Dit vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:53 schreef Samzz het volgende:
Hoe kun je seks hebben als je niet aan seks voor 't huwelijk doet?
Eerst trouwen lijkt me.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:53 schreef Samzz het volgende:
Op dinsdag 28 juni 2016 13:53 schreef Samzz het volgende:
Bedankt! De eerste en hopelijk niet laatste serieuze opmerking. Ik heb wel heel veel onderzoek gedaan naar relaties met ptss en wat het kan doen met de partner maar kon weinig vinden over de gemeenschap. Ik ben een begripvol persoon en kan omgaan met iemands problemen maar heb moeite met een saaie bed partner of iemand wiens libido laag is. Vroeg me af of de ptss hier invloed op kan hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:15 schreef zovty het volgende:
Ik zou me om de sex niet zo'n zorgen maken.
Maar probeer eens een beetje uit te vinden wat PTSS voor een relatie zou kunnen betekenen.
Je kan mensen met ptss niet allemaal vergelijken met elkaar, de symptonen zullen het zelfde zijn, maar het karakter bepaald wat voor invloed het op 't persoon heeft.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:32 schreef Anoniemand123454321 het volgende:
[..]
Bedankt! De eerste en hopelijk niet laatste serieuze opmerking. Ik heb wel heel veel onderzoek gedaan naar relaties met ptss en wat het kan doen met de partner maar kon weinig vinden over de gemeenschap. Ik ben een begripvol persoon en kan omgaan met iemands problemen maar heb moeite met een saaie bed partner of iemand wiens libido laag is. Vroeg me af of de ptss hier invloed op kan hebben.
Ps: heb je ervaringen die je wil delen? Met iemand met ptss
Ja oké, idd niet zo over nagedacht. Maar met die nieuwe persoon doe je dus helemaal niks voor je getrouwd bent?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:12 schreef Anoniemand123454321 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 28 juni 2016 13:53 schreef Samzz het volgende:
[/quot4e]
Euhmm... Volgens mij kan je ex ook je ex(vrouw) zijn?
Nee, niet echt.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:32 schreef Anoniemand123454321 het volgende:
[..]
Bedankt! De eerste en hopelijk niet laatste serieuze opmerking. Ik heb wel heel veel onderzoek gedaan naar relaties met ptss en wat het kan doen met de partner maar kon weinig vinden over de gemeenschap. Ik ben een begripvol persoon en kan omgaan met iemands problemen maar heb moeite met een saaie bed partner of iemand wiens libido laag is. Vroeg me af of de ptss hier invloed op kan hebben.
Ik zou heel graag voorbeelden willen van mensen met ervaring zodat ik me erop kan voorbereiden mocht ik er nog in geloven dat ik dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Maar kun je nog begrip opbrengen voor volkomen irrationeel gedrag?
Niet enkel irrationeel gedrag, emotionele buien, afsluiten van de wereld, mogelijk (zware) agressie o.a. ...quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Maar kun je nog begrip opbrengen voor volkomen irrationeel gedrag?
ja, tegenvaller he.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:06 schreef mootie het volgende:
Ik vind deze TT zo verwarrend. Steeds lees ik 'psst, zin in seks?'
Absoluut niet. Was ook niet grappig bedoeld. Meer om aan te geven dat mensen die hier eventueel ervaring mee zouden hebben het topic niet aanklikken omdat de TT apart is.quote:
Bedankt voor je begrip en het meedenken.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Absoluut niet. Was ook niet grappig bedoeld. Meer om aan te geven dat mensen die hier eventueel ervaring mee zouden hebben het topic niet aanklikken omdat de TT apart is.
Ik heb een tijd terug de diagnose PTSS gekregen. Mijn eerste zoen en eerste keer seks gebeurde pas halverwege mijn 20e, allemaal met dezelfde partner. Onze eerste zoen heeft een maand op zich laten wachten, onze eerste keer seks een half jaar (wel 'seksuele handelingen' in de tussentijd, als in orale seks (ik steeds de ontvanger) en handwerk).quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:32 schreef Anoniemand123454321 het volgende:
[..]
Ik ben een begripvol persoon en kan omgaan met iemands problemen maar heb moeite met een saaie bed partner of iemand wiens libido laag is. Vroeg me af of de ptss hier invloed op kan hebben.
Mag ik je vragen hoe oud je nu bent en of je nog steeds een hoog libido hebt?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:18 schreef Schone_Lei het volgende:
[..]
Ik heb een tijd terug de diagnose PTSS gekregen. Mijn eerste zoen en eerste keer seks gebeurde pas halverwege mijn 20e, allemaal met dezelfde partner. Onze eerste zoen heeft een maand op zich laten wachten, onze eerste keer seks een half jaar (wel 'seksuele handelingen' in de tussentijd, als in orale seks (ik steeds de ontvanger) en handwerk).
Ongeveer een jaar na mijn eerste keer seks had ik het libido van een vent met 7 kloten.
Een laag libido hoeft je partner dus niet per se te hebben, maar hou er rekening mee dat je heel veel geduld met haar moet hebben.
Eind 20. En ja, dat heb ik nog steeds. Als ik naar mezelf kijk, denk ik dat PTSS niet per se invloed heeft op je libido; volgens mij is dat biologisch bepaald, en is PTSS van invloed op de manier waarop je met dat libido durft om te gaan en daadwerkelijk seks durft te hebben. Ik heb dankzij een zeer geduldige partner in ieder geval geleerd dat seks normaal gesproken geen pijn hoeft te doen en dat ervan genieten niet slecht is of vies.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:20 schreef Anoniemand123454321 het volgende:
[..]
Mag ik je vragen hoe oud je nu bent en of je nog steeds een hoog libido hebt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |