SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Ik ook hoor. De enige reden waarom ik in dit topic lees is voor de reacties op de afleveringen en voor de grappen en grollen daaromheen. Lang niet alle plaatjes, memes, etc. zijn leuk/grappig, maar dat stoort me niet. Die zie/lees ik nog liever dan allerlei 'fantheorieën' enzo, want dat zijn dan weer dingen waar ík niet zo op zit te wachten...quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:05 schreef Inbox4me het volgende:
[..]
Waarom, is dat tegen een policy of zo? Ik vind het juist een verrijking van het topic
Nee dus...quote:
Je hebt het maar druk met seizoen 6, thnxquote:Op zondag 26 juni 2016 13:40 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Die van deze week is een van de mooiste.
Je bedoelt met de graveyard? Die is aan het eind van dit seizoen net zo vol als alle andere seizoenen bij elkaar.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:44 schreef Forbry het volgende:
[..]
Je hebt het maar druk met seizoen 6, thnx
quote:Op zondag 26 juni 2016 13:53 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Je bedoelt met de graveyard? Die is aan het eind van dit seizoen net zo vol als alle andere seizoenen bij elkaar.![]()
Graag gedaanquote:Op zondag 26 juni 2016 13:53 schreef Forbry het volgende:
[..](nou ja, met de hele rij plaatjes, de rest moet je ook steeds aanpassen)
quote:
hear, hearquote:Op zondag 26 juni 2016 13:40 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Die van deze week is een van de mooiste.
de TT triggerde wel mijn fantasieen. zo had ik laatst ook een yara/asha hoofdstuk gelezen in ADODquote:Op zondag 26 juni 2016 14:04 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Kan toch? Zou je zeker wel willen, dat ze jou verkracht
of male rape?quote:
Ja, sommige mannen houden teveel van hun vrouw of vriendin om met een ander te willen neuken.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij denkt dat er mannen zijn die absoluut geen seks met haar willen?
Als ze net je dorp heeft leeggeroofd en vernield, nee dan hoeft t van mij nietquote:Op zondag 26 juni 2016 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij denkt dat er mannen zijn die absoluut geen seks met haar willen?
Ook in de wereld van Game of Thrones?quote:Op zondag 26 juni 2016 14:21 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, sommige mannen houden teveel van hun vrouw of vriendin om met een ander te willen neuken.
Dat zijn mietjes.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:21 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, sommige mannen houden teveel van hun vrouw of vriendin om met een ander te willen neuken.
Nedquote:Op zondag 26 juni 2016 14:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook in de wereld van Game of Thrones?
En dan ook nog mannen die zij kan domineren hmm
Dat is nog helemaal niet zeker, en hij was net twee weken samen geweest met Cat, denk niet dat hij echt van haar hield.quote:
Ja joh, je zou je toch maar eens moeten voorstellen dat andere mensen anders denken of voelen dan jou. Veel te lastig, gewoon heeeuh mietjuuuhs.quote:
Ned ten tijde van seizoen 1 zou niet met plezier met Yara naar bed gegaan zijn.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:27 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Dat is nog helemaal niet zeker, en hij was net twee weken samen geweest met Cat, denk niet dat hij echt van haar hield.
Ja neem t ff serieusquote:Op zondag 26 juni 2016 14:28 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja joh, je zou je toch maar eens moeten voorstellen dat andere mensen anders denken of voelen dan jou. Veel te lastig, gewoon heeeuh mietjuuuhs.
Ik zou d'r serieus nemen ja, maar iemand als Ned dus niet.quote:
Hehequote:Op zondag 26 juni 2016 14:31 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zou d'r serieus nemen ja, maar iemand als Ned dus niet.
Gilly is zo'n mak lammetje, Yara heeft ballen.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:32 schreef Loserkid het volgende:
[..]
HeheVan alle vrouwen in Got is Yara wel een van de laatste die ik zou doen, liever Ygritte of Gilly dan
Ik vind Gilly helemaal geen mak lammetje en ik vind Yara heel tof, maar vind haar wel een halve vent.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:34 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Gilly is zo'n mak lammetje, Yara heeft ballen.
Wacht dat klinkt verkeerd
Ik bedacht me al dat ik eigenlijk had moeten zeggen "Heeft de uitstraling van". Gilly heeft al lang laten zien ook een heel sterk persoon te zijn, maar zo komt ze niet over.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:36 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind Gilly helemaal geen mak lammetje en ik vind Yara heel tof, maar vind haar wel een halve vent.
Waarom kiezen?quote:Op zondag 26 juni 2016 14:32 schreef Loserkid het volgende:
[..]
HeheVan alle vrouwen in Got is Yara wel een van de laatste die ik zou doen, liever Ygritte of Gilly dan
Het wordt tijd dat de episode uitlekt, dit gaat echt nergens meer overquote:Op zondag 26 juni 2016 14:41 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik bedacht me al dat ik eigenlijk had moeten zeggen "Heeft de uitstraling van". Gilly heeft al lang laten zien ook een heel sterk persoon te zijn, maar zo komt ze niet over.
En Yara is niet perse de mooiste of knapste vrouw inderdaad, maar wel verdomd sexy in mijn ogen.
Het wordt tijd dat we meer van Dany en Yara zien inderdaad.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:43 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat de episode uitlekt, dit gaat echt nergens meer over
Ik keek even heel raar op bij Nymeria.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Waarom kiezen?
Dany, Gilly, Marg, Meera, Missandei, Miranda, Nymeria, Ros, Tyene, Yara, Ygritte.
Essos: Quattro met Dany, Missandei, Yara![]()
Kings Landing: Romantisch met Marg![]()
Beyond the wall: Wildling quattro met Gilly, Meera en Ygritte![]()
Winterfell: Trio met Ros en Miranda![]()
Dorne: Trio met Nymeria en Tyene
Gilly heeft dat onschuldige nog in zich, Yara is gewoon een manwijf qua houding. Maar toch.. release the kraken in between sheetsquote:Op zondag 26 juni 2016 14:34 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Gilly is zo'n mak lammetje, Yara heeft ballen.
Wacht dat klinkt verkeerd
Zo heet die met dequote:Op zondag 26 juni 2016 14:44 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik keek even heel raar op bij Nymeria.
dit is een reeel scenario bij japanse "animaties"quote:
Al houden die meer van release teh krakenquote:Op zondag 26 juni 2016 14:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit is een reeel scenario bij japanse "animaties"
Ik heb de namen van die meiden uit Dorne niet echt onthouden.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zo heet die met de lasso toch?![]()
Niet Nymeria de direwolf van Arya..
Gheghe can't blame youquote:Op zondag 26 juni 2016 14:47 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik heb de namen van die meiden uit Dorne niet echt onthouden.
Ik ken die ene alleen als bad pussyquote:Op zondag 26 juni 2016 14:47 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik heb de namen van die meiden uit Dorne niet echt onthouden.
Hoe kan ik Sansa vergetenquote:
Ik zou ook wel een jaar met Meera in die Three Eyed Raven grot willen chillen hoorquote:Op zondag 26 juni 2016 14:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe kan ik Sansa vergeten![]()
![]()
Daar wil ik wel net als met Marg gewoon romantisch meedoen.
En oh.. met Meera en Leaf kan het ook nog interessant worden trouwensquote:Op zondag 26 juni 2016 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een jaar met Meera in die Three Eyed Raven grot willen chillen hoor![]()
Maar dan zonder Bran, Hodor, Bloodraven, CotF en White Walkers die ons komen lastigvallen
Die Leaf heeft mij teveel make up op.quote:Op zondag 26 juni 2016 15:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En oh.. met Meera en Leaf kan het ook nog interessant worden trouwensKrijg je geen happy ending maar een stuk dragonglass gewoon in je lichaam gejast en mag je opstaan als white walker
Ik hoop/denk dat Tommen uit het raam springt.quote:Op zondag 26 juni 2016 15:18 schreef GGMM het volgende:
Wat hopen jullie dat er gebeurt in aflevering 10?
Ik hoop dat we eindelijk uitvinden wat er met de honden van aflevering is gebeurd.
Cercei tript.quote:Op zondag 26 juni 2016 15:18 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop dat we eindelijk uitvinden wat er met de honden van aflevering is gebeurd.
Dat is nou al de tweede keer dat ik iemand dat (nog) zie schrijven, maar als je dat (nog steeds) denkt, heb je echt het één en ander gemist...quote:Op zondag 26 juni 2016 15:36 schreef Tobi-wan het volgende:
Kijk nooit de trailer voor volgende week dus misschien zeg ik iets heel doms. Denk niet dat we R+L=J nu al krijgen te zien. Dat zou Bran aan Jon moeten vertellen terwijl Bran nog aan de andere kant van de muur is en Jon net een flinke slag achter de rug heeft gehad. Over Tommen en de High Sparrow durf ik geen uitspraken te doen, dat kan inderdaad zo afgelopen zijn. In KL gaat er iets gebeuren, dat is onontkoombaar. Misschien komt Margery met een plannetje, wat gebeurt er als Tommen nu wordt afgemaakt? Wie krijgt dan eigenlijk de troon? The Hound is te lang weggeweest om zo snel weer te verdwijnen, onkruid vergaat niet.
Ben nieuwsgieriger naar LF en de situatie in het noorden. Dit is voor hem de kans om Warden of the North te woorden. De titel die Cersei hem ooit beloofde. Echter zit Cersei nu in een lastig schuitje waardoor zij hem die belofte misschien niet na kan komen. LF heeft volgens mij het beste met Sansa voor, ze lijkt misschien erg op Catelyn op wie hij smoorverliefd was. Voor de overige Starks had hij echt niet al te veel respect. Misschien moeten we op Arya wachten voordat daar de vlam in de pan slaat.
Misschien krijgen we nu al het wildfire te zien, weet niet of Qyburn de stad verbrand voor iemand die eigenlijk geen macht meer heeft. De twee hebben wel een hechte relatie dus het zou niet vreemd zijn.
Uiteraard heb ik dat meegekregen. Maar komt LF niet te hulp schieten in de laatste aflevering? Als hij van Sansa af wilde was dit de ideale gelegenheid. Waarom zou hij nog een paar mensen redden als hij ze daarna gaat verraden? Zou hij echt de dochter van de vrouw waar hij verliefd op wat tot zijn slaaf maken? Denk dat LF niet zo rot van binnen is.quote:Op zondag 26 juni 2016 15:40 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat is nou al de tweede keer dat ik iemand dat (nog) zie schrijven, maar als je dat (nog steeds) denkt, heb je echt het één en ander gemist...
Edit: heb je deze conversatie dan ook wel meegekregen/begrepen?:
Goed seizoen overigens. Meestal wacht ik tot de DVD uit is maar heb gemakshalve een half jaar abonnement genomen bij HBO. (waar ook het tweede seizoen van de serie Leftovers staat, ook een goede serie)quote:Op zondag 26 juni 2016 15:36 schreef Tobi-wan het volgende:
Kijk nooit de trailer voor volgende week dus misschien zeg ik iets heel doms. Denk niet dat we R+L=J nu al krijgen te zien. Dat zou Bran aan Jon moeten vertellen terwijl Bran nog aan de andere kant van de muur is en Jon net een flinke slag achter de rug heeft gehad. Over Tommen en de High Sparrow durf ik geen uitspraken te doen, dat kan inderdaad zo afgelopen zijn. In KL gaat er iets gebeuren, dat is onontkoombaar. Misschien komt Margery met een plannetje, wat gebeurt er als Tommen nu wordt afgemaakt? Wie krijgt dan eigenlijk de troon? The Hound is te lang weggeweest om zo snel weer te verdwijnen, onkruid vergaat niet.
Ben nieuwsgieriger naar LF en de situatie in het noorden. Dit is voor hem de kans om Warden of the North te woorden. De titel die Cersei hem ooit beloofde. Echter zit Cersei nu in een lastig schuitje waardoor zij hem die belofte misschien niet na kan komen. LF heeft volgens mij het beste met Sansa voor, ze lijkt misschien erg op Catelyn op wie hij smoorverliefd was. Voor de overige Starks had hij echt niet al te veel respect. Misschien moeten we op Arya wachten voordat daar de vlam in de pan slaat.
Misschien krijgen we nu al het wildfire te zien, weet niet of Qyburn de stad verbrand voor iemand die eigenlijk geen macht meer heeft. De twee hebben wel een hechte relatie dus het zou niet vreemd zijn.
Kings Landing: Cersei haar trial en Loras zijn trial gaan van start. Loras bekent en omdat ie zijn zondes opbiecht in aanwezigheid van de 7 krijgt ie huisarrest terug naar High Garden (vergelijk Edmure en zijn huisarrest wat Jaime aanbood). Cersei blijft stomweg ontkennen en wordt schuldig bevonden aan alle zondes door de High Sparrow. Dat kan Cersei niet handelen en flipt, nadat de Tyrells allen de sept hebben verlaten. Ze geeft Qyburn het signaal om de wildfire te ontsteken rondom de sept. En terwijl Qyburn dat in werking stelt baant Cersei zich een weg uit de sept waarbij Mountainzombie haar een vrije doorgang geeft terwijl Faith Militant dudes door de lucht vliegen. Terwijl Cersei door de toegangsdeuren naar buiten loopt zien we een ontploffing van de sept, waar zowel Tommen als de Faith Militant als de High Sparrow nog binnen gevangen zitten. (gelijk aan hoe Dany met de Khals afrekende in Vaes Dothrak)quote:Op zondag 26 juni 2016 15:18 schreef GGMM het volgende:
LF heeft Sansa doelbewust bij een sadistische Ramsay afgeleverd, dus hij heeft zeker niet het beste met Sansa voor. Dat hij niet het beste met Sansa voor heeft wil echter ook weer niet zeggen dat hij van Sansa af wil. Hij kwam haar te hulp schieten omdat hij denkt dat hij daar voor zichzelf iets uit kan halen... LF is geen 2e Ramsay, maar vooralsnog staat alles wat LF doet in het teken van eigenbelang.quote:Op zondag 26 juni 2016 16:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik dat meegekregen. Maar komt LF niet te hulp schieten in de laatste aflevering? Als hij van Sansa af wilde was dit de ideale gelegenheid. Waarom zou hij nog een paar mensen redden als hij ze daarna gaat verraden? Zou hij echt de dochter van de vrouw waar hij verliefd op wat tot zijn slaaf maken? Denk dat LF niet zo rot van binnen is.
Sinds het conflict tussen LF en Ned weten we dat LF vooral uit eigenbelang handelt. Hij zal ongetwijfeld hebben geweten dat Ramsey een mafkees was maar je kan niet uitsluiten dat hij misschien niet wist hoe erg het zou zijn. Sansa bij de Boltons afleveren kwam voor hem een stuk beter uit dan haar mee te nemen naar de Eyrie.quote:Op zondag 26 juni 2016 16:31 schreef Forbry het volgende:
[..]
LF heeft Sansa doelbewust bij een sadistische Ramsay afgeleverd, dus hij heeft zeker niet het beste met Sansa voor. Dat hij niet het beste met Sansa voor heeft wil echter ook weer niet zeggen dat hij van Sansa af wil. Hij kwam haar te hulp schieten omdat hij denkt dat hij daar voor zichzelf iets uit kan halen... LF is geen 2e Ramsay, maar vooralsnog staat alles wat LF doet in het teken van eigenbelang.
Ik dacht, vòòr dat gedoe met Ramsay, overigens ook dat LF een zwak voor Sansa had. Vind het ergens wel jammer dat hij toch ook t.o.v. haar een slechterik is gebleken.
LF kende Ramsay niet, zei hij. En ik geloof het want de eerste keer dat hij Ramsay ziet zegt hij al: "I've heard so little about you". Nog een argument is dat Aiden Gillen, de acteur die LF speelt, ook zegt dat LF zich vergist heeft.quote:Op zondag 26 juni 2016 16:31 schreef Forbry het volgende:
[..]
LF heeft Sansa doelbewust bij een sadistische Ramsay afgeleverd, dus hij heeft zeker niet het beste met Sansa voor. Dat hij niet het beste met Sansa voor heeft wil echter ook weer niet zeggen dat hij van Sansa af wil. Hij kwam haar te hulp schieten omdat hij denkt dat hij daar voor zichzelf iets uit kan halen... LF is geen 2e Ramsay, maar vooralsnog staat alles wat LF doet in het teken van eigenbelang.
Ik dacht, vòòr dat gedoe met Ramsay, overigens ook dat LF een zwak voor Sansa had. Vind het ergens wel jammer dat hij toch ook t.o.v. haar een slechterik is gebleken.
Ik mag toch hopen dat hij wel wist dat het niet zo'n lekkere familie was. Met het levend villen van mensen en zo.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:22 schreef Kokoswater het volgende:
LF kende Ramsay niet, zei hij. En ik geloof het want de eerste keer dat hij Ramsay ziet zegt hij al: "I've heard so little about you". Nog een argument is dat Aiden Gillen, de acteur die LF speelt, ook zegt dat LF zich vergist heeft.
quote:Op zondag 26 juni 2016 19:22 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
LF kende Ramsay niet, zei hij. En ik geloof het want de eerste keer dat hij Ramsay ziet zegt hij al: "I've heard so little about you". Nog een argument is dat Aiden Gillen, de acteur die LF speelt, ook zegt dat LF zich vergist heeft.
Vergissen is menselijk. Zelfs al pretendeert LF zijn eigen plan perfect te kunnen uitvoeren, soms heb je van die onbekende ongeleide projectielen ertussen zoals Ramsay waarvan je op voorhand niet kunt vermoeden tot welke dingen die echt in staat kan zijn. Ben het wel met je eens dat LF vast wel wist wat de geliefde Bolton-traditie is en zodoende toch beter had moeten nadenken aan wie hij Sansa uitleveren zou.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij wel wist dat het niet zo'n lekkere familie was. Met het levend villen van mensen en zo.
Die plannen een coup om Gendry op de troon te krijgen.quote:Op zondag 26 juni 2016 15:18 schreef GGMM het volgende:
Dat natuurlijk wel jaquote:Op zondag 26 juni 2016 19:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij wel wist dat het niet zo'n lekkere familie was. Met het levend villen van mensen en zo.
quote:Op zondag 26 juni 2016 15:18 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop dat we eindelijk uitvinden wat er met de honden van aflevering 1 is gebeurd.
quote:
Meer auditiefilmpjes van Joffrey?quote:
what makes you say that?quote:
Dat laatste is nog niet bevestigd door HBO zelf, dus we zullen het zien.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:58 schreef hafcfan het volgende:
Heb er zin in. Zoals JR al zei wel enorm kut dat we zolang moeten wachten. En dan ook nog maar 7 episodes. Jammer.
Hoe komt iedereen daar dan bij? Zal wel tof zijn als het niet kloptquote:Op maandag 27 juni 2016 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat laatste is nog niet bevestigd door HBO zelf, dus we zullen het zien.
quote:Op zondag 26 juni 2016 23:21 schreef Ooku het volgende:
Sky Atlantic heeft een stukje gespoiled al
https://i.giphy.com/xT0GqE3qWzDXoX7G6I.gif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.independent.co(...)uggest-a6985181.htmlquote:Op maandag 27 juni 2016 00:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe komt iedereen daar dan bij? Zal wel tof zijn als het niet klopt
Inderdaad niet rekken. Dat maakt het bijna altijd minder. Hou je aan het oorspronkelijke script.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://www.independent.co(...)uggest-a6985181.html
Maar HBO wil het meer rekken omdat het natuurlijk hun grote hit is. Al vind ik dat ze dat niet moeten doen, want dan krijg je echt fillerepisodes. En het is wel beter als het grote budget verspreid wordt over minder afleveringen.
Moeten die schrijvers dan halsoverkop nog wat tussenafleveringen erbij verzinnen.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Inderdaad niet rekken. Dat maakt het bijna altijd minder. Hou je aan het oorspronkelijke script.
Misschien zien we ze nog ff deze episode.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten die schrijvers dan halsoverkop nog wat tussenafleveringen erbij verzinnen.
Een episode gewijd aan de Sandsnakes ofzo, dat gun je niemand
We hebben natuurlijk geen idee hoe die oorlog tussen draken en White Walkers precies zal gaan. Ik kan me ook niet voorstellen dat dat maar bij één battle blijft.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:08 schreef Kokoswater het volgende:
Een ding zoals Cersei's trial duurde al 13 afleveringen. Nu komt Daenerys hopelijk in Westeros in aflevering 1 van seizoen 7, en dan blijft ze daar maar 13 afleveringen? Waarschijnlijk gaan ze de vooruitspoelknop flink indrukken en verliest de serie het kleine beetje subtiliteit dat het nog heeft. Hup hup snel snel even Draken vs. White Walkers en klaar.
Daarom duurt die laatste aflevering zo lang, ze willen het nog even goedmaken dat we Dorne hebben gemist sinds aflevering 1.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Misschien zien we ze nog ff deze episode.
Varys zal daar ook wel zijn. Komen ze nog terug in het verhaal ook. Zal jammer zijn. Ben echt benieuwd naar KL morgen. Dany gaat alleen varen en bij Jon zal het ook wel rustig zijn. Allern Devos is mad.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom duurt die laatste aflevering zo lang, ze willen het nog even goedmaken dat we Dorne hebben gemist sinds aflevering 1.
Varys en Olenna volgens mij. Dat maakt het nog goed.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Varys zal daar ook wel zijn. Komen ze nog terug in het verhaal ook. Zal jammer zijn. Ben echt benieuwd naar KL morgen. Dany gaat alleen varen en bij Jon zal het ook wel rustig zijn. Allern Devos is mad.
Let op de eind scene morgen.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Varys en Olenna volgens mij. Dat maakt het nog goed.
Ik hoop ook op KL genot en dat the Wall gaat vallen. Dany moet nu echt eindelijk naar Westeros maar zal me niks verbazen als ze weer een jaar in Meereen wil leren hoe het is om te regeren
Wall hoop ik ook. En visioen van toy. Topshowquote:Op maandag 27 juni 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Varys en Olenna volgens mij. Dat maakt het nog goed.
Ik hoop ook op KL genot en dat the Wall gaat vallen. Dany moet nu echt eindelijk naar Westeros maar zal me niks verbazen als ze weer een jaar in Meereen wil leren hoe het is om te regeren
The Wall die valt als eindscène lijkt mij veel vetter, maar zal me ook niet verbazen als ze dat nog een seizoen rekken.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Let op de eind scene morgen.
Als ik kijk hoe heerlijk de schrijvers het vinden om eindscenes met dany en haar draakjes te doen, zal dat morgen ook weer gebeuren.
Morgen zien we in de laatste aflevering hoe Dany naar Westeros vaart, inclusief haar drie draakjes, die boven haar vloot vliegen natuurlijk.
Buzz Lightyear slaat de Night King op zijn bek?quote:Op maandag 27 juni 2016 00:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wall hoop ik ook. En visioen van toy. Topshow
Dat rekken ze nog denk ik.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
The Wall die valt als eindscène lijkt mij veel vetter, maar zal me ook niet verbazen als ze dat nog een seizoen rekken.
Ik doe mee ik denkquote:Op maandag 27 juni 2016 00:38 schreef Fylax het volgende:
Iemand interesse in een livetopix zoals corig jaar?
TV / Game of Thrones 5x10 Livetopic met SPOILERS!
Ik ben vooral benieuwd of die NK merk op Bran echt voldoende is om de muur te laten vallen, of dat er nog iets anders uit de hoge hoed wordt getoverd.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat rekken ze nog denk ik.
Ze hebben al weer een tijdje geen aandacht aan Bran of de muur besteed.
Dat zien we volgend seizoen, als Dany in Westeros aankomt, dan pas valt de muur.
Maarja, nu heb ik dit gezegd, en meestal is het tegenovergestelde waar.....dus misschien valt morgen de muur toch.
Ik denk Tommens dood waarna Dany gaat varen.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:43 schreef Momo... het volgende:
Het seizoen eindigt denk ik met een white walker scene waarbij de muur naar beneden komt.
Daar heb ik eigenlijk nooit over nagedacht... Hoe krijgen de ww het voor elkaar om de muur te vernietigen...?quote:Op maandag 27 juni 2016 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of die NK merk op Bran echt voldoende is om de muur te laten vallen, of dat er nog iets anders uit de hoge hoed wordt getoverd.
En kan best dat ze volgend seizoen eerst nog wat afleveringen besteden aan Dany die daadwerkelijk op de Iron Throne komt, en dat daarna het echte gevaar langs komt.
Is het al uitgelekt?quote:Op maandag 27 juni 2016 00:53 schreef Fylax het volgende:
Ik heb een linkje gevonden! Meer mensen interesse in een livetopic?
DM voor link
quote:Op maandag 27 juni 2016 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een episode gewijd aan de Sandsnakes ofzo, dat gun je niemand
nee man, timing is niet handig voor mij ivm ontbijt en starten met vasten en alles, morgen op mijn gemak en met fatsoenlijke beeld kijkenquote:
dan zou ze tommen, kingsguard en lanister soldaten moeten verslaan, aangezien tommen naast de sparrow staat, daarnaast is jaimie in de riverlands.quote:Op maandag 27 juni 2016 01:57 schreef MakkieR het volgende:
Zelf denk ik dat Cersei, Jaime en de tyrells de hoge priester gaan verslaan als cliffhanger of als finale
Ik zeg maar wat hahaquote:Op maandag 27 juni 2016 02:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
dan zou ze tommen, kingsguard en lanister soldaten moeten verslaan, aangezien tommen naast de sparrow staat, daarnaast is jaimie in de riverlands.
Damn wat ben ik goed met voorspellen lolquote:Op maandag 27 juni 2016 01:57 schreef MakkieR het volgende:
Zelf denk ik dat Cersei, Jaime en de tyrells de hoge priester gaan verslaan als cliffhanger of als finale
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The show must go on
Ik denk dat Cersei vol op war gaat volgend seizoen. Ze heeft nu vrijwel niets meer te verliezen (qua geliefden) dus ze kan zich volledig gaan focussen op het opbouwen van een leger lijkt me.quote:Op maandag 27 juni 2016 06:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Het was best wel tof maar ik vraag me af waar Dany die enorme vloot voor nodig heeft. Gezien het nu iedereen tegen de Lannisters is lijkt me dat ze in haar eentje met die drie draken ook wel genoeg heeft.
Cersei heeft wel bazenstatus nu. Die is gewoon nog meer evil dan Ramsay
Wat mij betreft sluit ze een pact met de knight king en verneukt ze al de rest ook
Die grote huizen vallen wel bij bosjes trouwens
Wel apart eigenlijk ook hoe klein die families eigenlijk zijn. Op de Starks en Freys na heeft bijna niemand een redelijk aantal erfgenamen voor een gebied met zoveel oorlog.
Geen Baratheon meer geen Martells geen Tyrells (Olenna zal geen kinderen meer krijgen lijkt me)
Als dat volgende seizoen is opgesplitst in 2 delen zal ze wel de laatste aflevering van het 1e seizoen doodgaan vermoord worden door Jaime waarna de night king de main villain wordt.quote:Op maandag 27 juni 2016 06:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik denk dat Cersei vol op war gaat volgend seizoen. Ze heeft nu vrijwel niets meer te verliezen (qua geliefden) dus ze kan zich volledig gaan focussen op het opbouwen van een leger lijkt me.
Maar het is GoT dus ik heb geen idee
quote:Op maandag 27 juni 2016 08:18 schreef Shakkara het volgende:
Nou, deze en de vorige episode maken het seizoen meer dan goed.
Het loopt allemaal een beetje op z'n eind nu, ik ben benieuwd wie de uiteindelijke overwinnaars zijn en wat er nog te wachten staat met de ondoden die er aan komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op maandag 27 juni 2016 08:47 schreef Frag_adder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
quote:Op maandag 27 juni 2016 09:16 schreef Shakkara het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat verwacht ik voor komend seizoen, de laatste aflevering, en dan een belachelijk groot leger White Walkers, nog groter dan wat Dany, Jon en de rest hebbenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:43 schreef Momo... het volgende:
Het seizoen eindigt denk ik met een white walker scene waarbij de muur naar beneden komt.
quote:Op maandag 27 juni 2016 09:24 schreef Frag_adder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
Hij heeft die vloot uit dorne erbij gehaald, kijk maar op de zeilen, zitten zonnebootjes tussen.quote:Op maandag 27 juni 2016 09:34 schreef Bananenpap het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe Varys op twee plekken tegelijk kan zijn?
Ah, dat maakt het een stuk duidelijker, thanks.quote:Op maandag 27 juni 2016 09:35 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Hij heeft die vloot uit dorne erbij gehaald, kijk maar op de zeilen, zitten zonnebootjes tussen.
Extra excited nuquote:Op maandag 27 juni 2016 09:41 schreef Eekhoorn_ het volgende:
Ik heb echt meerdere malen lopen schreeuwen en springen door de huiskamer. Awesome episode.
Als blijkt dat Rhaegar en Lyanna getrouwd waren, heeft Jon een grotere claim op de troon dan Daenerys. Wordt dus nog interessant volgend seizoen.quote:Op maandag 27 juni 2016 09:11 schreef MakkieR het volgende:
Hmm dit kan nog interessant worden. Jon Snow blijkt een afstammeling te zijn van de huis Targaryen is dus direct familie van Daenerys Targaryen? Sansa ziet hem als een Stark en het noorden ziet hem als de king of the north. maar met de naam die hij heeft van huize Targaryen is hij ook meteen king of the south dat waar Daenerys Targaryen recht op heeft. Misschien is Jon Snow ook wel vuur bestendigd en kan hij draken berijden net als Daenerys Targaryen. Samen op een draak Cersei van de troon jagen? laat seizoen 7 maar komen hehe.
Zou wel in het sprookje van Dany passen, komt ze aan is Cersei al uitgeschakeld door Jamie, kan ze zo Kings Landing binnen komen lopenquote:Op maandag 27 juni 2016 09:48 schreef The_Playmaker het volgende:
Cersei is gewoon Mad King 2.0. en heeft een groot aandeel in Tommen's zelfmoord. Jaime herkende gewoon de Mad King toen hij haar zag zitten. Ze deed precies wat hij destijds probeerde te voorkomen. Hij gaat een einde maken aan Cersei. De King Slayer word ook de Queen Slayer.
Vorige week hadden ze de verkeerde ep op hbogo en nu helemaal geen, vermoed dat we tot half negen zullen moeten wachten. Ik hem hem dus gewoon maar getorrentquote:Op maandag 27 juni 2016 07:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
season 6 episode 10.. niet uit nog?
Ik bedoel ik heb HBO abo en normaal zag je op zondag de promo en maandag de episode, maar het gaat niet verder dan ep. 9?
Ik weet niet of iemand toevallig hbo heeft hier?
Ik vind dit leuk. Hopelijk is dat inderdaad hoe hij het ziet. Ze heeft nota bene wildfire gebruikt.quote:Op maandag 27 juni 2016 09:48 schreef The_Playmaker het volgende:
Cersei is gewoon Mad King 2.0. en heeft een groot aandeel in Tommen's zelfmoord. Jaime herkende gewoon de Mad King toen hij haar zag zitten. Ze deed precies wat hij destijds probeerde te voorkomen. Hij gaat een einde maken aan Cersei. De King Slayer word ook de Queen Slayer.
Wow.quote:Op maandag 27 juni 2016 09:47 schreef Ooku het volgende:
[..]
Als blijkt dat Rhaegar en Lyanna getrouwd waren, heeft Jon een grotere claim op de troon dan Daenerys. Wordt dus nog interessant volgend seizoen.
quote:Op maandag 27 juni 2016 09:30 schreef Shakkara het volgende:
[..]Ondanks een hele geode aankleding aan secundaire verhaallijnen is het hoofdverhaal rondom dany best wel bagger....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Dat was idd niet expliciet. Ik vraag me af of die Dornish snel hebben gevaren of dat Daenerys haar hele logistiek zat te doen terwijl ze wist dat ze op komst waren.quote:Op maandag 27 juni 2016 09:35 schreef Shakkara het volgende:
Hij heeft die vloot uit dorne erbij gehaald, kijk maar op de zeilen, zitten zonnebootjes tussen.
Dit was niet de eerste keerquote:Op maandag 27 juni 2016 12:12 schreef zipcon het volgende:
Iets anders:
Was het echt nodig om Pycelle als vieze pervert af te schilderen? Ik vond hem al erg genoeg als nutteloze onderkruiper, dit ging er wat gratuite over.
Not bad.quote:Op zondag 26 juni 2016 15:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik hoop/denk dat Tommen uit het raam springt.
The prophecy has been fulfilled!quote:Op zondag 26 juni 2016 15:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wow. Of heb je het boek gelezen?quote:Op zondag 26 juni 2016 15:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hij had alleen zn moeder nog en zn ''oom''. Zn moeder heeft alleen net alles wat hij nog lief had uitgemoord. Hij weet ook wel dat The Mountain hem niet voor niets tegen hield.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:40 schreef viceversa het volgende:
[..]
Wow. Of heb je het boek gelezen?
Vond het mooi hoe hij geen enkele aarzeling toonde ook. Eindelijk een keuze voor zichzelf.
Uiteraard. Vond het ook een logische beslissing. Denk dat het deels ook was dat hij zichzelf een waardeloze koning vond (afzetten van de kroon).quote:Op maandag 27 juni 2016 12:43 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hij had alleen zn moeder nog en zn ''oom''. Zn moeder heeft alleen net alles wat hij nog lief had uitgemoord. Hij weet ook wel dat The Mountain hem niet voor niets tegen hield.
Komt pas in het nieuwe boek aan bod als het goed is, tenzij GRRM een ander plan heeft met het verhaal. Op reddit(of iets vergelijkbaars) waren er wel al spoilers te lezen, waar Tommen die zelfmoord pleegt, door uit het raam te springen, de grootste was. Dus daar zal Fylax het wel van hebben denk ik.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:40 schreef viceversa het volgende:
[..]
Wow. Of heb je het boek gelezen?
Vond het mooi hoe hij geen enkele aarzeling toonde ook. Eindelijk een keuze voor zichzelf.
Had het ook al langs zien komen in een ander GoT topic. Blijkbaar was dat geleaked ofzo.quote:
Hij kan alleen maar kruipen. Als er niks gebeurt komt er vast wel een tip van iemand die ''een gelovige heeft tegengehouden die de boel wil opblazen.''quote:Op maandag 27 juni 2016 13:04 schreef Pek het volgende:
Maar waarom Lancel de catacomben in lokken, met de mogelijkheid dat hij de kaarsjes nog kan uitblazen? Niet echt logisch.
Er is geen one true king, monarchie is een dom en vaag systeem, dat is het punt.quote:Op maandag 27 juni 2016 13:19 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Jon Snow dus inderdaad een Targaryen. Lag al behoorlijk voor de hand, maar nu toch eindelijk bevestigd
John is dus de one true King
Jon kennende heeft hij die ambitie niet eens, hij wil gewoon lekker in Winterfell blijven en zijn ding doen. Ik zie wel iets opbloeien tussen hem en Sansa zodra ze erachter zijn dat hij niet Sansa's halfbroer is. Volgend seizoen hopelijk een volledige Stark reunie. Arya zal toch ook wel langzaam te horen krijgen dat de Starks Winterfell terug hebben en naar Winterfell trekken om haar zus en broer te zien.quote:Op maandag 27 juni 2016 13:19 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Jon Snow dus inderdaad een Targaryen. Lag al behoorlijk voor de hand, maar nu toch eindelijk bevestigd
Jon is dus de one true King
Ik mag het bijna niet zeggen natuurlijk, maar er zijn een hoop extra kinderen de serie niet ingeschreven. In de boeken zijn de meeste families een stuk groter. Zo heeft Olenna 3 kinderen en die hebben allemaal ook nog kinderen. Mace heeft er bijvoorbeeld al 4 ten opzichte van de 2 in de serie enzovoort.quote:Op maandag 27 juni 2016 06:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Het was best wel tof maar ik vraag me af waar Dany die enorme vloot voor nodig heeft. Gezien het nu iedereen tegen de Lannisters is lijkt me dat ze in haar eentje met die drie draken ook wel genoeg heeft.
Cersei heeft wel bazenstatus nu. Die is gewoon nog meer evil dan Ramsay
Wat mij betreft sluit ze een pact met de night king en verneukt ze al de rest ook
Die grote huizen vallen wel bij bosjes trouwens
Wel apart eigenlijk ook hoe klein die families eigenlijk zijn. Op de Starks en Freys na heeft bijna niemand een redelijk aantal erfgenamen voor een gebied met zoveel oorlog.
Geen Baratheon meer geen Martells geen Tyrells (Olenna zal geen kinderen meer krijgen lijkt me)
Hebben toch een budget he, daarom word er vaak wat uitgespaard om veel te stoppen in EP9 elk seizoen, wat gewoon jammer is. Vind het met afstand de beste serie in zijn genre ooit, zoveel volgers over de wereld. Baal nu alweer dat het nog 10 maanden duurt voor S7. Gewoon zoals GTST, dik 25 jaar doorgaanquote:Op maandag 27 juni 2016 13:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ja ik denk wel dat de makers van een van de populairste shows aller tijden om geld verlegen zitten.
Mua hoe moeilijk kan het zijn om Maergery bijvoorbeeld te laten zeggen dat ze 2 broers heeft. Je hoeft ze niet eens bij naam te noemen. Dan zijn tenminste niet al die great houses bij de eerste beste tegenslag totaal weggevaagd. In de boeken komen die kinderen ook vrijwel niet voor want ik heb ze gelezen en ik kan me hun namen in ieder geval niet herinneren.quote:Op maandag 27 juni 2016 13:25 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik mag het bijna niet zeggen natuurlijk, maar er zijn een hoop extra kinderen de serie niet ingeschreven. In de boeken zijn de meeste families een stuk groter. Zo heeft Olenna, 3 kinderen, en die hebben allemaal ook nog kinderen. Mace heeft er bijvoorbeeld al 4 ten opzichte van de 2 in de serie enzovoort.
De meeste hebben echter geen grote rol dus zijn alleen maar verwarrend om allemaal in de serie te schrijven.
denk je?quote:Op maandag 27 juni 2016 06:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
(Olenna zal geen kinderen meer krijgen lijkt me)
Tuurlijk is die dood. RIPquote:Op maandag 27 juni 2016 13:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Trouwens Margaery
Toch wel janken als ze echt dood is
Ja, maar waarom hem uberhaupt lokken? Slaat helemaal nergens op. Gewoon BOEM en gaan, lijkt me logischer.quote:Op maandag 27 juni 2016 13:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hij kan alleen maar kruipen. Als er niks gebeurt komt er vast wel een tip van iemand die ''een gelovige heeft tegengehouden die de boel wil opblazen.''
Jij twijfelt nog?quote:Op maandag 27 juni 2016 13:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Trouwens Margaery
Al een paar dagenquote:Op maandag 27 juni 2016 12:42 schreef Young_David het volgende:
Staat die soundtrack al ergens online?
Lady Olenna heeft het er nog over, dus het zal wel waar zijnquote:Op maandag 27 juni 2016 13:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Trouwens Margaery
Mijn god, waar ben jij moderator van? Slecht Nederlands?quote:Op maandag 27 juni 2016 13:49 schreef Moira. het volgende:
Wel voorspelbare laatste 2 afleveringen.
Cersei die de sept opblaast met wildfire (en een machtsgeile bitch blijft), Dorne en Highgarden die Cersei dood willen hebben, Arya die terugkomt voor haar killingspree, het noorden dat weer samenkomt en Jon king in the North verklaard, Danaerys die met haar mega-army end raakjes de oversteek maakt, én natuurlijk eindelijk de bevestiging dat Jon de zoon is van Leanna en Rhaegar (dat van Rhaegar is niet letterlijk gezegd, maar aangezien ze zei dat Robert hem zou vermoorden lijkt me logisch dat dat is omdat hij van Targaryan-blood is).
Maar desalniettemin wel satisfying
Weer een jaar wachten
Overdrijven (en offtopic gaan) is ook een kunst natuurlijk.quote:Op maandag 27 juni 2016 13:52 schreef Pek het volgende:
[..]
Mijn god, waar ben jij moderator van? Slecht Nederlands?
Dat vond ik wel onduidelijk, zoals wel vaker bij GoT, de tijd lijkt op bepaalde plekken stil te staan (King's Landing) terwijl op andere plekken de tijd veel sneller gaat (Meereen bv). Zo lijkt het als of Olenna direct op de hoogte is van het feit dat de Sept is opgeblazen, terwijl er in de serie "week of meer" overheen is gegaan, althans daar moet je van uit gaan.quote:Op maandag 27 juni 2016 13:49 schreef Pek het volgende:
[..]
Lady Olenna heeft het er nog over, dus het zal wel waar zijn
ik kon niet plaatsen wat er gesuggereerd werd.quote:Op maandag 27 juni 2016 13:59 schreef Timwonnacott het volgende:
Die septa (seks?)slaaf aan Gregor was ook wel bruut trouwens.
Nou dat dus. Gregor stond er bij leven om bekend nogal van verkrachting te houden, ik maakte er uit op dat die septa voorlopig als zijn seksspeeltje mag dienen.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik kon niet plaatsen wat er gesuggereerd werd.
quote:Op maandag 27 juni 2016 13:58 schreef DO2 het volgende:
King's Landing krijgt nu wel n heel andere betekenis.
wat dan?quote:Op maandag 27 juni 2016 13:58 schreef DO2 het volgende:
quote:
Meer een reflex, sorryquote:Op maandag 27 juni 2016 13:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Overdrijven (en offtopic gaan) is ook een kunst natuurlijk.
quote:
Da's dus overdreven.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:04 schreef Pek het volgende:
[..]
Meer een reflex, sorry![]()
Mijn tenen kromden tot het pijn deed, namelijk.
Dat vroegen wij ons ook al afquote:Op maandag 27 juni 2016 14:05 schreef Gruisman het volgende:
Margaery![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kan Vaerys trouwens het ene moment in Dorne zitten om vervolgens op het einde op de vloot van Dany van Mereen naar Westeros te varen?
jaimie rverlands kingslanding en arya out of the blue in roverlands nadat ze de laatste keer zei dt ze naar huis gingquote:Op maandag 27 juni 2016 14:05 schreef Gruisman het volgende:
Margaery![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kan Vaerys trouwens het ene moment in Dorne zitten om vervolgens op het einde op de vloot van Dany van Mereen naar Westeros te varen?
quote:Op maandag 27 juni 2016 14:05 schreef Gruisman het volgende:
Margaery![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uitleg:quote:Op maandag 27 juni 2016 14:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat vroegen wij ons ook al afDie is snel heen en weer gevaren ofzo
quote:Op maandag 27 juni 2016 09:35 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Jup, vloot van Dorne en van Tyrells trouwens.quote:
Vermoorden en afsnijden. Die skills heeft ze toch geleerd daar in the house of the faceless men?quote:Op maandag 27 juni 2016 14:13 schreef fixatoman het volgende:
Hoe kan Arya dat gezicht zomaar krijgen?
Wij moeten ook gepleased worden.quote:Op maandag 27 juni 2016 13:46 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja, maar waarom hem uberhaupt lokken? Slaat helemaal nergens op. Gewoon BOEM en gaan, lijkt me logischer.
ze heeft haar certificaten je weetzquote:Op maandag 27 juni 2016 14:13 schreef fixatoman het volgende:
Ze heeft geleerd hoe ze het gezicht van iemand af kan halen om het te dragen lijkt me.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:13 schreef fixatoman het volgende:
License and registration pleasequote:
Dit inderdaad, maar was ze al in haar rol toen ze naar Jaime aan het kijken was?quote:Op maandag 27 juni 2016 14:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vermoorden en afsnijden. Die skills heeft ze toch geleerd daar in the house of the faceless men?
quote:Op maandag 27 juni 2016 13:58 schreef DO2 het volgende:
Ach, ben niks anders meer gewend van HBO. Vorige week was het ook huilen met de pet op en deze week weer.quote:Op maandag 27 juni 2016 07:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
season 6 episode 10.. niet uit nog?
Ik bedoel ik heb HBO abo en normaal zag je op zondag de promo en maandag de episode, maar het gaat niet verder dan ep. 9?
Ik weet niet of iemand toevallig hbo heeft hier?
Je weet dat de tijdlijn per locatie anders is? Dat het in dezelfde aflevering of een aflevering erna is betekent niet dat er net zo weinig/veel tijd tussen zit als bij andere locaties.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:16 schreef Gezicht het volgende:
Arya teleporteert ook even naar de Twins.
quote:Op maandag 27 juni 2016 14:15 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
License and registration please
"here officer, my approval of the faceles god''
*Cuts his throat*
Klopt, kijk maar naar Bran, die is gewoon bij de geboorte van Jon.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je weet dat de tijdlijn per locatie anders is? Dat het in dezelfde aflevering of een aflevering erna is betekent niet dat er net zo weinig/veel tijd tussen zit als bij andere locaties.
quote:Op maandag 27 juni 2016 14:19 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Klopt, kijk maar naar Bran, die is gewoon bij de geboorte van Jon.😑SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op maandag 27 juni 2016 14:19 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Klopt, kijk maar naar Bran, die is gewoon bij de geboorte van Jon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Cersei en haar DarthVader pakjequote:Op maandag 27 juni 2016 14:24 schreef fixatoman het volgende:
Cersei in dat rare pakje van haar in die donkere hal op de iron throne![]()
![]()
Ik moest lachen tijdens die scene omdat ik direct hier aan moest denkenquote:Op maandag 27 juni 2016 13:58 schreef DO2 het volgende:
Die Throne staat haar goed, moet ik zeggenquote:Op maandag 27 juni 2016 14:24 schreef fixatoman het volgende:
Cersei in dat rare pakje van haar in die donkere hal op de iron throne![]()
![]()
The Light of the Seven ookquote:Op maandag 27 juni 2016 13:58 schreef DO2 het volgende:
Hij staat ook al op Spotify zie ikquote:Op maandag 27 juni 2016 13:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Al een paar dagenin een iets andere pitch, anders wordt die weggehaald van youtube. Je kunt 'm ook kopen op itunes.
Zou niet moeten, aangezien je genoeg aanknopingspunten hebt.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:45 schreef Mani89 het volgende:
Zonder dit topic had ik trouwens zeker weten gedacht dat de revelatie was dat Jon Snow een inteeltbaby was van Ned en Lyanna.
Ik kijk alleen voor het bloed.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zou niet moeten, aangezien je genoeg aanknopingspunten hebt.
Nah, valt mee.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelukkig is de show niet een klein beetje feministisch.
Is de nieuwe rage he. Volgend seizoen krijgen we een cameo van de nieuwe Ghostbusters.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelukkig is de show niet een klein beetje feministisch.
Eén is meer dan genoeg, wat een badassquote:Op maandag 27 juni 2016 14:41 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil een Lyanna Mormont. Of twintig.
En dan zie je dat er in seizoen 1 acht prominenten doodgingen ... gaat erg hard zoquote:Op maandag 27 juni 2016 14:48 schreef lord_bono het volgende:
Dit seizoen 29 "prominente" karakters doodgegaan, als we de personages in de OP tellen
Valt wel mee George RR Martin heeft veel inspiratie opgedaan bij The War of the Roses Daar speelden de vrouwen ook een belangrijke rol.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is de nieuwe rage he. Volgend seizoen krijgen we een cameo van de nieuwe Ghostbusters.
En de mannen die er nog zijn, zoals Jon Snow, moeten ontmand worden.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is de nieuwe rage he. Volgend seizoen krijgen we een cameo van de nieuwe Ghostbusters.
Ah, dat viel me inderdaad ook op. Tof gedaan.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:04 schreef Operc het volgende:
Toffe aflevering.
Dat hier nog niet is genoemd dat die 'ringen' uit de intro in de bieb bleken te hangen. Ik vond het een leuke verwijzing.
Als je vorige seizoenen goed hebt opgelet weet je dat Carice sowieso terug komtquote:Op maandag 27 juni 2016 15:23 schreef Pek het volgende:
Maar goed, einde Nederlandse deelname. Carice en Michiel zien we niet meer terug![]()
Carice wel hoor. "We will meet again" zei ze ooit tegen Arya.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:23 schreef Pek het volgende:
Maar goed, einde Nederlandse deelname. Carice en Michiel zien we niet meer terug![]()
Carice kan nog terug komen. Zij gaat naar het zuiden.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:23 schreef Pek het volgende:
Gendryquote:Op maandag 27 juni 2016 15:27 schreef Moira. het volgende:
Ze leven sowieso allebei nog, dus ik zie geen reden waarom we ze nooit meer terug zullen zien.
Carice misschien, maar Michiel zie ik niet terugkomen, wat heeft dat werelddeel nog voor zin? Dat hoofdstuk is over denk ik.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:27 schreef Moira. het volgende:
Ze leven sowieso allebei nog, dus ik zie geen reden waarom we ze nooit meer terug zullen zien. Wel een minder prominente rol nu, natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Obara, you look like an angry little boyquote:Op maandag 27 juni 2016 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Beter zien we komend seizoen de Bad Poosie vrouwen niet terug.
Mooi dat ze op hun plek zijn gezet door Olenna.
Nadat Lancel op de grond lag deed dat kind nog iets bij hem. Ik vermoed dat zijn archillespezen werden doorgesneden. Daarom zag je Lancel's voeten niet bewegen toen hij over de grond kruipt.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:02 schreef wieisboos het volgende:
Beetje apart dat Lancel ligt te creperen van 1 messteek en Arya kan parcouren na 3, maarja verder één van de beste afleveringen van GoT
De muziek was compleet on point deze aflevering. Geweldig gewoon.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:30 schreef Blistering het volgende:
De openingsscene is wat mij betreft de beste GoT-scene die ik heb gezien. Heb met kippenvel en open mond zitten kijkenDie opbouw & de muziek alleen al
Wow, wat een goede aflevering zeg.
Maar wat is het nut van die scene, dat is de hamvraag. Waarom Lancel daar heen lokken? Slaat nergens op.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:36 schreef Blord het volgende:
[..]
Nadat Lancel op de grond lag deed dat kind nog iets bij hem. Ik vermoed dat zijn archillespezen werden doorgesneden. Daarom zag je Lancel's voeten niet bewegen toen hij over de grond kruipt.
Je moet de reveal van de wildfire opbouwen. Hoe beter naar een climax toewerken dan iemand die langzaam kruipend naar de kaarsjes gaat.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:41 schreef Pek het volgende:
[..]
Maar wat is het nut van die scene, dat is de hamvraag. Waarom Lancel daar heen lokken? Slaat nergens op.
En hier dacht ik ook meteen aanquote:Op maandag 27 juni 2016 14:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik moest lachen tijdens die scene omdat ik direct hier aan moest denken![]()
[ afbeelding ]
Wat? Ook oude mannen kunnen nog zin hebben in een fris meiske hoorquote:Op maandag 27 juni 2016 12:12 schreef zipcon het volgende:
Iets anders:
Was het echt nodig om Pycelle als vieze pervert af te schilderen? Ik vond hem al erg genoeg als nutteloze onderkruiper, dit ging er wat gratuite over.
Je hebt dit toch ook al eerder van em gezien.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat? Ook oude mannen kunnen nog zin hebben in een fris meiske hoorNiks pervers aan. Het zou pervers zijn geweest als hij met een kind in bed had gelegen, of een lijk, ofzo
Nieuw speeltje voor Frankenmountainquote:Op maandag 27 juni 2016 15:47 schreef videonatic het volgende:
Wat is er nu met die grote reus en die monnikvrouw?
Kinky mountain sex marteling en dood.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:50 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Nieuw speeltje voor Frankenmountain
Kan je echt niets bedenken wat er zou gebeuren met een man en een gebonden vrouw in een afgesloten ruimte ? Ik zou zeggen gebruik je fantasie.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:47 schreef videonatic het volgende:
Wat is er nu met die grote reus en die monnikvrouw?
Precies wat ik dacht, Cersei haar laatste seizoen is ingegaan.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:56 schreef Gruisman het volgende:
Eigenlijk is de kroning tot vorst een doodsvonnis in GoTniet echt blij met de huidige King in the North dus
Cersei is ten dode opgeschreven zonder "the reach" als bondgenoot. In het tweede seizoen werd nog duidelijk vermeld de Olenna in principe een veel sterker leger achter haar heeft dan de Lannisters. (De boeken zijn hier nog duidelijker over).quote:Op maandag 27 juni 2016 16:02 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht, Cersei haar laatste seizoen is ingegaan.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 27 juni 2016 16:16 schreef Slayage het volgende:
de tommen haat heb ik nooit begrepen. een verdwaald kind verscheurd door de de mensen om hem hen.
[ afbeelding ]
hear, hearquote:Op maandag 27 juni 2016 14:41 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil een Lyanna Mormont. Of twintig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |