ik kon niet plaatsen wat er gesuggereerd werd.quote:Op maandag 27 juni 2016 13:59 schreef Timwonnacott het volgende:
Die septa (seks?)slaaf aan Gregor was ook wel bruut trouwens.
Nou dat dus. Gregor stond er bij leven om bekend nogal van verkrachting te houden, ik maakte er uit op dat die septa voorlopig als zijn seksspeeltje mag dienen.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik kon niet plaatsen wat er gesuggereerd werd.
quote:Op maandag 27 juni 2016 13:58 schreef DO2 het volgende:
King's Landing krijgt nu wel n heel andere betekenis.
wat dan?quote:Op maandag 27 juni 2016 13:58 schreef DO2 het volgende:
quote:
Meer een reflex, sorryquote:Op maandag 27 juni 2016 13:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Overdrijven (en offtopic gaan) is ook een kunst natuurlijk.
quote:
Da's dus overdreven.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:04 schreef Pek het volgende:
[..]
Meer een reflex, sorry![]()
Mijn tenen kromden tot het pijn deed, namelijk.
Dat vroegen wij ons ook al afquote:Op maandag 27 juni 2016 14:05 schreef Gruisman het volgende:
Margaery![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kan Vaerys trouwens het ene moment in Dorne zitten om vervolgens op het einde op de vloot van Dany van Mereen naar Westeros te varen?
jaimie rverlands kingslanding en arya out of the blue in roverlands nadat ze de laatste keer zei dt ze naar huis gingquote:Op maandag 27 juni 2016 14:05 schreef Gruisman het volgende:
Margaery![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kan Vaerys trouwens het ene moment in Dorne zitten om vervolgens op het einde op de vloot van Dany van Mereen naar Westeros te varen?
quote:Op maandag 27 juni 2016 14:05 schreef Gruisman het volgende:
Margaery![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uitleg:quote:Op maandag 27 juni 2016 14:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat vroegen wij ons ook al afDie is snel heen en weer gevaren ofzo
quote:Op maandag 27 juni 2016 09:35 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Hij heeft die vloot uit dorne erbij gehaald, kijk maar op de zeilen, zitten zonnebootjes tussen.
Jup, vloot van Dorne en van Tyrells trouwens.quote:
Vermoorden en afsnijden. Die skills heeft ze toch geleerd daar in the house of the faceless men?quote:Op maandag 27 juni 2016 14:13 schreef fixatoman het volgende:
Hoe kan Arya dat gezicht zomaar krijgen?
Wij moeten ook gepleased worden.quote:Op maandag 27 juni 2016 13:46 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja, maar waarom hem uberhaupt lokken? Slaat helemaal nergens op. Gewoon BOEM en gaan, lijkt me logischer.
ze heeft haar certificaten je weetzquote:Op maandag 27 juni 2016 14:13 schreef fixatoman het volgende:
Ze heeft geleerd hoe ze het gezicht van iemand af kan halen om het te dragen lijkt me.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:13 schreef fixatoman het volgende:
License and registration pleasequote:
Dit inderdaad, maar was ze al in haar rol toen ze naar Jaime aan het kijken was?quote:Op maandag 27 juni 2016 14:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vermoorden en afsnijden. Die skills heeft ze toch geleerd daar in the house of the faceless men?
quote:Op maandag 27 juni 2016 13:58 schreef DO2 het volgende:
Ach, ben niks anders meer gewend van HBO. Vorige week was het ook huilen met de pet op en deze week weer.quote:Op maandag 27 juni 2016 07:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
season 6 episode 10.. niet uit nog?
Ik bedoel ik heb HBO abo en normaal zag je op zondag de promo en maandag de episode, maar het gaat niet verder dan ep. 9?
Ik weet niet of iemand toevallig hbo heeft hier?
Je weet dat de tijdlijn per locatie anders is? Dat het in dezelfde aflevering of een aflevering erna is betekent niet dat er net zo weinig/veel tijd tussen zit als bij andere locaties.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:16 schreef Gezicht het volgende:
Arya teleporteert ook even naar de Twins.
quote:Op maandag 27 juni 2016 14:15 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
License and registration please
"here officer, my approval of the faceles god''
*Cuts his throat*
Klopt, kijk maar naar Bran, die is gewoon bij de geboorte van Jon.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je weet dat de tijdlijn per locatie anders is? Dat het in dezelfde aflevering of een aflevering erna is betekent niet dat er net zo weinig/veel tijd tussen zit als bij andere locaties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juni 2016 14:19 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Klopt, kijk maar naar Bran, die is gewoon bij de geboorte van Jon.😑SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op maandag 27 juni 2016 14:19 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Klopt, kijk maar naar Bran, die is gewoon bij de geboorte van Jon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Cersei en haar DarthVader pakjequote:Op maandag 27 juni 2016 14:24 schreef fixatoman het volgende:
Cersei in dat rare pakje van haar in die donkere hal op de iron throne![]()
![]()
Ik moest lachen tijdens die scene omdat ik direct hier aan moest denkenquote:Op maandag 27 juni 2016 13:58 schreef DO2 het volgende:
Die Throne staat haar goed, moet ik zeggenquote:Op maandag 27 juni 2016 14:24 schreef fixatoman het volgende:
Cersei in dat rare pakje van haar in die donkere hal op de iron throne![]()
![]()
The Light of the Seven ookquote:Op maandag 27 juni 2016 13:58 schreef DO2 het volgende:
Hij staat ook al op Spotify zie ikquote:Op maandag 27 juni 2016 13:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Al een paar dagenin een iets andere pitch, anders wordt die weggehaald van youtube. Je kunt 'm ook kopen op itunes.
Zou niet moeten, aangezien je genoeg aanknopingspunten hebt.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:45 schreef Mani89 het volgende:
Zonder dit topic had ik trouwens zeker weten gedacht dat de revelatie was dat Jon Snow een inteeltbaby was van Ned en Lyanna.
Ik kijk alleen voor het bloed.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zou niet moeten, aangezien je genoeg aanknopingspunten hebt.
Nah, valt mee.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelukkig is de show niet een klein beetje feministisch.
Is de nieuwe rage he. Volgend seizoen krijgen we een cameo van de nieuwe Ghostbusters.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelukkig is de show niet een klein beetje feministisch.
Eén is meer dan genoeg, wat een badassquote:Op maandag 27 juni 2016 14:41 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil een Lyanna Mormont. Of twintig.
En dan zie je dat er in seizoen 1 acht prominenten doodgingen ... gaat erg hard zoquote:Op maandag 27 juni 2016 14:48 schreef lord_bono het volgende:
Dit seizoen 29 "prominente" karakters doodgegaan, als we de personages in de OP tellen
Valt wel mee George RR Martin heeft veel inspiratie opgedaan bij The War of the Roses Daar speelden de vrouwen ook een belangrijke rol.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is de nieuwe rage he. Volgend seizoen krijgen we een cameo van de nieuwe Ghostbusters.
En de mannen die er nog zijn, zoals Jon Snow, moeten ontmand worden.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is de nieuwe rage he. Volgend seizoen krijgen we een cameo van de nieuwe Ghostbusters.
Ah, dat viel me inderdaad ook op. Tof gedaan.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:04 schreef Operc het volgende:
Toffe aflevering.
Dat hier nog niet is genoemd dat die 'ringen' uit de intro in de bieb bleken te hangen. Ik vond het een leuke verwijzing.
Als je vorige seizoenen goed hebt opgelet weet je dat Carice sowieso terug komtquote:Op maandag 27 juni 2016 15:23 schreef Pek het volgende:
Maar goed, einde Nederlandse deelname. Carice en Michiel zien we niet meer terug![]()
Carice wel hoor. "We will meet again" zei ze ooit tegen Arya.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:23 schreef Pek het volgende:
Maar goed, einde Nederlandse deelname. Carice en Michiel zien we niet meer terug![]()
Carice kan nog terug komen. Zij gaat naar het zuiden.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:23 schreef Pek het volgende:
Gendryquote:Op maandag 27 juni 2016 15:27 schreef Moira. het volgende:
Ze leven sowieso allebei nog, dus ik zie geen reden waarom we ze nooit meer terug zullen zien.
Carice misschien, maar Michiel zie ik niet terugkomen, wat heeft dat werelddeel nog voor zin? Dat hoofdstuk is over denk ik.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:27 schreef Moira. het volgende:
Ze leven sowieso allebei nog, dus ik zie geen reden waarom we ze nooit meer terug zullen zien. Wel een minder prominente rol nu, natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Obara, you look like an angry little boyquote:Op maandag 27 juni 2016 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Beter zien we komend seizoen de Bad Poosie vrouwen niet terug.
Mooi dat ze op hun plek zijn gezet door Olenna.
Nadat Lancel op de grond lag deed dat kind nog iets bij hem. Ik vermoed dat zijn archillespezen werden doorgesneden. Daarom zag je Lancel's voeten niet bewegen toen hij over de grond kruipt.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:02 schreef wieisboos het volgende:
Beetje apart dat Lancel ligt te creperen van 1 messteek en Arya kan parcouren na 3, maarja verder één van de beste afleveringen van GoT
De muziek was compleet on point deze aflevering. Geweldig gewoon.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:30 schreef Blistering het volgende:
De openingsscene is wat mij betreft de beste GoT-scene die ik heb gezien. Heb met kippenvel en open mond zitten kijkenDie opbouw & de muziek alleen al
Wow, wat een goede aflevering zeg.
Maar wat is het nut van die scene, dat is de hamvraag. Waarom Lancel daar heen lokken? Slaat nergens op.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:36 schreef Blord het volgende:
[..]
Nadat Lancel op de grond lag deed dat kind nog iets bij hem. Ik vermoed dat zijn archillespezen werden doorgesneden. Daarom zag je Lancel's voeten niet bewegen toen hij over de grond kruipt.
Je moet de reveal van de wildfire opbouwen. Hoe beter naar een climax toewerken dan iemand die langzaam kruipend naar de kaarsjes gaat.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:41 schreef Pek het volgende:
[..]
Maar wat is het nut van die scene, dat is de hamvraag. Waarom Lancel daar heen lokken? Slaat nergens op.
En hier dacht ik ook meteen aanquote:Op maandag 27 juni 2016 14:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik moest lachen tijdens die scene omdat ik direct hier aan moest denken![]()
[ afbeelding ]
Wat? Ook oude mannen kunnen nog zin hebben in een fris meiske hoorquote:Op maandag 27 juni 2016 12:12 schreef zipcon het volgende:
Iets anders:
Was het echt nodig om Pycelle als vieze pervert af te schilderen? Ik vond hem al erg genoeg als nutteloze onderkruiper, dit ging er wat gratuite over.
Je hebt dit toch ook al eerder van em gezien.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat? Ook oude mannen kunnen nog zin hebben in een fris meiske hoorNiks pervers aan. Het zou pervers zijn geweest als hij met een kind in bed had gelegen, of een lijk, ofzo
Nieuw speeltje voor Frankenmountainquote:Op maandag 27 juni 2016 15:47 schreef videonatic het volgende:
Wat is er nu met die grote reus en die monnikvrouw?
Kinky mountain sex marteling en dood.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:50 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Nieuw speeltje voor Frankenmountain
Kan je echt niets bedenken wat er zou gebeuren met een man en een gebonden vrouw in een afgesloten ruimte ? Ik zou zeggen gebruik je fantasie.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:47 schreef videonatic het volgende:
Wat is er nu met die grote reus en die monnikvrouw?
Precies wat ik dacht, Cersei haar laatste seizoen is ingegaan.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:56 schreef Gruisman het volgende:
Eigenlijk is de kroning tot vorst een doodsvonnis in GoTniet echt blij met de huidige King in the North dus
Cersei is ten dode opgeschreven zonder "the reach" als bondgenoot. In het tweede seizoen werd nog duidelijk vermeld de Olenna in principe een veel sterker leger achter haar heeft dan de Lannisters. (De boeken zijn hier nog duidelijker over).quote:Op maandag 27 juni 2016 16:02 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht, Cersei haar laatste seizoen is ingegaan.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 27 juni 2016 16:16 schreef Slayage het volgende:
de tommen haat heb ik nooit begrepen. een verdwaald kind verscheurd door de de mensen om hem hen.
[ afbeelding ]
hear, hearquote:Op maandag 27 juni 2016 14:41 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil een Lyanna Mormont. Of twintig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |