Van het lachen?quote:
Hoe ironisch.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:20 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Hard werken jonge, van je cognitieve vermogen moet je het niet hebben
ik weet het. ik mag blij zijn dat ze me hebben aangenomen nadat ik van het mbo getrapt benquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:20 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Hard werken jonge, van je cognitieve vermogen moet je het niet hebben
Ah lekker. Net gewandeld. Heerlijk die drentsche boslucht.quote:
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet het. ik mag blij zijn dat ze me hebben aangenomen nadat ik van het mbo getrapt ben
Oh ja, boslucht kan ik ook wel waarderen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah lekker. Net gewandeld. Heerlijk die drentsche boslucht.
je posts van het afgelopen kwartier geven ook niet echt blijk van enig cognitief vermogenquote:
ik dealde speed in de pauze.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dealde speed in de pauze.
het moest van mn moeder omdat ze vond dat bijstand en kindertoeslag te weinig was
Ja, kun je inderdaad beter dealen bij Albert Heijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dealde speed in de pauze.
het moest van mn moeder omdat ze vond dat bijstand en kindertoeslag te weinig was
Wie? Ik? HPLC?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:18 schreef SadSatan het volgende:
Ik vraag me echt af hoe zo'n gozer zijn leven eruit moet zien, btj vrienden maken op een forum omdat hij sociaal incapabel, btj vrouwen die hij niet kent waarmee hij denkt een vriendschap mee te hebben white knighten in wanhopigheid voor pussy, ondanks dat ze bezet is.
Wat een pret, wat een held
ja ik ook al netquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:26 schreef HPLC het volgende:
Ik lees echt de hele tijd: psst, zin in sex?
R&P / Ptss, zin in sex?![]()
Ja ik denk altijd aan je.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wow, ik kom binnen meteen genoemd worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |