Donequote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
TT change please
F&F / Gastopvang DOC: Cat's 26e nestje: kwartetje
Cat’s 26e nestje: kwartetje
En graag de OP open voor een update.
Bij dezequote:Op dinsdag 28 september 2021 16:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het is weer zover…
F&F / Gastopvang DOC: Cat's 27e nestje: regenboogfamilie
Mag naar ‘27e nestje: regenboogfamilie’
En de OP open graag.
Geschopt!quote:Op donderdag 30 december 2021 21:30 schreef F_r het volgende:
Ik zoek het katten in dozen topic mobiel niet te vinden kan iemand hem kicken?
Awww. Arme katten.quote:
quote:
Dat heb ik als ik ga koken. Dan heb ik zes paar ogen die mij hoopvol zitten aan te kijken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:54 schreef senesta het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb hier trouwens wel een aantal voetplakkers rondlopen hoor, vooral als je ze eten wil geven of 's ochtends uit bed komt
Wij hebben de keuken dicht tegenwoordig als we koken want Cooper gritst het vlees gewoon van de aanrecht. Is echt geen doen. Proberen dingen te doen en een kat van de aanrecht houden. En deze heeft oren voor de zier en absoluut geen enkel vermogen om iets (af) te lerenquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat heb ik als ik ga koken. Dan heb ik zes paar ogen die mij hoopvol zitten aan te kijken.
De keuken hier is open.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Wij hebben de keuken dicht tegenwoordig als we koken want Cooper gritst het vlees gewoon van de aanrecht. Is echt geen doen. Proberen dingen te doen en een kat van de aanrecht houden. En deze heeft oren voor de zier en absoluut geen enkel vermogen om iets (af) te leren![]()
Cooper hoeft niet eens te springen, kan gewoon tegen de aanrecht aanstaan en dan trekt hij het er gewoon met zijn voorpoten af. Veel te groot dat barrel.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De keuken hier is open.Dus dat gaat 'm niet worden. Gelukkig zijn de kittens nog niet zo slim/bijdehand dat ze op het aanrecht springen om eten te jatten. Dat doen ze alleen 's avonds als er niemand in de keuken is.
Hij is weer openquote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:19 schreef sigme het volgende:
Hoi, wil iemand deze weer voor mij open zetten?
F&F / sigme's fruitgaarde
Thanx!quote:
Hij is open maar hoop wel echt dat je serieus bent, bij uitlokken tot bagger gaat er gewoon weer een slotje op.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom moet deze dicht @:coolguy ?
Ik ben serieus op zoek naar tips om leuke dingen met mijn poes te kunnen doen zodat hij een leuke dagbesteding heeft, lijkt me toch typisch iets voor F&F?
Hyaenidae in F&F / Welke spelletjes spelen jullie met je oudere kat?
Serieuze vraag, misschien iets te dubbelzinnig geformuleerd.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij is open maar hoop wel echt dat je serieus bent, bij uitlokken tot bagger gaat er gewoon weer een slotje op.
😉quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Serieuze vraag, misschien iets te dubbelzinnig geformuleerd.
Gedaanquote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:01 schreef Anne het volgende:
Kan een moderator deze post quoten:
Anne in F&F / In Memoriam #9
En toch nog in dit topic zetten?
F&F / Goed thuis gevonden voor Ragdoll broertjes Minos & Dushi
Dan zijn de volgers van dat topic ook op de hoogte 😊
Geen centraal topic volgens mij, maar hier mag je gerust een topic voor openen! Leuk, ik heb die ook wel eens in de tuin, ik ben benieuwdquote:Op maandag 11 juli 2022 11:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er een topic waar ik kan vragen wat dit is?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juli 2022 12:05 schreef Guppy het volgende:
[..]
Geen centraal topic volgens mij, maar hier mag je gerust een topic voor openen! Leuk, ik heb die ook wel eens in de tuin, ik ben benieuwd
Pfff hahaha! Was er dus toch een centraal topic vanquote:
Een lieve collega mod heeft het opgelostquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:46 schreef Tuinfluitert het volgende:
Goedemorgen, is het mogelijk dat u in het topic van Moffy de laatste drie posten naar elders verplaatst? Er was Rust In Vrede in het Moffy topic, maar nu niet meer.
Also-von-Oder in F&F / [Gezocht] Kattenbaasje voor wees-kat (ivm. overlijden)
Goede oplossingquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:55 schreef Guppy het volgende:
[..]
Een lieve collega mod heeft het opgelosthet topic is nu dicht, dus dan forceren we de rust en vrede maar
Even gevraagd en is helemaal prima!quote:Op zondag 5 februari 2023 11:56 schreef qltel het volgende:
Goedemorgen!
Meerbomen.nu is een organisatie die boompjes (zaailingen) red van plekken waar ze niet kunnen opgroeien om ze te herplanten op plekken waar ze wel gewenst zijn. Ook kunnen mensen gratis boompjes ophalen voor in hun eigen tuin. We krijgen zo meer bomen in Nederland en dat helemaal zonder dat het mensen geld kost.
Ik ben regelmatig vrijwilliger voor deze organisatie en ik dacht eraan om een topic hierover te openen zodat het meer bekendheid krijgt. Mag dat? Ik vraag het maar even van tevoren..
Toppie, bedankt!quote:Op zondag 5 februari 2023 18:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Even gevraagd en is helemaal prima!
Roodwitte celspin.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar moet ik deze posten om te achterhalen wat het is? Is er een centraal hoe-gaat-het-dood-insecten-topic?
[ link | afbeelding ]
Je kunt ook de foto invoeren in ObsIdentify.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar moet ik deze posten om te achterhalen wat het is? Is er een centraal hoe-gaat-het-dood-insecten-topic?
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 1 mei 2023 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt ook de foto invoeren in ObsIdentify.
En kan een mod de OP terugzetten? Zou zonde zijn om die kwijt te raken (best wel veel tijd in gestopt...).quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:21 schreef Blues het volgende:
Mag het nieuwe bloemen/planten topic gereekst worden?
Tx
F&F / Bloemen en planten in eigen tuin #78 Zomeren!
Nieuw deel openen moet nog wel kunnen denk ik, als het nieuwe topic nog niet gereekst is?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En kan een mod de OP terugzetten? Zou zonde zijn om die kwijt te raken (best wel veel tijd in gestopt...).
Misschien het huidige, geopende topic sluiten en een nieuw deel aanmaken vanuit het oude topic? Mij lukt dat niet, helaas. Dit was het oude topic: F&F / Bloemen/planten in je eigen tuin #77 Broedbolletjes
Die ene van Blues sluiten/wissenquote:
Dat kan ikquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:02 schreef Claudia_x het volgende:
Dank lieve mods.Het mooiste topic van Fok! is gered.
Oh, als dat het sentiment is wil ik ook best stoppen met de foto's en/of het updaten van de links. Ik doe het alleen omdat ik hoop dat anderen het waarderen. In de tijd die ik eraan besteed kan ik ook m'n halve gazon maaien.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:14 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Prachtige OP's natuurlijk in B&P, ik vraag me wel altijd af wie die echt leest.
De meeste mensen posten hun vragen en foto's van bloemen en planten, na de vorige poster met of zonder quote.
Ik lees ze altijd van boven tot onder!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:14 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Prachtige OP's natuurlijk in B&P, ik vraag me wel altijd af wie die echt leest.
De meeste mensen posten hun vragen en foto's van bloemen en planten, na de vorige poster met of zonder quote.
Ik geef je geen ongelijk als je je tijd ergens anders aan besteedt, maar ik waardeer alle moeite en tijd die je er in steekt zeer.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, als dat het sentiment is wil ik ook best stoppen met de foto's en/of het updaten van de links. Ik doe het alleen omdat ik hoop dat anderen het waarderen. In de tijd die ik eraan besteed kan ik ook m'n halve gazon maaien.
Zeker. Nu nog niet nodig maar voor iemand in mijn omgeving ben ik bang dat ik binnenkort een advertentie moet gaan plaatsen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 07:06 schreef Guppy het volgende:
Deze richtlijnen zijn nog steeds actueelF&F / Het aanbieden van dieren in Flora & Fauna!
Kun je hier verder mee?
Volgens mij geluktquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:59 schreef Claudia_x het volgende:
Suffe vraag, maar wil een modje een spatie toevoegen tussen #80 en Scoops?
F&F / Bloemen/planten in je eigen tuin #80 Scoops
Ga ik even vragen!quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:25 schreef mvdejong het volgende:
Mijn huidige provider is bezig de eigenlijke internet-provider activiteiten af te bouwen als onderdeel van een migratie naar managed cloud-provider. De eigenlijke internet-provisioning is gestaakt sinds 1 januari 2023 (dat moesten ze ook wel omdat de partij waarvan ze de ADSL-lijnen afnamen er mee stopte), en per 1 januari 2024 gaan de stekkers uit de mail-servers. Het is een kwestie van tijd voordat ook het oude stukje hosting wordt gestaakt, en dan gaan alle plaatjes die ik op Fok! heb staan dus ook op zwart.
Voor de meeste plaatjes die ik heb staan is dat niet zo'n probleem, maar ik heb een doorlopende reeks van ondertussen 4 topics (sinds 2013) over het wel en wee van mijn huidige kolonie katten, en ik gebruik deze ook als een referentie als ik een probleem-kat uit een asiel wil adopteren; dan maakt het ontbreken van de plaatjes er toch een stuk minder verteerbaar leesvoer van.
F&F / Cayok & Chester, Diesel & Pepe
F&F / Cayok & Chester, Diesel & Pepe, en Blackie
F&F / Cayok & Chester, Diesel & Pepe, en Blackie - the continuing story
F&F / Cayok, Diesel & Pepe, Onyx, Nene & Hummeltje, Hoba
Zou het mogelijk zijn dat ik tijdelijk rechten krijg om mijn posts in deze 4 topics te editten zodat ik de links naar de plaatjes naar de niewe locatie kan laten verwijzen?
Ik heb het even gevraagd maar dat is qua rechten helaas niet te regelen nu, je zou het dan via ons moeten doen. Ik wil je daar eventueel wel mee helpen als je dat wilt maar dan kunnen we misschien beter via pm/dm even wat afspreken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:25 schreef mvdejong het volgende:
Mijn huidige provider is bezig de eigenlijke internet-provider activiteiten af te bouwen als onderdeel van een migratie naar managed cloud-provider. De eigenlijke internet-provisioning is gestaakt sinds 1 januari 2023 (dat moesten ze ook wel omdat de partij waarvan ze de ADSL-lijnen afnamen er mee stopte), en per 1 januari 2024 gaan de stekkers uit de mail-servers. Het is een kwestie van tijd voordat ook het oude stukje hosting wordt gestaakt, en dan gaan alle plaatjes die ik op Fok! heb staan dus ook op zwart.
Voor de meeste plaatjes die ik heb staan is dat niet zo'n probleem, maar ik heb een doorlopende reeks van ondertussen 4 topics (sinds 2013) over het wel en wee van mijn huidige kolonie katten, en ik gebruik deze ook als een referentie als ik een probleem-kat uit een asiel wil adopteren; dan maakt het ontbreken van de plaatjes er toch een stuk minder verteerbaar leesvoer van.
Zou het mogelijk zijn dat ik tijdelijk rechten krijg om mijn posts in deze 4 topics te editten zodat ik de links naar de plaatjes naar de niewe locatie kan laten verwijzen?
F&F / Het kamerplantentopic #25: Stekje, plantje, beestje, gft-bak, repeatquote:Op maandag 6 november 2023 20:20 schreef Kreator het volgende:
Hoi,
Ik kan het laatste kamerplanten topic met geen mogelijkheid vinden. Kom niet verder dan topic 18.
Kan iemand me helpen?
Thx.
Topic 1 en 2 heb ik gedaan. Alles wat nu nog ontbreekt staat niet op de serverquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:25 schreef mvdejong het volgende:
Bedankt Guppy, goed werk.quote:Op zondag 31 december 2023 20:20 schreef Guppy het volgende:
[..]
Topic 1 en 2 heb ik gedaan. Alles wat nu nog ontbreekt staat niet op de server
In topic 3 en 4 werkt alles, dus die heb ik voor nu gelaten.
Thanx!quote:
Nee hoor, denk ik niet.quote:Op zondag 14 april 2024 23:22 schreef jogy het volgende:
F&F / Ongelukkige pyrrhura
Ik heb dit topic net geplaatst en hopelijk gaat het niet tegen de regels in?
Dankquote:Op woensdag 17 april 2024 23:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee hoor, denk ik niet.
We hebben deze voor herplaatsen: F&F / Het aanbieden van dieren in Flora & Fauna!
Meeste heb je wel beantwoord denk ik en een aantal vragen zijn op vogeltje ook niet echt van toepassing.
Ik hoop dat je een gouden zitstokje voor hem gaat vinden
Ik vind er zeker wat van, maar wilde de F&F-mods in eerste instantie niet voor de voeten lopen, ik heb de post verwijderd en de FA's gevraagd even mee te lezen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nogmaals… Also-von-Oder in F&F / steun gevraagd bij opvoeding kittens (andere post)
Is er een F&F mod of evt een admin die even mee kan lezen en zijn of haar visie wil geven?
Ik denk dat ik het gesprek best netjes voer. En dit soort reacties niet echt passen. Daarbij verpest deze discussie een lief topic.
Dank!quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind er zeker wat van, maar wilde de F&F-mods in eerste instantie niet voor de voeten lopen, ik heb de post verwijderd en de FA's gevraagd even mee te lezen.
Och vlinder, als iemand jou nou echt nooit van iets kan beschuldigen dan is het wel om discussies uit te lokken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:11 schreef vlindertje89 het volgende:
Ook dank namens mij! Ik reageer bewust ook niet meer op zijn posts om geen verdere discussie uit te lokken.
Geen idee, misschien zijn ze er minder vanwege de vakantieperiode, maar @Ole en ik houden een oogje in het zeil nuquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Waar zijn @:senesta en @:guppy eigenlijk?
Natuurlijk hoef je als mod niet 24/7 online te zijn, maar vier dagen zonder reactie op mijn eerste post hierover vind ik wel lang.
Fijn dat jullie het vanaf nu actief oppakken @:Ole en @:deisyy . Hopelijk gaat het niet meer nodig zijn.
En we volgen sowieso dat topic!quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, misschien zijn ze er minder vanwege de vakantieperiode, maar @:ole en ik houden een oogje in het zeil nu
Je kunt edits toch teruglezen?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:14 schreef senesta het volgende:
Ik had het gezien, zag dat Yvonne er was en al wat had gezegd, wilde hier reageren en toen kwam er iets tussen en ben ik het vergeten, sorry.
Ik heb die verwijderde post niet gezien
Ik heb het gelezen nu.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je kunt edits toch teruglezen?
Niet dat je er nu nog iets mee moet, maar het zou zomaar kunnen dat dit in de toekomst weer oplaait. Als je er dan wel bent dan is het handig als je een beetje de geschiedenis in beeld hebt. Inclusief mijn aandeel daarin natuurlijk.
Expres geedit!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je kunt edits toch teruglezen?
Niet dat je er nu nog iets mee moet, maar het zou zomaar kunnen dat dit in de toekomst weer oplaait. Als je er dan wel bent dan is het handig als je een beetje de geschiedenis in beeld hebt. Inclusief mijn aandeel daarin natuurlijk.
Ik ben geen mod, maar waarom wil je deze webshop uit de lijst halen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:51 schreef Claudia_x het volgende:
Kan een mod Het Groene Paradijs weghalen uit de lijst van goeie webshops in deze OP?
F&F / Bloemen/planten in je eigen tuin #87
Ik heb 'em erin gestopt vanwege een goede ervaring. Nu heeft @Seven. een slechte ervaring.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:39 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik ben geen mod, maar waarom wil je deze webshop uit de lijst halen?
Ohraquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Dag modjes & co, is er een topic over dierenverzekeringen (kat)?
Of gewoon een consensus welke ik hebben moet?
https://www.independer.nl(...)3lKb4pAaAnlTEALw_wcBquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja maar ik kom juist op een forum om ervaringen te lezen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:32 schreef Blues het volgende:
[..]
https://www.independer.nl(...)3lKb4pAaAnlTEALw_wcB
?
Er is (weer) een zoekfunctie tegenwoordigquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar ik kom juist op een forum om ervaringen te lezen.
Is er wel ergens, ik ga ff zoeken voor jequote:Op dinsdag 24 september 2024 18:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |