Ohquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
van die honden die in de zomer moeite hebben met ademen en die kwijlen en snurken en veel geluid maken.
wanne baasquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:14 schreef Zosk het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)en-supermarktscanner
Het water in de beek hier is hartstikke schoon hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Binnenwateren in Nederland vind ik dan weer niks. Vervuiling, botulisme, dat soort shit. Zwem ik liever in Zee.
Lekker in de golven spelen. Heerlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:15 schreef Germano het volgende:
Ik vind zwemmen ook niets aan. Dobberen met een luchtbed en even afkoelen daarentegen is wel fijn.
Ja beetje jammer van Franse Bulldogs, want wilde wel een altijd.. Tot ik las dat ze bijna iedere zomer doodgaan. Ja laat maar danquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
OhPugs en Franse Bulldog dan denk ik. Nee dat zijn ze dus niet.
![]()
het is best duidelijk. je zwemt ook liever in natuurlijk water, de mensen boeien je niet, maar dat geloer vind je irritant, dat heb je toch al snel in een binnenzwembad.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb het teruggelezen, en ik snap dat je daar niks van snapt inderdaad. Ik denk dat ik eerst wat anders wilde typen en me toen bedacht![]()
Bijna iedere zomer doodgaan of bijna doodgaan iedere zomer?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja beetje jammer van Franse Bulldogs, want wilde wel een altijd.. Tot ik las dat ze bijna iedere zomer doodgaan. Ja laat maar dan
Maar oke, ik ken engelse blabla niet maar ik ken wel amerikaanse. Lijkt er wel beetje op maar dan met lagere poten?
Okequote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
het is best duidelijk. je zwemt ook liever in natuurlijk water, de mensen boeien je niet, maar dat geloer vind je irritant, dat heb je toch al snel in een binnenzwembad.
oh en je schrok je kapot van een langs zwemmende karper of walvishaai in een plas in nl
mensen die honden nemen met een misvormde kopquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja beetje jammer van Franse Bulldogs, want wilde wel een altijd.. Tot ik las dat ze bijna iedere zomer doodgaan. Ja laat maar dan
Maar oke, ik ken engelse blabla niet maar ik ken wel amerikaanse. Lijkt er wel beetje op maar dan met lagere poten?
Balletje overkoppen of -gooien.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lekker in de golven spelen. Heerlijk.
ja, dit is het preciesquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
het is best duidelijk. je zwemt ook liever in natuurlijk water, de mensen boeien je niet, maar dat geloer vind je irritant, dat heb je toch al snel in een binnenzwembad.
oh en je schrok je kapot van een langs zwemmende karper of walvishaai in een plas in nl
Wat is de naam van dat beestje?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bijna iedere zomer doodgaan of bijna doodgaan iedere zomer?![]()
![]()
Engelse is een stuk kleiner dan een Amerikaanse.
gvd teringlijerquote:
Mja mja mja. Misschien wisten ze het niet?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
mensen die honden nemen met een misvormde kop
Zeker ziek veel onderhoud altijd. Heb je er geen verwarming inzitten?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb je met dit weer niets aan. Kost alleen maar moeite.
Nee, maar als er 2 dagen de zon op heeft gestaan gaat het goed.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeker ziek veel onderhoud altijd. Heb je er geen verwarming inzitten?
quote:Fisher is vastgezet en moet zich binnenkort voor de rechter verantwoorden voor exhibitionisme en aanranding van winkelapparatuur
Ah wel chill. Hoe groot is 'ie?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, maar als er 2 dagen de zon op heeft gestaan gaat het goed.
Denk sws dat je er vrij weinig gebruik van maakt als je er dagelijks toegang tot hebt. Ken mensen die hem daarom ook weer hebben laten dichtgooien.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:22 schreef Germano het volgende:
[..]
8 bij 4 dacht ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah wel chill. Hoe groot is 'ie?
Je hebt er meer werk mee dan plezier van ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk sws dat je er vrij weinig gebruik van maakt als je er dagelijks toegang tot hebt. Ken mensen die hem daarom ook weer hebben laten dichtgooien.
Hmm okéquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:22 schreef Germano het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:26 schreef Crack_ het volgende:
MIjn ouders hadden ooit bijna huis gekocht met binnenzwembad, had wel gewild. Maar werd het niet want door binnenzwembad had het huis bijna geen tuin en dat hadden ze toch wel echt liever.
Ja eigenlijk moet je hem dan zo groot hebben dat je er ook baantjes in kan trekken, dan kan je hem gebruiken om te sporten. Anders gaat het denk ik heel snel vervelen, ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk sws dat je er vrij weinig gebruik van maakt als je er dagelijks toegang tot hebt. Ken mensen die hem daarom ook weer hebben laten dichtgooien.
Dat is wel echt lekker jaquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:26 schreef Germano het volgende:
Als ik over een 5 weken vakantie krijg dan hoop ik dat ze zon flink schijnt. Lig ik daar 3 weken non-stop in de tuin.
Ken zo'n chick die een fucking grote zwemvijver achterom hebben. Wil niet weten wat dat gekost heeft.quote:
Nouja, ik snap het wel. Als ik een huis zou moeten kopen zou ik het ook niet doen. Binnen is wel chill want minder onderhoud (denk ik) maar ja, in de zomer wil je toch niet binnen zitten. Dan wil je een tuin en zon.. en wat Chai zegt, hoeveel zul je nu echt daadwerkelijk zwemmenquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Ken zo'n chick die een fucking grote zwemvijver achterom hebben. Wil niet weten wat dat gekost heeft.
Maar die ene dag in het jaar dat je er wel zin in hebtquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:28 schreef deadprez het volgende:
Moet trouwens zeggen dat ik als ik met m'n ouders op vakantie was ook meestal amper gebruik maakte van t zwembad dus is idd mss nogal nutteloos
ik ook niet, mij pa wou er één graven maar mocht niet van m'n maquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Ken zo'n chick die een fucking grote zwemvijver achterom hebben. Wil niet weten wat dat gekost heeft.
Jups, kende iemand met binnenzwembad. Wel cool in winter, maar zomer is het wel kut. Misschien maar eentje bouwen met uitschuifbare muren+dakquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, ik snap het wel. Als ik een huis zou moeten kopen zou ik het ook niet doen. Binnen is wel chill want minder onderhoud (denk ik) maar ja, in de zomer wil je toch niet binnen zitten. Dan wil je een tuin en zon.. en wat Chai zegt, hoeveel zul je nu echt daadwerkelijk zwemmen![]()
Past het nog wel mooi in de tuin qua beeld?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:27 schreef Germano het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |