Hoeft helemaal niet, die treinen zijn de extreme gevallen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:52 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Het gaat op een gegeven moment over in treinen die langs je heen rijden.
Je hebt er dus helemaal niks geleerd, dan verdien je het ook gewoon.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:50 schreef Oberkullie het volgende:
Ik krijg dan altijd zo'n dikke /care attitude en ben dus gaan dansen vlakbij de boxen. Nu heb ik al sinds zondagnacht in plaats van mijn vertrouwde pieptoon een kraakje in mijn linkeroor.
Klopt, wil ook wel gewoon een keer met mijn vrienden staan en niet de hele tijd aan de bar zitten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:54 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Je hebt er dus helemaal niks geleerd, dan verdien je het ook gewoon.
Je hoeft toch nog niet zo dichtbij de boxen te gaan staan?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:00 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Klopt, wil ook wel gewoon een keer met mijn vrienden staan en niet de hele tijd aan de bar zitten.
Had er al meteen spijt van maar toch bedankt voor je belerende toon
net gedaan, helpt behoorlijk!! Ook als ik m'n oren beide goed dichthoud en ik trommel met m'n hand op de bovenkant van m'n hoofd, zijn de klachten tijdelijk weg...probeer ook eens, ts.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:54 schreef Andersoortmeerkat het volgende:
Heb je dit wel eens geprobeerd? Ik heb er zelf geen last van dus weet niet of het werkt, maar kennelijk is dat wel zo.
Place the palms of your hands over your ears with fingers resting gently on the back of your head. Your middle fingers should point toward one another just above the base of your skull. Place your index fingers on top of you middle fingers and snap them (the index fingers) onto the skull making a loud, drumming noise. Repeat 40-50 times. Some people experience immediate relief with this method. Repeat several times a day for as long as necessary to reduce tinnitus.
Nice!quote:
Dat is dan weer jammerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:15 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Helpt niet bij mij, toch bedankt
Hier is geen behandeling voor, althans...je kunt therapie volgen waarin je leert ermee te leven (concentreren op andere geluiden enzo). Bij sommigen verdwijnen de klachten vanzelf.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:19 schreef Drieklank het volgende:
Ik vind het niet helemaal eerlijk om zo hard te oordelen, omdat de cultuur rond muziekevenementen nog niet ingesteld is op gehoorbescherming.
Wat zegt een arts hierover? Als er apparaten zijn die dove mensen helpen met horen, dan zijn er misschien ook behandelingen om van vervelende geluiden af te komen?
En een white noise generator, helpt dat? Hoewel je die natuurlijk ook niet altijd bij je kunt hebben.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:22 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Hier is geen behandeling voor, althans...je kunt therapie volgen waarin je leert ermee te leven (concentreren op andere geluiden enzo). Bij sommigen verdwijnen de klachten vanzelf.
Nooit van gehoord, ik ga het eens opzoeken!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:24 schreef Andersoortmeerkat het volgende:
[..]
En een white noise generator, helpt dat? Hoewel je die natuurlijk ook niet altijd bij je kunt hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |