Dank je wel. TS geeft aan toch echt serieus op zoek te zijn naar tips dus ik gooi hem weer open maar pas wel de TT aan want die nodigt wel enorm de bagger uit.quote:
Rondrennen is geen probleem, hij vraagt alleen altijd veel aandacht van mij als ik thuis ben door te miauwen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:51 schreef herverwijderd het volgende:
Ik heb zo'n ding
[ afbeelding ]
Kan ze lekker met balletjes spelen zonder dat ze rond hoeft te rennen.
Denk niet dat er iets mis mee is, maar dat hij soms beetje eenzaam is. Andere kat uit de buurt waarmee hij vaak samen was is ook al dood. Maar misschien moet ik wel wat balletjes of muizen aanschaffen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:33 schreef senesta het volgende:
TS als het een kat van 15 jaar is dan zou ik eerst even langs een dierenarts voor een senioren check bijvoorbeeld. Kan best zijn dat er iets medisch aan de hand is of dat de kat misschien door de leeftijd toch wat beginnend dementerende is?
Ik zou dat eerst uitsluiten. Verder zijn muisjes, propjes, balletjes etc voor de hand liggende speeltjes, hengeltjes zou kunnen..
Wij hebben een vibrerende vis die begint te schokken als hij aangeraakt word, het ene poesje vindt het leuk de ander vindt er geen flikker aanquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Denk niet dat er iets mis mee is, maar dat hij soms beetje eenzaam is. Andere kat uit de buurt waarmee hij vaak samen was is ook al dood. Maar misschien moet ik wel wat balletjes of muizen aanschaffen.
Kattensnoep doet het altijd goed, ik gooi ze nu door de kamer zodat de poes erachteraan kan rennenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:49 schreef senesta het volgende:
Of een voerpuzzel en daar wat snoepjes in doen? Als hij dozen leuk vind zou je ook een kleine doos kunnen nemen, gaten in knippen/snijden en daar wat snoepjes in zodat hij ze eruit kan hengelen? Soms is een wc rol of dop van een fles ook al leuk speelgoed.
Die van mij ook, een paar keer. Totdat ze doorkreeg dat ze dat lampje nooit te pakken kon krijgenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:20 schreef Kanaroe het volgende:
https://petplan.nl/dieren(...)eid/laserlampje-kat/
Een spelletje met een lampie. Mijn katten vonden het leuk in ieder geval.
Deze kat was niet zo snugger. Haar zusje vond het geen leuk spelletje, misschien snapte zij het wel!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:38 schreef DjVero het volgende:
[..]
Die van mij ook, een paar keer. Totdat ze doorkreeg dat ze dat lampje nooit te pakken kon krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |