet.
Kan alleen maar hier posten.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja bijna alles wat hier voorbij komt kan wel in een ander subforum. Wat eet je vandaag is een speciaal topic voor in CUL.
Hoe krijg ik het weg trouwens? De logaritmes die ik vroeger had bij muziekvideos gaven nog weleens interessante related dingen, nu krijg ik die meuk.quote:
Ja niet, dat is joetoep anno nuquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe krijg ik het weg trouwens? De logaritmes die ik vroeger had bij muziekvideos gaven nog weleens interessante related dingen, nu krijg ik die meuk.![]()
godver, wat een aids, dan liever Muddy Waters de groepquote:
Jij hebt echt geen smaak, kan gebeuren.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
godver, wat een aids, dan liever Muddy Waters de groep
niets mis met youtube anno nuquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja niet, dat is joetoep anno nu
Idd heb ik ook, maar ben gewoon zo.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen smaak, kan gebeuren.
OH NEE IK ZEI TEVEEL.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je dan toch classics pakt inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |