Ga je menstruatieperikelen maar op iemand anders botvieren want je verveelt mequote:Op woensdag 29 juni 2016 21:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dat doe ik. Dus snap niet waarom er van het huidige probleem wordt afgeweken.
Kusje :$quote:
En toch blijf je reageren. Dat is nog het leukste.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga je menstruatieperikelen maar op iemand anders botvieren want je verveelt me
Muddy Waters is ook echt genotquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:11 schreef Germano het volgende:
Ga wel een peuk roken. Van het gekanker hier word ik ook niet genezen verklaard.
wutquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik dacht vanuit de ik vorm zo van "ik bloed serieus".
Wat een ouwelullenmuziekquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Muddy Waters is ook echt genot
oh heb die tweede lang niet meer gehoord andersquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
net zo origineel als antwoorden met hetzalallemaalwel
Ben nu Torn aan het luisteren.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Muddy Waters is ook echt genot
Als cachet en jij weggaan is de sc ook genezen verklaard, dus kan zo opgelost worden.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tyfus en aids, het komt allemaal samen in deze SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |