Ik twijfel, vorige keer zat ik met kleine oogjes ep 9 (via een brakke stream) te kijken.quote:
Volgens mij is mijn link wel goeie kwaliteit, op telefoon tenminste.quote:Op maandag 27 juni 2016 01:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik twijfel, vorige keer zat ik met kleine oogjes ep 9 (via een brakke stream) te kijken.
bij twijfel niet doen!quote:Op maandag 27 juni 2016 01:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik twijfel, vorige keer zat ik met kleine oogjes ep 9 (via een brakke stream) te kijken.
Ik kijk sowieso alle (nieuwe afleveringen) 2xquote:Op maandag 27 juni 2016 01:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
bij twijfel niet doen!
morgen met chille beeld kijken je weetz
Today is your lucky dayquote:Op maandag 27 juni 2016 01:44 schreef dexamfetamine het volgende:
Kan iemand pm sturen met link? Mooist zou zijn met ondertiteling
ik kijk ze ook tegenwoordig allemaal twee keerquote:Op maandag 27 juni 2016 01:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso alle (nieuwe afleveringen) 2x
En zelfs dan raak ik af en toe verstrikt in personages, verhalen en huizen
Daarom ben ik zo blij met Alt Shift X
temptiiing temptiiiingquote:
graag loras/sparrow/tommen sterven en cerseis wereld zien instortenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:52 schreef MakkieR het volgende:
Ik ben benieuwd wat de cliffhanger zal zijn, m.a.w. wie gaat er nu weer dood haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |