Meer auditiefilmpjes van Joffrey?quote:
what makes you say that?quote:
Dat laatste is nog niet bevestigd door HBO zelf, dus we zullen het zien.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:58 schreef hafcfan het volgende:
Heb er zin in. Zoals JR al zei wel enorm kut dat we zolang moeten wachten. En dan ook nog maar 7 episodes. Jammer.
Hoe komt iedereen daar dan bij? Zal wel tof zijn als het niet kloptquote:Op maandag 27 juni 2016 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat laatste is nog niet bevestigd door HBO zelf, dus we zullen het zien.
quote:Op zondag 26 juni 2016 23:21 schreef Ooku het volgende:
Sky Atlantic heeft een stukje gespoiled al
https://i.giphy.com/xT0GqE3qWzDXoX7G6I.gif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.independent.co(...)uggest-a6985181.htmlquote:Op maandag 27 juni 2016 00:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe komt iedereen daar dan bij? Zal wel tof zijn als het niet klopt
Inderdaad niet rekken. Dat maakt het bijna altijd minder. Hou je aan het oorspronkelijke script.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://www.independent.co(...)uggest-a6985181.html
Maar HBO wil het meer rekken omdat het natuurlijk hun grote hit is. Al vind ik dat ze dat niet moeten doen, want dan krijg je echt fillerepisodes. En het is wel beter als het grote budget verspreid wordt over minder afleveringen.
Moeten die schrijvers dan halsoverkop nog wat tussenafleveringen erbij verzinnen.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Inderdaad niet rekken. Dat maakt het bijna altijd minder. Hou je aan het oorspronkelijke script.
Misschien zien we ze nog ff deze episode.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten die schrijvers dan halsoverkop nog wat tussenafleveringen erbij verzinnen.
Een episode gewijd aan de Sandsnakes ofzo, dat gun je niemand
We hebben natuurlijk geen idee hoe die oorlog tussen draken en White Walkers precies zal gaan. Ik kan me ook niet voorstellen dat dat maar bij één battle blijft.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:08 schreef Kokoswater het volgende:
Een ding zoals Cersei's trial duurde al 13 afleveringen. Nu komt Daenerys hopelijk in Westeros in aflevering 1 van seizoen 7, en dan blijft ze daar maar 13 afleveringen? Waarschijnlijk gaan ze de vooruitspoelknop flink indrukken en verliest de serie het kleine beetje subtiliteit dat het nog heeft. Hup hup snel snel even Draken vs. White Walkers en klaar.
Daarom duurt die laatste aflevering zo lang, ze willen het nog even goedmaken dat we Dorne hebben gemist sinds aflevering 1.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Misschien zien we ze nog ff deze episode.
Varys zal daar ook wel zijn. Komen ze nog terug in het verhaal ook. Zal jammer zijn. Ben echt benieuwd naar KL morgen. Dany gaat alleen varen en bij Jon zal het ook wel rustig zijn. Allern Devos is mad.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom duurt die laatste aflevering zo lang, ze willen het nog even goedmaken dat we Dorne hebben gemist sinds aflevering 1.
Varys en Olenna volgens mij. Dat maakt het nog goed.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Varys zal daar ook wel zijn. Komen ze nog terug in het verhaal ook. Zal jammer zijn. Ben echt benieuwd naar KL morgen. Dany gaat alleen varen en bij Jon zal het ook wel rustig zijn. Allern Devos is mad.
Let op de eind scene morgen.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Varys en Olenna volgens mij. Dat maakt het nog goed.
Ik hoop ook op KL genot en dat the Wall gaat vallen. Dany moet nu echt eindelijk naar Westeros maar zal me niks verbazen als ze weer een jaar in Meereen wil leren hoe het is om te regeren
Wall hoop ik ook. En visioen van toy. Topshowquote:Op maandag 27 juni 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Varys en Olenna volgens mij. Dat maakt het nog goed.
Ik hoop ook op KL genot en dat the Wall gaat vallen. Dany moet nu echt eindelijk naar Westeros maar zal me niks verbazen als ze weer een jaar in Meereen wil leren hoe het is om te regeren
The Wall die valt als eindscène lijkt mij veel vetter, maar zal me ook niet verbazen als ze dat nog een seizoen rekken.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Let op de eind scene morgen.
Als ik kijk hoe heerlijk de schrijvers het vinden om eindscenes met dany en haar draakjes te doen, zal dat morgen ook weer gebeuren.
Morgen zien we in de laatste aflevering hoe Dany naar Westeros vaart, inclusief haar drie draakjes, die boven haar vloot vliegen natuurlijk.
Buzz Lightyear slaat de Night King op zijn bek?quote:Op maandag 27 juni 2016 00:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wall hoop ik ook. En visioen van toy. Topshow
Dat rekken ze nog denk ik.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
The Wall die valt als eindscène lijkt mij veel vetter, maar zal me ook niet verbazen als ze dat nog een seizoen rekken.
Ik doe mee ik denkquote:Op maandag 27 juni 2016 00:38 schreef Fylax het volgende:
Iemand interesse in een livetopix zoals corig jaar?
TV / Game of Thrones 5x10 Livetopic met SPOILERS!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |