Het betekende anders veel meer voor mijquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
DM'en is ook overbodig als de SC gewoon open is.
Maakt niet uit bby, ik sta open voor trio xoxoquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:42 schreef Drug het volgende: johnfuckingmayer ook trouwens, maar mss niet tactisch omdat er meteen achterna te zeggen nu chula hier is
Letterlijk en figuurlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maakt niet uit bby, ik sta open voor trio xoxo
Gewoon beentjes wijd en alles kan erin tochquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
dan doe maar dqod die wil swsquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is goed, ik app haar wel ffquote:
Ja is dat raar dan ;ssquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon beentjes wijd en alles kan erin toch
Oké doei.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:46 schreef Kurovski het volgende:
Fucking moe en het is nog niet eens 9u.
Okéquote:
zware dag gehad, jongen?quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:46 schreef Kurovski het volgende:
Fucking moe en het is nog niet eens 9u.
Windmolens en Boeingsquote:
Ohja, moequote:
Je bent ook zo smooth als een kettingzaag ehquote:
Ja ik denk dat ik zo m'n nest in knal en een vid opzet.quote:
10e x dat ik dit leesquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ohja, moe
Maar, durf niet te zeggen of het goed ging of slecht, want dat weet ik echt niet. Ging wel stukken beter dan gisteren. Leer snel van m'n fouten en dat zie je naar mate de vlucht vordert ook. Maar denk dat ik onder het niveau zit en zelf niet tevreden ben. Al komt dat ook met name omdat de instructeurs alleen vertellen wat er beter kan en moet. Dus je houdt er hoe dan ook niet een heel goed gevoel aan over. Maar het helpt om elke keer beter te presteren.
Ik vraag je wat, klootzakquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik zo m'n nest in knal en een vid opzet.
Sorry honneponquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het betekende anders veel meer voor mij
Masturberen de beren.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik zo m'n nest in knal en een vid opzet.
Geen zin om het in 140 tekens in een dm te proppen en het is leuk dat mensen oprecht geïnteresseerd zijn in hoe het mij af gaat.quote:
Komt goedquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ohja, moe
Maar, durf niet te zeggen of het goed ging of slecht, want dat weet ik echt niet. Ging wel stukken beter dan gisteren. Leer snel van m'n fouten en dat zie je naar mate de vlucht vordert ook. Maar denk dat ik onder het niveau zit en zelf niet tevreden ben. Al komt dat ook met name omdat de instructeurs alleen vertellen wat er beter kan en moet. Dus je houdt er hoe dan ook niet een heel goed gevoel aan over. Maar het helpt om elke keer beter te presteren.
Kan dat als je een abonnement hebt?quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen zin om het in 140 tekens in een dm te proppen en het is leuk dat mensen oprecht geïnteresseerd zijn in hoe het mij af gaat.
Als dat je niet bevalt koop je maar een abo en blokkeer je mij.
kinderen mogen niet achter het stuurquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen zin om het in 140 tekens in een dm te proppen en het is leuk dat mensen oprecht geïnteresseerd zijn in hoe het mij af gaat.
Als dat je niet bevalt koop je maar een abo en blokkeer je mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |