Nee hoor, alleen dat herkauwen telkens.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag je niet zeggen want dat ben je een zure sloot
Zal aan Jimmy vragen of hij het goed vindt, dat is het criterium.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh wist niet dat dit een criteria was
beautynezzquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Krijg altijd aanbevelingen van kanalen waar ik ooit op geklikt heb. Ook beautnezz (?) enz.![]()
[..]
Ja lullig toch
Ja, en ff antibioticakuurtje en je kunt weerquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Je hebt het liever niet, maar je weet hoe je eraan komt ja.
Houd die troep maar voor jezelf of dm hem naar geïnteresseerden. Anders ga je maar naar ONZ.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Krijg altijd aanbevelingen van kanalen waar ik ooit op geklikt heb. Ook beautnezz (?) enz.![]()
zolang jij het blijft herkauwenquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen dat herkauwen telkens.
Probeer eens een eigen mening te vormen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal aan Jimmy vragen of hij het goed vindt, dat is het criterium.
Geeft niet. Ik weet wat ik aan je heb.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, en ff antibioticakuurtje en je kunt weer
tl;drquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ehehehehehehhehehehehehe ;p
hplc haat op laura, pak 'mquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik weet wat ik aan je heb.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:20 schreef Le_Professeur het volgende:
Laat jij dan eens wat horen HPLC, en geen metal rommel graag
Luister je ook wel eens naar white noise? Schijnt tegengeluid te zijnquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
probeer het straks ff uit als ik ga slapen, luister nu muziek op volle volume
Niet veel hequote:Op woensdag 29 juni 2016 21:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik weet wat ik aan je heb.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
probeer het straks ff uit als ik ga slapen, luister nu muziek op volle volume
Ja bijna alles wat hier voorbij komt kan wel in een ander subforum. Wat eet je vandaag is een speciaal topic voor in CUL.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Houd die troep maar voor jezelf of dm hem naar geïnteresseerden. Anders ga je maar naar ONZ.
Slipknot denk ik.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goed nummer op radio. Lalalalala pompiedom. Geen idee hoe het heet.
Kan alleen maar hier posten.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja bijna alles wat hier voorbij komt kan wel in een ander subforum. Wat eet je vandaag is een speciaal topic voor in CUL.
Hoe krijg ik het weg trouwens? De logaritmes die ik vroeger had bij muziekvideos gaven nog weleens interessante related dingen, nu krijg ik die meuk.quote:
Ja niet, dat is joetoep anno nuquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe krijg ik het weg trouwens? De logaritmes die ik vroeger had bij muziekvideos gaven nog weleens interessante related dingen, nu krijg ik die meuk.![]()
godver, wat een aids, dan liever Muddy Waters de groepquote:
Jij hebt echt geen smaak, kan gebeuren.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
godver, wat een aids, dan liever Muddy Waters de groep
niets mis met youtube anno nuquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja niet, dat is joetoep anno nu
Idd heb ik ook, maar ben gewoon zo.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen smaak, kan gebeuren.
OH NEE IK ZEI TEVEEL.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je dan toch classics pakt inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |