quote:Op maandag 27 juni 2016 09:30 schreef Shakkara het volgende:
[..]Ondanks een hele geode aankleding aan secundaire verhaallijnen is het hoofdverhaal rondom dany best wel bagger....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Dat was idd niet expliciet. Ik vraag me af of die Dornish snel hebben gevaren of dat Daenerys haar hele logistiek zat te doen terwijl ze wist dat ze op komst waren.quote:Op maandag 27 juni 2016 09:35 schreef Shakkara het volgende:
Hij heeft die vloot uit dorne erbij gehaald, kijk maar op de zeilen, zitten zonnebootjes tussen.
Dit was niet de eerste keerquote:Op maandag 27 juni 2016 12:12 schreef zipcon het volgende:
Iets anders:
Was het echt nodig om Pycelle als vieze pervert af te schilderen? Ik vond hem al erg genoeg als nutteloze onderkruiper, dit ging er wat gratuite over.
Not bad.quote:Op zondag 26 juni 2016 15:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik hoop/denk dat Tommen uit het raam springt.
The prophecy has been fulfilled!quote:Op zondag 26 juni 2016 15:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wow. Of heb je het boek gelezen?quote:Op zondag 26 juni 2016 15:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hij had alleen zn moeder nog en zn ''oom''. Zn moeder heeft alleen net alles wat hij nog lief had uitgemoord. Hij weet ook wel dat The Mountain hem niet voor niets tegen hield.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:40 schreef viceversa het volgende:
[..]
Wow. Of heb je het boek gelezen?
Vond het mooi hoe hij geen enkele aarzeling toonde ook. Eindelijk een keuze voor zichzelf.
Uiteraard. Vond het ook een logische beslissing. Denk dat het deels ook was dat hij zichzelf een waardeloze koning vond (afzetten van de kroon).quote:Op maandag 27 juni 2016 12:43 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hij had alleen zn moeder nog en zn ''oom''. Zn moeder heeft alleen net alles wat hij nog lief had uitgemoord. Hij weet ook wel dat The Mountain hem niet voor niets tegen hield.
Komt pas in het nieuwe boek aan bod als het goed is, tenzij GRRM een ander plan heeft met het verhaal. Op reddit(of iets vergelijkbaars) waren er wel al spoilers te lezen, waar Tommen die zelfmoord pleegt, door uit het raam te springen, de grootste was. Dus daar zal Fylax het wel van hebben denk ik.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:40 schreef viceversa het volgende:
[..]
Wow. Of heb je het boek gelezen?
Vond het mooi hoe hij geen enkele aarzeling toonde ook. Eindelijk een keuze voor zichzelf.
Had het ook al langs zien komen in een ander GoT topic. Blijkbaar was dat geleaked ofzo.quote:
Hij kan alleen maar kruipen. Als er niks gebeurt komt er vast wel een tip van iemand die ''een gelovige heeft tegengehouden die de boel wil opblazen.''quote:Op maandag 27 juni 2016 13:04 schreef Pek het volgende:
Maar waarom Lancel de catacomben in lokken, met de mogelijkheid dat hij de kaarsjes nog kan uitblazen? Niet echt logisch.
Er is geen one true king, monarchie is een dom en vaag systeem, dat is het punt.quote:Op maandag 27 juni 2016 13:19 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Jon Snow dus inderdaad een Targaryen. Lag al behoorlijk voor de hand, maar nu toch eindelijk bevestigd
John is dus de one true King
Jon kennende heeft hij die ambitie niet eens, hij wil gewoon lekker in Winterfell blijven en zijn ding doen. Ik zie wel iets opbloeien tussen hem en Sansa zodra ze erachter zijn dat hij niet Sansa's halfbroer is. Volgend seizoen hopelijk een volledige Stark reunie. Arya zal toch ook wel langzaam te horen krijgen dat de Starks Winterfell terug hebben en naar Winterfell trekken om haar zus en broer te zien.quote:Op maandag 27 juni 2016 13:19 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Jon Snow dus inderdaad een Targaryen. Lag al behoorlijk voor de hand, maar nu toch eindelijk bevestigd
Jon is dus de one true King
Ik mag het bijna niet zeggen natuurlijk, maar er zijn een hoop extra kinderen de serie niet ingeschreven. In de boeken zijn de meeste families een stuk groter. Zo heeft Olenna 3 kinderen en die hebben allemaal ook nog kinderen. Mace heeft er bijvoorbeeld al 4 ten opzichte van de 2 in de serie enzovoort.quote:Op maandag 27 juni 2016 06:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Het was best wel tof maar ik vraag me af waar Dany die enorme vloot voor nodig heeft. Gezien het nu iedereen tegen de Lannisters is lijkt me dat ze in haar eentje met die drie draken ook wel genoeg heeft.
Cersei heeft wel bazenstatus nu. Die is gewoon nog meer evil dan Ramsay
Wat mij betreft sluit ze een pact met de night king en verneukt ze al de rest ook
Die grote huizen vallen wel bij bosjes trouwens
Wel apart eigenlijk ook hoe klein die families eigenlijk zijn. Op de Starks en Freys na heeft bijna niemand een redelijk aantal erfgenamen voor een gebied met zoveel oorlog.
Geen Baratheon meer geen Martells geen Tyrells (Olenna zal geen kinderen meer krijgen lijkt me)
Hebben toch een budget he, daarom word er vaak wat uitgespaard om veel te stoppen in EP9 elk seizoen, wat gewoon jammer is. Vind het met afstand de beste serie in zijn genre ooit, zoveel volgers over de wereld. Baal nu alweer dat het nog 10 maanden duurt voor S7. Gewoon zoals GTST, dik 25 jaar doorgaanquote:Op maandag 27 juni 2016 13:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ja ik denk wel dat de makers van een van de populairste shows aller tijden om geld verlegen zitten.
Mua hoe moeilijk kan het zijn om Maergery bijvoorbeeld te laten zeggen dat ze 2 broers heeft. Je hoeft ze niet eens bij naam te noemen. Dan zijn tenminste niet al die great houses bij de eerste beste tegenslag totaal weggevaagd. In de boeken komen die kinderen ook vrijwel niet voor want ik heb ze gelezen en ik kan me hun namen in ieder geval niet herinneren.quote:Op maandag 27 juni 2016 13:25 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik mag het bijna niet zeggen natuurlijk, maar er zijn een hoop extra kinderen de serie niet ingeschreven. In de boeken zijn de meeste families een stuk groter. Zo heeft Olenna, 3 kinderen, en die hebben allemaal ook nog kinderen. Mace heeft er bijvoorbeeld al 4 ten opzichte van de 2 in de serie enzovoort.
De meeste hebben echter geen grote rol dus zijn alleen maar verwarrend om allemaal in de serie te schrijven.
denk je?quote:Op maandag 27 juni 2016 06:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
(Olenna zal geen kinderen meer krijgen lijkt me)
Tuurlijk is die dood. RIPquote:Op maandag 27 juni 2016 13:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Trouwens Margaery
Toch wel janken als ze echt dood is
Ja, maar waarom hem uberhaupt lokken? Slaat helemaal nergens op. Gewoon BOEM en gaan, lijkt me logischer.quote:Op maandag 27 juni 2016 13:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hij kan alleen maar kruipen. Als er niks gebeurt komt er vast wel een tip van iemand die ''een gelovige heeft tegengehouden die de boel wil opblazen.''
Jij twijfelt nog?quote:Op maandag 27 juni 2016 13:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Trouwens Margaery
Al een paar dagenquote:Op maandag 27 juni 2016 12:42 schreef Young_David het volgende:
Staat die soundtrack al ergens online?
Lady Olenna heeft het er nog over, dus het zal wel waar zijnquote:Op maandag 27 juni 2016 13:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Trouwens Margaery
Mijn god, waar ben jij moderator van? Slecht Nederlands?quote:Op maandag 27 juni 2016 13:49 schreef Moira. het volgende:
Wel voorspelbare laatste 2 afleveringen.
Cersei die de sept opblaast met wildfire (en een machtsgeile bitch blijft), Dorne en Highgarden die Cersei dood willen hebben, Arya die terugkomt voor haar killingspree, het noorden dat weer samenkomt en Jon king in the North verklaard, Danaerys die met haar mega-army end raakjes de oversteek maakt, én natuurlijk eindelijk de bevestiging dat Jon de zoon is van Leanna en Rhaegar (dat van Rhaegar is niet letterlijk gezegd, maar aangezien ze zei dat Robert hem zou vermoorden lijkt me logisch dat dat is omdat hij van Targaryan-blood is).
Maar desalniettemin wel satisfying
Weer een jaar wachten
Overdrijven (en offtopic gaan) is ook een kunst natuurlijk.quote:Op maandag 27 juni 2016 13:52 schreef Pek het volgende:
[..]
Mijn god, waar ben jij moderator van? Slecht Nederlands?
Dat vond ik wel onduidelijk, zoals wel vaker bij GoT, de tijd lijkt op bepaalde plekken stil te staan (King's Landing) terwijl op andere plekken de tijd veel sneller gaat (Meereen bv). Zo lijkt het als of Olenna direct op de hoogte is van het feit dat de Sept is opgeblazen, terwijl er in de serie "week of meer" overheen is gegaan, althans daar moet je van uit gaan.quote:Op maandag 27 juni 2016 13:49 schreef Pek het volgende:
[..]
Lady Olenna heeft het er nog over, dus het zal wel waar zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |