heb je ook een transcript van de app?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Chai en ik hebben duidelijke afspraken over of ik wel of geen pussy van haar krijg. White knighten heeft daar geen invloed op.
Abstract verbale kunst.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:06 schreef gianni61 het volgende:
is dit poëzie?
of gewoon losse woorden?
ik snap er niks van
EK / Snel wegwezen Engelsen......
who caresquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:07 schreef SadSatan het volgende:
Micson is een oud vluggertje/neukertje van Chai.
Anders dm hem maar, misschien dat hij nog op FOK! zit
@Deadprez
Dus als jij wist dat iemand is vreemd gegaan op iemand zou je er niks van zeggen?
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:07 schreef SadSatan het volgende:
Micson is een oud vluggertje/neukertje van Chai.
Anders dm hem maar, misschien dat hij nog op FOK! zit
@Deadprez
Dus als jij wist dat iemand is vreemd gegaan op iemand zou je er niks van zeggen?
Ligt helemaal aan de situatie, maar ik zou er iig niet telkens op een forum over beginnen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:07 schreef SadSatan het volgende:
Laf. Had je wel hoger geschat dan dit gepeupel DP.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan de situatie, maar ik zou er iig niet telkens op een forum over beginnen.
Klopt. Interfereren tussen twee mensen die je allebei niet persoonlijk kent is het toonbeeld van hoge klasse.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:08 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Laf. Had je wel hoger geschat dan dit gepeupel DP.
van chai heb ik nooit pussy ontvangen en hielen likken is smerigquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:08 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Heb je al pussy ontvangen of is het na al die jaren bij hielenlikken gebleven?
dan verschillen wij een beetje van mening over wat hoog en laag is in dit gevalquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:08 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Laf. Had je wel hoger geschat dan dit gepeupel DP.
ik ben er dit weekend achter gekomen dat white knight een merk is van koelkasten.quote:
niceequote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:12 schreef Germano het volgende:
Praise the lord.Heb m'n halfjaarlijkse bonus van 7 meier weer binnen.
Cool, cool, ik heb mijn koffiezetapparaat van het merk SJW.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben er dit weekend achter gekomen dat white knight een merk is van koelkasten.
direct 1 besteld
handigquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:12 schreef Germano het volgende:
Integendeel. Heb Chai nog zelfs op een meet haar drinken betaalt. Dat ze geestelijk niet stabiel was wist ik niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Klopt. Interfereren tussen twee mensen die je allebei niet persoonlijk kent is het toonbeeld van hoge klasse.
Dat idee had ik alquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan verschillen wij een beetje van mening over wat hoog en laag is in dit geval
Vorige maand al gekregen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
handig
vrijdag eindelijk vakantiegeld
Wat doe je in het dagelijkse leven?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van chai heb ik nooit pussy ontvangen en hielen likken is smerig
mensen met een foot fetish zijn smerig
Wat?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:12 schreef Germano het volgende:
Oh ik ben altijd ziek.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Krijgen elk jaar een bonus als je niet ziek bent geweest.
kies je anders gewoon zelf voor volgens de vvdquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
kies je anders gewoon zelf voor volgens de vvd
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:16 schreef Zosk het volgende:
Meneer anti VVD laat weer van zich horen hoor, iedere kans die hij krijgt pakt hij met beide handen aan.
Ooit ga je het makenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dit bedrijf is raar
[..]
vakkenvullen bij de albert heijn
Van het lachen?quote:
Hoe ironisch.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:20 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Hard werken jonge, van je cognitieve vermogen moet je het niet hebben
ik weet het. ik mag blij zijn dat ze me hebben aangenomen nadat ik van het mbo getrapt benquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:20 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Hard werken jonge, van je cognitieve vermogen moet je het niet hebben
Ah lekker. Net gewandeld. Heerlijk die drentsche boslucht.quote:
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet het. ik mag blij zijn dat ze me hebben aangenomen nadat ik van het mbo getrapt ben
Oh ja, boslucht kan ik ook wel waarderen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah lekker. Net gewandeld. Heerlijk die drentsche boslucht.
je posts van het afgelopen kwartier geven ook niet echt blijk van enig cognitief vermogenquote:
ik dealde speed in de pauze.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dealde speed in de pauze.
het moest van mn moeder omdat ze vond dat bijstand en kindertoeslag te weinig was
Ja, kun je inderdaad beter dealen bij Albert Heijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dealde speed in de pauze.
het moest van mn moeder omdat ze vond dat bijstand en kindertoeslag te weinig was
Wie? Ik? HPLC?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:18 schreef SadSatan het volgende:
Ik vraag me echt af hoe zo'n gozer zijn leven eruit moet zien, btj vrienden maken op een forum omdat hij sociaal incapabel, btj vrouwen die hij niet kent waarmee hij denkt een vriendschap mee te hebben white knighten in wanhopigheid voor pussy, ondanks dat ze bezet is.
Wat een pret, wat een held
ja ik ook al netquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:26 schreef HPLC het volgende:
Ik lees echt de hele tijd: psst, zin in sex?
R&P / Ptss, zin in sex?![]()
Ja ik denk altijd aan je.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wow, ik kom binnen meteen genoemd worden
discriminatiequote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
je posts van het afgelopen kwartier geven ook niet echt blijk van enige cognitief vermogen
hoe moet ik de schuld nu buiten mezelf leggen dan ;squote:
Ik gaf je toch al een reden.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe moet ik de schuld nu buiten mezelf leggen dan ;s
oh jezus daar heb ik een lelijke zin van weten te makenquote:
ze moeten de uitkeringen gewoon verhogenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:31 schreef HPLC het volgende:
Het is namelijk de schuld van de roverheid dat je niet hooggeleid bent
Een roze shirt. Jezus man.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:30 schreef Germano het volgende:
Nog even een extra kortingscode opsnorren. Goedkope shit op deze manier.
[ afbeelding ]
oh ja uiteraard dank voor de hulpquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:31 schreef HPLC het volgende:
Het is namelijk de schuld van de roverheid dat je niet hooggeleid bent
Kun je beter voor een roze kostuum gaan met tijgerprint voering.quote:
Goed idee. Bestel het direct al het op de markt komt.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kun je beter voor een roze kostuum gaan met tijgerprint voering.
overval denk ik hèquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:35 schreef Amarantha het volgende:
Dus.
Twee ambulances met sirenes, vier politieauto's met sirenes, politie op de motor, politie op de fiets. Iemand in de winkel op de grond met 20 mensen erom heen en allemaal medewerkers die huilend in de armen van de politie vallen.
Wtf is er gebeurd. Fiets dus net langs een dure brillenzaak hier en zie dit.
Dankjewel. Hoef toch niet altijd zwart te dragen omdat ik de draaicirkel van een vrachtwagen heb.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:35 schreef Zosk het volgende:
Niets mis met de kleuren overigens, en die polo's zien er ook gewoon goed uit hoor dikkie.
vrij duidelijk. 2 mocro zijn binnen gevallen en hebben de zaak beroofd met de iphone van ebru ubar.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:35 schreef Amarantha het volgende:
Dus.
Twee ambulances met sirenes, vier politieauto's met sirenes, politie op de motor, politie op de fiets. Iemand in de winkel op de grond met 20 mensen erom heen en allemaal medewerkers die huilend in de armen van de politie vallen.
Wtf is er gebeurd. Fiets dus net langs een dure brillenzaak hier en zie dit.
hahahquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrij duidelijk. 2 mocro zijn binnen gevallen en hebben de zaak beroofd met de iphone van ebru ubar.
Ja denk ik dus ook maar ja er is nog niks bekend en iedereen buiten wist niks. Ja 1 iemand zei: Volgens mij had iemand het over schoten.quote:
Ubarquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrij duidelijk. 2 mocro zijn binnen gevallen en hebben de zaak beroofd met de iphone van ebru ubar.
huh dat is toch juist helemaal niet vaagquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja denk ik dus ook maar ja er is nog niks bekend en iedereen buiten wist niks. Ja 1 iemand zei: Volgens mij had iemand het over schoten.
Maar dat is zo vaag.
Heb al paar jaar een mooie lichtroze korte broekquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, maar een man kan op zich best roze kleding dragen
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Dankjewel. Hoef toch niet altijd zwart te dragen omdat ik de draaicirkel van een vrachtwagen heb.
Ik denk dan dat er eerder een arrestatieteam komt.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja denk ik dus ook maar ja er is nog niks bekend en iedereen buiten wist niks. Ja 1 iemand zei: Volgens mij had iemand het over schoten.
Maar dat is zo vaag.
Drukt die zweetkont lekker in door.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb al paar jaar een mooie lichtroze korte broek
Als de dader weg is?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik denk dan dat er eerder een arrestatieteam komt.
Is goed, wanneer?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom, gaan we lekker zweterige homokontseks hebben.
Lekker strak broekje zeker?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb al paar jaar een mooie lichtroze korte broek
Wie? Wij?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
owja, TARDIS vroeg nog of we gingen kontenbonken
Hahaha.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
De dames zeggen altijd dat hij goed past bij mijn kale benen
Heli in de lucht? Ze gaan gaan echt wel op zoek lijkt me als er is geschoten.quote:
Wut, heb jij XS?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:41 schreef Zosk het volgende:
Thanks Germano voor het idee om ff te kijken voor een paar goede aanbiedingen, heb van het geld dat ik maandelijks overhoud ook een mooie selectie kunnen maken.![]()
[ afbeelding ]
Leuk! Wel even met Dima alles kortsluiten zodat jullie niet hetzelfde shirt dragen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:41 schreef Zosk het volgende:
Thanks Germano voor het idee om ff te kijken voor een paar goede aanbiedingen, heb van het geld dat ik maandelijks overhoud ook een mooie selectie kunnen maken.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
De dames zeggen altijd dat hij goed past bij mijn kale benen
Goed punt, nee geen heli.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heli in de lucht? Ze gaan gaan echt wel op zoek lijkt me als er is geschoten.
Oh, Tardis en jij. Veel plezier!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je mag ook mee doen hoor. Maar had zijn verzoek nog niet beantwoord
Haha sick burn.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Leuk! Wel even met Dima alles kortsluiten zodat jullie niet hetzelfde shirt dragen.
Niet doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Nu begin ik mij wel af te vragen of jouw massa twee keer in die van mij past.
Nee.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dacht dat je piemel wel meer ruimte nodig had.
respectquote:
Dat is gewoon een maatvoering hoor. Dan staat er asian xs in het label. Ik heb aardig wat kleding gekocht in Azië. Vandaar dat ik dat weet.quote:
Zo'n rijsthoed?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat is gewoon een maatvoering hoor. Dan staat er asian xs in het label. Ik heb aardig wat kleding gekocht in Azië. Vandaar dat ik dat weet.
Oké dan neem ik het terug.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat is gewoon een maatvoering hoor. Dan staat er asian xs in het label. Ik heb aardig wat kleding gekocht in Azië. Vandaar dat ik dat weet.
Akkoord.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Laten we het op anderhalf houden. Wel zo fair.
Is dat veel?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik kocht gisteren dat oranje energydrank spul. AA drinken ofzo, wtf.. 60 kcal per 100 ml?!![]()
aa is toch niet echt energiedrank?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik kocht gisteren dat oranje energydrank spul. AA drinken ofzo, wtf.. 60 kcal per 100 ml?!![]()
De Filippijnse meisjes zijn vaak nogal klein dat ze een extra kleine xs hebben ingesteld.quote:
ja, heeel veelquote:
nou met 60 kcal per 100 ml..quote:
genoeg energie dus..quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:48 schreef Crack_ het volgende:
waarom koop je dat als je niet aan sport doetquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben geen meisje.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
De Filippijnse meisjes zijn vaak nogal klein dat ze een extra kleine xs hebben ingesteld.
omdat ik er zin in hadquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarom koop je dat als je niet aan sport doet
Nee, maar dat is hoe ik er achterkwam. Met kleding kopen voor meiden.quote:
nee maar sport ook niet, nog even wachtenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
denk niet na tijdens of voor het nuttigen van zo'n flesje ;s
Nice.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, maar dat is hoe ik er achterkwam. Met kleding kopen voor meiden.
echtnie¿ :Squote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval, kan niet zwemmen.
Met een kleinere piemel ben je wel beter gestroomlijndquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hou toch eens op man.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Met een kleinere piemel ben je wel beter gestroomlijnd
ahwquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee was er vroeger heel bang voor dus nooit geleerd.
haha, dit meen je nietquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zo hoort het.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zorg altijd goed voor m'n meisjes.
Verrassend weer dat je geobsedeerd raakt door een piemel hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sorry, het wordt gewoon helemaal een obsessie
Is dat ook niet de belangrijke reden dat je zo'n womanizer bent?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zorg altijd goed voor m'n meisjes.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sorry, het wordt gewoon helemaal een obsessie
quote:
Precies.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lijkt me doodeng.
[ afbeelding ]
Ik houd gewoon van warme dingen in mijn mond.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Verrassend weer dat je geobsedeerd raakt door een piemel hoor.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik houd gewoon van warme dingen in mijn mond.
Geen idee. Vind het gewoon prettig als ze er netjes bijlopen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is dat ook niet de belangrijke reden dat je zo'n womanizer bent?
Netjes.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon goed kijken.
quote:
echt hèquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kom dp we flikkeren hem het water in, nu moeten we het ook zeker weten.
Oh pls.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kijk die sukkels dit grapje niet herkennen
dan ben je het vast verleerdquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zin om te zwemmen nu. Heb eigenlijk zo lang niet gezwommen, echt al paar jaar. Koekoek.
Wat.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zin om te zwemmen nu. Heb eigenlijk zo lang niet gezwommen, echt al paar jaar. Koekoek.
oh dat weet je niet zeker? dat was waarschijnlijk een reddingshond manquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat.ik volgens mij twee weken geleden nog met de hont.
Hehe.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh dat weet je niet zeker? dat was waarschijnlijk een reddingshond man
ja niet iedereen gaat in zijn vrije tijd bij een rig zwemmenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:03 schreef Kurovski het volgende:
Ach ja zwemmen. Als je over boord tyft zonder overlevingspak ben je er toch wel geweest.
Is toch juist leuk, vooral pierenbadjes zijn altijd lekker warmquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:02 schreef deadprez het volgende:
zwemmen is alleen leuk als je het water niet met allerlei vreemden moet delen
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is toch juist leuk, vooral pierenbadjes zijn altijd lekker warm
quote:
daar heb ik nog mooie note over geloof ikquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is toch juist leuk, vooral pierenbadjes zijn altijd lekker warm
Verrassendquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar heb ik nog mooie note over geloof ik
Nee, ik ben mega goed in zwemmen.quote:
Echt? Heb je een hond?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat.ik volgens mij twee weken geleden nog met de hont.
ga liever in natuurlijk water zwemmen dan in een openbaar zwembadquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:06 schreef Le_Professeur het volgende:
het idee is wel goor, maar daar moet je overheen stappen. vind ik natuurlijk water heerlijk zwemmen, al ben ik wel bang soms dat mn tenen eraf worden gebeten door een snoek
Ja en ja, was zeker mooi weer.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt? Heb je een hond?
En twee weken geleden? Toen het kei mooi weer was, hm nice
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:06 schreef Le_Professeur het volgende:
het idee is wel goor, maar daar moet je overheen stappen. vind in natuurlijk water heerlijk zwemmen, al ben ik wel bang soms dat mn tenen eraf worden gebeten door een snoek
ik snap oprecht niet wat hier staatquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:08 schreef Crack_ het volgende:
Maar wat Deadprez zegt ben ik wel mee eens. Nouja, over niet zwembad maar natuur water zeg maar.
Andere mensen, ja boeiend maar vind zwembad wel beetje vervelend want is echt zo kijken![]()
.
Binnenwateren in Nederland vind ik dan weer niks. Vervuiling, botulisme, dat soort shit. Zwem ik liever in Zee.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ga liever in natuurlijk water zwemmen dan in een openbaar zwembad
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb het teruggelezen, en ik snap dat je daar niks van snapt inderdaad. Ik denk dat ik eerst wat anders wilde typen en me toen bedacht![]()
Wat zijn in godsnaam snothonden?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn moeder zou vragen "HEUEUE ZIJN DAT VAN DIE SNOTHONDEN?!"
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh dat weet je niet zeker? dat was waarschijnlijk een reddingshond man
van die honden die in de zomer moeite hebben met ademen en die kwijlen en snurken en veel geluid maken.quote:
Fisher is vastgezet en moet zich binnenkort voor de rechter verantwoorden voor exhibitionisme en aanranding van winkelapparatuur.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:14 schreef Zosk het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)en-supermarktscanner
Is wel zeer zeldzaam, maar gebeurt dan als je aan het pootje baden bent bij een steiger of op een luchtmatras ligt op het water met je poten in het waterquote:
Ohquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
van die honden die in de zomer moeite hebben met ademen en die kwijlen en snurken en veel geluid maken.
wanne baasquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:14 schreef Zosk het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)en-supermarktscanner
Het water in de beek hier is hartstikke schoon hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Binnenwateren in Nederland vind ik dan weer niks. Vervuiling, botulisme, dat soort shit. Zwem ik liever in Zee.
Lekker in de golven spelen. Heerlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:15 schreef Germano het volgende:
Ik vind zwemmen ook niets aan. Dobberen met een luchtbed en even afkoelen daarentegen is wel fijn.
Ja beetje jammer van Franse Bulldogs, want wilde wel een altijd.. Tot ik las dat ze bijna iedere zomer doodgaan. Ja laat maar danquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
OhPugs en Franse Bulldog dan denk ik. Nee dat zijn ze dus niet.
![]()
het is best duidelijk. je zwemt ook liever in natuurlijk water, de mensen boeien je niet, maar dat geloer vind je irritant, dat heb je toch al snel in een binnenzwembad.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb het teruggelezen, en ik snap dat je daar niks van snapt inderdaad. Ik denk dat ik eerst wat anders wilde typen en me toen bedacht![]()
Bijna iedere zomer doodgaan of bijna doodgaan iedere zomer?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja beetje jammer van Franse Bulldogs, want wilde wel een altijd.. Tot ik las dat ze bijna iedere zomer doodgaan. Ja laat maar dan
Maar oke, ik ken engelse blabla niet maar ik ken wel amerikaanse. Lijkt er wel beetje op maar dan met lagere poten?
Okequote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
het is best duidelijk. je zwemt ook liever in natuurlijk water, de mensen boeien je niet, maar dat geloer vind je irritant, dat heb je toch al snel in een binnenzwembad.
oh en je schrok je kapot van een langs zwemmende karper of walvishaai in een plas in nl
mensen die honden nemen met een misvormde kopquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja beetje jammer van Franse Bulldogs, want wilde wel een altijd.. Tot ik las dat ze bijna iedere zomer doodgaan. Ja laat maar dan
Maar oke, ik ken engelse blabla niet maar ik ken wel amerikaanse. Lijkt er wel beetje op maar dan met lagere poten?
Balletje overkoppen of -gooien.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lekker in de golven spelen. Heerlijk.
ja, dit is het preciesquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
het is best duidelijk. je zwemt ook liever in natuurlijk water, de mensen boeien je niet, maar dat geloer vind je irritant, dat heb je toch al snel in een binnenzwembad.
oh en je schrok je kapot van een langs zwemmende karper of walvishaai in een plas in nl
Wat is de naam van dat beestje?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bijna iedere zomer doodgaan of bijna doodgaan iedere zomer?![]()
![]()
Engelse is een stuk kleiner dan een Amerikaanse.
gvd teringlijerquote:
Mja mja mja. Misschien wisten ze het niet?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
mensen die honden nemen met een misvormde kop
Zeker ziek veel onderhoud altijd. Heb je er geen verwarming inzitten?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb je met dit weer niets aan. Kost alleen maar moeite.
Nee, maar als er 2 dagen de zon op heeft gestaan gaat het goed.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeker ziek veel onderhoud altijd. Heb je er geen verwarming inzitten?
quote:Fisher is vastgezet en moet zich binnenkort voor de rechter verantwoorden voor exhibitionisme en aanranding van winkelapparatuur
Ah wel chill. Hoe groot is 'ie?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, maar als er 2 dagen de zon op heeft gestaan gaat het goed.
Denk sws dat je er vrij weinig gebruik van maakt als je er dagelijks toegang tot hebt. Ken mensen die hem daarom ook weer hebben laten dichtgooien.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:22 schreef Germano het volgende:
[..]
8 bij 4 dacht ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah wel chill. Hoe groot is 'ie?
Je hebt er meer werk mee dan plezier van ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk sws dat je er vrij weinig gebruik van maakt als je er dagelijks toegang tot hebt. Ken mensen die hem daarom ook weer hebben laten dichtgooien.
Hmm okéquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:22 schreef Germano het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:26 schreef Crack_ het volgende:
MIjn ouders hadden ooit bijna huis gekocht met binnenzwembad, had wel gewild. Maar werd het niet want door binnenzwembad had het huis bijna geen tuin en dat hadden ze toch wel echt liever.
Ja eigenlijk moet je hem dan zo groot hebben dat je er ook baantjes in kan trekken, dan kan je hem gebruiken om te sporten. Anders gaat het denk ik heel snel vervelen, ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk sws dat je er vrij weinig gebruik van maakt als je er dagelijks toegang tot hebt. Ken mensen die hem daarom ook weer hebben laten dichtgooien.
Dat is wel echt lekker jaquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:26 schreef Germano het volgende:
Als ik over een 5 weken vakantie krijg dan hoop ik dat ze zon flink schijnt. Lig ik daar 3 weken non-stop in de tuin.
Ken zo'n chick die een fucking grote zwemvijver achterom hebben. Wil niet weten wat dat gekost heeft.quote:
Nouja, ik snap het wel. Als ik een huis zou moeten kopen zou ik het ook niet doen. Binnen is wel chill want minder onderhoud (denk ik) maar ja, in de zomer wil je toch niet binnen zitten. Dan wil je een tuin en zon.. en wat Chai zegt, hoeveel zul je nu echt daadwerkelijk zwemmenquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Ken zo'n chick die een fucking grote zwemvijver achterom hebben. Wil niet weten wat dat gekost heeft.
Maar die ene dag in het jaar dat je er wel zin in hebtquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:28 schreef deadprez het volgende:
Moet trouwens zeggen dat ik als ik met m'n ouders op vakantie was ook meestal amper gebruik maakte van t zwembad dus is idd mss nogal nutteloos
ik ook niet, mij pa wou er één graven maar mocht niet van m'n maquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Ken zo'n chick die een fucking grote zwemvijver achterom hebben. Wil niet weten wat dat gekost heeft.
Jups, kende iemand met binnenzwembad. Wel cool in winter, maar zomer is het wel kut. Misschien maar eentje bouwen met uitschuifbare muren+dakquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, ik snap het wel. Als ik een huis zou moeten kopen zou ik het ook niet doen. Binnen is wel chill want minder onderhoud (denk ik) maar ja, in de zomer wil je toch niet binnen zitten. Dan wil je een tuin en zon.. en wat Chai zegt, hoeveel zul je nu echt daadwerkelijk zwemmen![]()
Past het nog wel mooi in de tuin qua beeld?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:27 schreef Germano het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |