Nee, ik ben mega goed in zwemmen.quote:
Echt? Heb je een hond?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat.ik volgens mij twee weken geleden nog met de hont.
ga liever in natuurlijk water zwemmen dan in een openbaar zwembadquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:06 schreef Le_Professeur het volgende:
het idee is wel goor, maar daar moet je overheen stappen. vind ik natuurlijk water heerlijk zwemmen, al ben ik wel bang soms dat mn tenen eraf worden gebeten door een snoek
Ja en ja, was zeker mooi weer.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt? Heb je een hond?
En twee weken geleden? Toen het kei mooi weer was, hm nice
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:06 schreef Le_Professeur het volgende:
het idee is wel goor, maar daar moet je overheen stappen. vind in natuurlijk water heerlijk zwemmen, al ben ik wel bang soms dat mn tenen eraf worden gebeten door een snoek
ik snap oprecht niet wat hier staatquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:08 schreef Crack_ het volgende:
Maar wat Deadprez zegt ben ik wel mee eens. Nouja, over niet zwembad maar natuur water zeg maar.
Andere mensen, ja boeiend maar vind zwembad wel beetje vervelend want is echt zo kijken![]()
.
Binnenwateren in Nederland vind ik dan weer niks. Vervuiling, botulisme, dat soort shit. Zwem ik liever in Zee.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ga liever in natuurlijk water zwemmen dan in een openbaar zwembad
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb het teruggelezen, en ik snap dat je daar niks van snapt inderdaad. Ik denk dat ik eerst wat anders wilde typen en me toen bedacht![]()
Wat zijn in godsnaam snothonden?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn moeder zou vragen "HEUEUE ZIJN DAT VAN DIE SNOTHONDEN?!"
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh dat weet je niet zeker? dat was waarschijnlijk een reddingshond man
van die honden die in de zomer moeite hebben met ademen en die kwijlen en snurken en veel geluid maken.quote:
Fisher is vastgezet en moet zich binnenkort voor de rechter verantwoorden voor exhibitionisme en aanranding van winkelapparatuur.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:14 schreef Zosk het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)en-supermarktscanner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |