Zou niet moeten, aangezien je genoeg aanknopingspunten hebt.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:45 schreef Mani89 het volgende:
Zonder dit topic had ik trouwens zeker weten gedacht dat de revelatie was dat Jon Snow een inteeltbaby was van Ned en Lyanna.
Ik kijk alleen voor het bloed.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zou niet moeten, aangezien je genoeg aanknopingspunten hebt.
Nah, valt mee.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelukkig is de show niet een klein beetje feministisch.
Is de nieuwe rage he. Volgend seizoen krijgen we een cameo van de nieuwe Ghostbusters.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelukkig is de show niet een klein beetje feministisch.
Eén is meer dan genoeg, wat een badassquote:Op maandag 27 juni 2016 14:41 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil een Lyanna Mormont. Of twintig.
En dan zie je dat er in seizoen 1 acht prominenten doodgingen ... gaat erg hard zoquote:Op maandag 27 juni 2016 14:48 schreef lord_bono het volgende:
Dit seizoen 29 "prominente" karakters doodgegaan, als we de personages in de OP tellen
Valt wel mee George RR Martin heeft veel inspiratie opgedaan bij The War of the Roses Daar speelden de vrouwen ook een belangrijke rol.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is de nieuwe rage he. Volgend seizoen krijgen we een cameo van de nieuwe Ghostbusters.
En de mannen die er nog zijn, zoals Jon Snow, moeten ontmand worden.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is de nieuwe rage he. Volgend seizoen krijgen we een cameo van de nieuwe Ghostbusters.
Ah, dat viel me inderdaad ook op. Tof gedaan.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:04 schreef Operc het volgende:
Toffe aflevering.
Dat hier nog niet is genoemd dat die 'ringen' uit de intro in de bieb bleken te hangen. Ik vond het een leuke verwijzing.
Als je vorige seizoenen goed hebt opgelet weet je dat Carice sowieso terug komtquote:Op maandag 27 juni 2016 15:23 schreef Pek het volgende:
Maar goed, einde Nederlandse deelname. Carice en Michiel zien we niet meer terug![]()
Carice wel hoor. "We will meet again" zei ze ooit tegen Arya.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:23 schreef Pek het volgende:
Maar goed, einde Nederlandse deelname. Carice en Michiel zien we niet meer terug![]()
Carice kan nog terug komen. Zij gaat naar het zuiden.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:23 schreef Pek het volgende:
Gendryquote:Op maandag 27 juni 2016 15:27 schreef Moira. het volgende:
Ze leven sowieso allebei nog, dus ik zie geen reden waarom we ze nooit meer terug zullen zien.
Carice misschien, maar Michiel zie ik niet terugkomen, wat heeft dat werelddeel nog voor zin? Dat hoofdstuk is over denk ik.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:27 schreef Moira. het volgende:
Ze leven sowieso allebei nog, dus ik zie geen reden waarom we ze nooit meer terug zullen zien. Wel een minder prominente rol nu, natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |