heb je ook een transcript van de app?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Chai en ik hebben duidelijke afspraken over of ik wel of geen pussy van haar krijg. White knighten heeft daar geen invloed op.
Abstract verbale kunst.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:06 schreef gianni61 het volgende:
is dit poëzie?
of gewoon losse woorden?
ik snap er niks van
EK / Snel wegwezen Engelsen......
who caresquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:07 schreef SadSatan het volgende:
Micson is een oud vluggertje/neukertje van Chai.
Anders dm hem maar, misschien dat hij nog op FOK! zit
@Deadprez
Dus als jij wist dat iemand is vreemd gegaan op iemand zou je er niks van zeggen?
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:07 schreef SadSatan het volgende:
Micson is een oud vluggertje/neukertje van Chai.
Anders dm hem maar, misschien dat hij nog op FOK! zit
@Deadprez
Dus als jij wist dat iemand is vreemd gegaan op iemand zou je er niks van zeggen?
Ligt helemaal aan de situatie, maar ik zou er iig niet telkens op een forum over beginnen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:07 schreef SadSatan het volgende:
Laf. Had je wel hoger geschat dan dit gepeupel DP.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan de situatie, maar ik zou er iig niet telkens op een forum over beginnen.
Klopt. Interfereren tussen twee mensen die je allebei niet persoonlijk kent is het toonbeeld van hoge klasse.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:08 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Laf. Had je wel hoger geschat dan dit gepeupel DP.
van chai heb ik nooit pussy ontvangen en hielen likken is smerigquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:08 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Heb je al pussy ontvangen of is het na al die jaren bij hielenlikken gebleven?
dan verschillen wij een beetje van mening over wat hoog en laag is in dit gevalquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:08 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Laf. Had je wel hoger geschat dan dit gepeupel DP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |