Nee hoor, alleen dat herkauwen telkens.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag je niet zeggen want dat ben je een zure sloot
Zal aan Jimmy vragen of hij het goed vindt, dat is het criterium.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh wist niet dat dit een criteria was
beautynezzquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Krijg altijd aanbevelingen van kanalen waar ik ooit op geklikt heb. Ook beautnezz (?) enz.![]()
[..]
Ja lullig toch
Ja, en ff antibioticakuurtje en je kunt weerquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Je hebt het liever niet, maar je weet hoe je eraan komt ja.
Houd die troep maar voor jezelf of dm hem naar geïnteresseerden. Anders ga je maar naar ONZ.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Krijg altijd aanbevelingen van kanalen waar ik ooit op geklikt heb. Ook beautnezz (?) enz.![]()
zolang jij het blijft herkauwenquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen dat herkauwen telkens.
Probeer eens een eigen mening te vormen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal aan Jimmy vragen of hij het goed vindt, dat is het criterium.
Geeft niet. Ik weet wat ik aan je heb.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, en ff antibioticakuurtje en je kunt weer
tl;drquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ehehehehehehhehehehehehe ;p
hplc haat op laura, pak 'mquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik weet wat ik aan je heb.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:20 schreef Le_Professeur het volgende:
Laat jij dan eens wat horen HPLC, en geen metal rommel graag
Luister je ook wel eens naar white noise? Schijnt tegengeluid te zijnquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
probeer het straks ff uit als ik ga slapen, luister nu muziek op volle volume
Niet veel hequote:Op woensdag 29 juni 2016 21:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik weet wat ik aan je heb.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
probeer het straks ff uit als ik ga slapen, luister nu muziek op volle volume
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |