Ga je menstruatieperikelen maar op iemand anders botvieren want je verveelt mequote:Op woensdag 29 juni 2016 21:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dat doe ik. Dus snap niet waarom er van het huidige probleem wordt afgeweken.
Kusje :$quote:
En toch blijf je reageren. Dat is nog het leukste.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga je menstruatieperikelen maar op iemand anders botvieren want je verveelt me
Muddy Waters is ook echt genotquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:11 schreef Germano het volgende:
Ga wel een peuk roken. Van het gekanker hier word ik ook niet genezen verklaard.
wutquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik dacht vanuit de ik vorm zo van "ik bloed serieus".
Wat een ouwelullenmuziekquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Muddy Waters is ook echt genot
oh heb die tweede lang niet meer gehoord andersquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
net zo origineel als antwoorden met hetzalallemaalwel
Ben nu Torn aan het luisteren.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Muddy Waters is ook echt genot
Als cachet en jij weggaan is de sc ook genezen verklaard, dus kan zo opgelost worden.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tyfus en aids, het komt allemaal samen in deze SC.
interesseert me nietquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh heb die tweede lang niet meer gehoord anders
Bij mij helpt het geen kut.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:13 schreef BozeHaas het volgende:
Place the palms of your hands over your ears with fingers resting gently on the back of your head. Your middle fingers should point toward one another just above the base of your skull. Place your index fingers on top of you middle fingers and snap them (the index fingers) onto the skull making a loud, drumming noise. Repeat 40-50 times. Some people experience immediate relief with this method. Repeat several times a day for as long as necessary to reduce tinnitus.
ober ga ook dit proberen
Lief.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als cachet en jij weggaan is de sc ook genezen verklaard, dus kan zo opgelost worden.
OOGDRUPPELS GODVERDOMME!quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
highlights? of is het weer een onzinnige wegvideo
Het is 12 sec.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
highlights? of is het weer een onzinnige wegvideo
Ik vind het ook eng worden.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
standaard riedeltje: obsessie
Jij bent meer een soa ;squote:
echt hè, neigt naar pedofiliequote:Op woensdag 29 juni 2016 21:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet dan? Niet dat daar wat mis mee is, maar muziek is twee keer zo oud als jij
oh wist niet dat dit een criteria wasquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet dan? Niet dat daar wat mis mee is, maar muziek is twee keer zo oud als jij
haha, goeie Josquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt hè, neigt naar pedofilie
Krijg altijd aanbevelingen van kanalen waar ik ooit op geklikt heb. Ook beautnezz (?) enz.quote:
Ja lullig tochquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gekeken tuut is het hoogtepunt
Leg je de tv plat neer.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Blijft niet staan. TV is splinterdun.
Fuck dat.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag je niet zeggen want dat ben je een zure sloot
Nee hoor, alleen dat herkauwen telkens.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag je niet zeggen want dat ben je een zure sloot
Zal aan Jimmy vragen of hij het goed vindt, dat is het criterium.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh wist niet dat dit een criteria was
beautynezzquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Krijg altijd aanbevelingen van kanalen waar ik ooit op geklikt heb. Ook beautnezz (?) enz.![]()
[..]
Ja lullig toch
Ja, en ff antibioticakuurtje en je kunt weerquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Je hebt het liever niet, maar je weet hoe je eraan komt ja.
Houd die troep maar voor jezelf of dm hem naar geïnteresseerden. Anders ga je maar naar ONZ.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Krijg altijd aanbevelingen van kanalen waar ik ooit op geklikt heb. Ook beautnezz (?) enz.![]()
zolang jij het blijft herkauwenquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen dat herkauwen telkens.
Probeer eens een eigen mening te vormen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal aan Jimmy vragen of hij het goed vindt, dat is het criterium.
Geeft niet. Ik weet wat ik aan je heb.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, en ff antibioticakuurtje en je kunt weer
tl;drquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ehehehehehehhehehehehehe ;p
hplc haat op laura, pak 'mquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik weet wat ik aan je heb.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:20 schreef Le_Professeur het volgende:
Laat jij dan eens wat horen HPLC, en geen metal rommel graag
Luister je ook wel eens naar white noise? Schijnt tegengeluid te zijnquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
probeer het straks ff uit als ik ga slapen, luister nu muziek op volle volume
Niet veel hequote:Op woensdag 29 juni 2016 21:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik weet wat ik aan je heb.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
probeer het straks ff uit als ik ga slapen, luister nu muziek op volle volume
Ja bijna alles wat hier voorbij komt kan wel in een ander subforum. Wat eet je vandaag is een speciaal topic voor in CUL.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Houd die troep maar voor jezelf of dm hem naar geïnteresseerden. Anders ga je maar naar ONZ.
Slipknot denk ik.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goed nummer op radio. Lalalalala pompiedom. Geen idee hoe het heet.
Kan alleen maar hier posten.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja bijna alles wat hier voorbij komt kan wel in een ander subforum. Wat eet je vandaag is een speciaal topic voor in CUL.
Hoe krijg ik het weg trouwens? De logaritmes die ik vroeger had bij muziekvideos gaven nog weleens interessante related dingen, nu krijg ik die meuk.quote:
Ja niet, dat is joetoep anno nuquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe krijg ik het weg trouwens? De logaritmes die ik vroeger had bij muziekvideos gaven nog weleens interessante related dingen, nu krijg ik die meuk.![]()
godver, wat een aids, dan liever Muddy Waters de groepquote:
Jij hebt echt geen smaak, kan gebeuren.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
godver, wat een aids, dan liever Muddy Waters de groep
niets mis met youtube anno nuquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja niet, dat is joetoep anno nu
Idd heb ik ook, maar ben gewoon zo.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen smaak, kan gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |