ik ben er dit weekend achter gekomen dat white knight een merk is van koelkasten.quote:
niceequote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:12 schreef Germano het volgende:
Praise the lord.Heb m'n halfjaarlijkse bonus van 7 meier weer binnen.
Cool, cool, ik heb mijn koffiezetapparaat van het merk SJW.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben er dit weekend achter gekomen dat white knight een merk is van koelkasten.
direct 1 besteld
handigquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:12 schreef Germano het volgende:
Integendeel. Heb Chai nog zelfs op een meet haar drinken betaalt. Dat ze geestelijk niet stabiel was wist ik niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Klopt. Interfereren tussen twee mensen die je allebei niet persoonlijk kent is het toonbeeld van hoge klasse.
Dat idee had ik alquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan verschillen wij een beetje van mening over wat hoog en laag is in dit geval
Vorige maand al gekregen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
handig
vrijdag eindelijk vakantiegeld
Wat doe je in het dagelijkse leven?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van chai heb ik nooit pussy ontvangen en hielen likken is smerig
mensen met een foot fetish zijn smerig
Wat?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:12 schreef Germano het volgende:
Oh ik ben altijd ziek.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Krijgen elk jaar een bonus als je niet ziek bent geweest.
kies je anders gewoon zelf voor volgens de vvdquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
kies je anders gewoon zelf voor volgens de vvd
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:16 schreef Zosk het volgende:
Meneer anti VVD laat weer van zich horen hoor, iedere kans die hij krijgt pakt hij met beide handen aan.
Ooit ga je het makenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dit bedrijf is raar
[..]
vakkenvullen bij de albert heijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |