overval denk ik hèquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:35 schreef Amarantha het volgende:
Dus.
Twee ambulances met sirenes, vier politieauto's met sirenes, politie op de motor, politie op de fiets. Iemand in de winkel op de grond met 20 mensen erom heen en allemaal medewerkers die huilend in de armen van de politie vallen.
Wtf is er gebeurd. Fiets dus net langs een dure brillenzaak hier en zie dit.
Dankjewel. Hoef toch niet altijd zwart te dragen omdat ik de draaicirkel van een vrachtwagen heb.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:35 schreef Zosk het volgende:
Niets mis met de kleuren overigens, en die polo's zien er ook gewoon goed uit hoor dikkie.
vrij duidelijk. 2 mocro zijn binnen gevallen en hebben de zaak beroofd met de iphone van ebru ubar.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:35 schreef Amarantha het volgende:
Dus.
Twee ambulances met sirenes, vier politieauto's met sirenes, politie op de motor, politie op de fiets. Iemand in de winkel op de grond met 20 mensen erom heen en allemaal medewerkers die huilend in de armen van de politie vallen.
Wtf is er gebeurd. Fiets dus net langs een dure brillenzaak hier en zie dit.
hahahquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrij duidelijk. 2 mocro zijn binnen gevallen en hebben de zaak beroofd met de iphone van ebru ubar.
Ja denk ik dus ook maar ja er is nog niks bekend en iedereen buiten wist niks. Ja 1 iemand zei: Volgens mij had iemand het over schoten.quote:
Ubarquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrij duidelijk. 2 mocro zijn binnen gevallen en hebben de zaak beroofd met de iphone van ebru ubar.
huh dat is toch juist helemaal niet vaagquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja denk ik dus ook maar ja er is nog niks bekend en iedereen buiten wist niks. Ja 1 iemand zei: Volgens mij had iemand het over schoten.
Maar dat is zo vaag.
Heb al paar jaar een mooie lichtroze korte broekquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, maar een man kan op zich best roze kleding dragen
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Dankjewel. Hoef toch niet altijd zwart te dragen omdat ik de draaicirkel van een vrachtwagen heb.
Ik denk dan dat er eerder een arrestatieteam komt.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja denk ik dus ook maar ja er is nog niks bekend en iedereen buiten wist niks. Ja 1 iemand zei: Volgens mij had iemand het over schoten.
Maar dat is zo vaag.
Drukt die zweetkont lekker in door.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb al paar jaar een mooie lichtroze korte broek
Als de dader weg is?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik denk dan dat er eerder een arrestatieteam komt.
Is goed, wanneer?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom, gaan we lekker zweterige homokontseks hebben.
Lekker strak broekje zeker?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb al paar jaar een mooie lichtroze korte broek
Wie? Wij?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
owja, TARDIS vroeg nog of we gingen kontenbonken
Hahaha.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
De dames zeggen altijd dat hij goed past bij mijn kale benen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |