SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sWhy am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Queen natuurlijkquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:14 schreef knokkels het volgende:
Ik heb dan wel een lading autogerelateerde nummers in de queueueueue staan, maar jullie mogen jullie inbreng ook ehh... inbrengen.![]()
Lading 60s/70s rock, wat rap, wat punk zelfs, enz enz enz
Nee hoor, gaat nog hartstikke goed. De kersen staan nu in de suikerquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:16 schreef Melting het volgende:
Nog meer kerstliedjes? Knok...... dit gaat fout.
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat nog hartstikke goed. De kersen staan nu in de suiker
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:16 schreef Melting het volgende:
Nog meer kerstliedjes? Knok...... dit gaat fout.
Ja, dit. Zijn gewoon kersliedjesquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat nog hartstikke goed. De kersen staan nu in de suiker
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Ja, dit. Zijn gewoon kersliedjes
dan zeg ik David bowie Always crashing in the same carquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Queen natuurlijk
I'm in love with my car
Oepsie, dat klopt natuurlijk niet meer
Ik bedoel Lucky natuurlijk
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Ja, dit. Zijn gewoon kersliedjes
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
dan zeg ik David bowie Always crashing in the same car
Nee blijkbaar nietquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Was die auto niet al na de eerste keer total loss?
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
dan zeg ik David bowie Always crashing in the same car
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Was die auto niet al na de eerste keer total loss?
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
Ow enne......
Jonas Blue Tracey Chapman - Fast Car
de Glee versie mag ook![]()
Niet total loss?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze ook niet![]()
Zag ik nog bij de artiesteningang van Jpop. volgende dag kopte die een lantaarnpaal
Ja, en die bestuurder, jaartje of 20 kan een onderzoek naar zijn psychische gesteldheid tegemoet zienquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet total loss?
Heeft toch veel geleden.
quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:22 schreef knokkels het volgende:
[..]! Ik heb de versie van Jonas Blue gewoon
Die had ik al gequeuedquote:
Volgens mij gaat die niet over een autoquote:
Denk out of the box...quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Volgens mij gaat die niet over een auto
Whehehe bereid ik eens een show voorquote:
Schrödingers Knokkelsquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij staat in een zeecontainer!
Ik heb van mijn auto-show nog wel wat in de aanbieding...quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Whehehe bereid ik eens een show voor
Ow wacht, dat liep niet zo goed af hequote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat gaat wellicht een beetje ver.
Such aaaaaas?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb van mijn auto-show nog wel wat in de aanbieding...
die staat er toevallig wel inquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel, Cars van Gary Numan o.a.
Zou ik verder moeten checken boven...
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was niet in 5 minuten gemonteerd.
Uit den bloten hoofd:quote:
Daar heb je wel een puntquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sorry Knokkels maar New Order live @ Glastonbury wil ik niet missen.
Een kersentaartpunt?quote:
Mwoahquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uit den bloten hoofd:
XLittle Red Corvette - Prince
XRadar Love - Golden Earring
Another 45 Miles - Golden Earring
Driving In Your Car - Roxette
XDaddy's Gonna Pay For Your Crashed Car - U2
XGlaasje Op, Laat Je Rijden - Sjakie Schram
in een 60 zone welquote:
Johquote:
meh, nog steeds 88 km/uquote:
En ze zijn streng daar.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op vele Amerikaanse wegen toch echt de limiet...
Dat weet ik maar al te goed hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op vele Amerikaanse wegen toch echt de limiet...
en ik heb me nog wel ingehouden met je UFO. Was veel te bang dat ie daadwerkelijk zou opstijgenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh
Dat is toch veel te traag om door een woonwijk heen te scheuren
Je hebt zo een pistool op je gerichtquote:
Als je zorgt dat een ander nog harder rijdt gaat de Highway Patrol achter de ander aanquote:
Dit nutteloze feitje werd u gebracht door: Muisquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat weet ik maar al te goed hoor
Dit nummer gaat er ook over dat Sammy Hagar dat véél te traag vind
Heb er alleen een boete gekregen voor niet betalen van een tolweg.quote:
Wij zijn ook wel een keer achtervolgd door een HWP cruiser.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je zorgt dat een ander nog harder rijdt gaat de Highway Patrol achter de ander aan
Slaap lekker Broertjequote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
bedankt knokkels![]()
ik zal![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
bedankt knokkels![]()
ik zal![]()
![]()
Unless you're his wife, her husband, girlfriend, boyfriend, sidechickquote:
Ja, ik ga erachteraan. Morgen vroeg op.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
bedankt knokkels![]()
ik zal![]()
![]()
Didier, DJ ... same differencequote:Afgelopen zondag samen met Didier Koelkast en Rianne Koster-Peters voor LOS TV een reportage gemaakt van #julianapop 2016. Bekijk hem vanaf nu ieder oneven uur op TV of natuurlijk via Youtube!
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Werkgever van vroeger gooide ooit de sleutels van een Chevrolet Corvette Stingray naar me toe en zei, 'hier, zet 'm ff weg als je wil'. Nou, het moest maar.![]()
Oud model, 435 pk. Gewéldig om in zo'n ding te scheuren.
slaap lekker Lucky, u vroegelingquote:
Trusten Luckyquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ik ga erachteraan. Morgen vroeg op.
Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiicequote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik had ooit deze met 500 PK Big Block erin.
[ afbeelding ]
Mazzel!quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ik ga erachteraan. Morgen vroeg op.
En daarna Philip Glassquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sorry Knokkels maar New Order live @ Glastonbury wil ik niet missen.
quote:
Als het over een auto ging, stond jouw auto modelquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
Boland & Boland - UFO gaat zeker niet over een auto?
Deur uit, rechtsaf, deur in en *plof*quote:Op zondag 26 juni 2016 00:07 schreef Melting het volgende:
Knok.... ik val zowat om hier.
Bedankt voor de muziekjes.
Fijne avond nog allemaal.
quote:Op zondag 26 juni 2016 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deur uit, rechtsaf, deur in en *plof*
Slaap lekker Melting
quote:The singer leaves his home in Kentucky in 1949 to pursue work at General Motors in Detroit, Michigan. He assembles wheels on Cadillacs, watching each one roll by day after day on the assembly line, knowing that he will never be able to afford one of his own.
Beginning almost immediately, he and a co-worker decide to "steal" a Cadillac by way of using their assembly line jobs to obtain the parts via salami slicing. He takes the small parts home hidden in his large lunchbox; larger parts are smuggled out in his co-worker's motor home.
The process of accumulating all the necessary parts turns out to take at least 25 years (the newest part mentioned, the motor, is from 1973), but once they have what they think is a complete car, they attempt to assemble the pieces. Because automakers inevitably make numerous changes to its models, designs and parts over the course of a quarter-century, the result was a hodgepodge of parts from different years and models that did not fit together well (the bolt holes disappear when attempting to fit the motor with a 1953 transmission, there was only one right headlight and two left headlights, and they only had one tail fin).
Despite these problems, the singer and his co-worker get the car in proper working condition. The singer's wife is surprised at the outcome but wants a ride in it, anyway. Townspeople began laughing at the singer's unique car as he takes it to have it registered. However, the folks at the courthouse were not as pleased—it took the "whole staff" to type up the vehicle title, which ended up weighing 60 pounds.
The song ends with a CB radio conversation between the singer and a truck driver inquiring about the "psychobilly Cadillac", in which the singer replies, "you could say I went to the factory and picked it up; it's cheaper that way".
Slaap lekker Melting, en leuk dat je nog even luisterdequote:Op zondag 26 juni 2016 00:07 schreef Melting het volgende:
Knok.... ik val zowat om hier.
Bedankt voor de muziekjes.
Fijne avond nog allemaal.
Wil je geloven dat ie nu hierna komt?quote:Op zondag 26 juni 2016 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
Lucky is toch slapen, mag ik nu Queen - I'm in love with my car horen?
Kan deze dan niet fast forward?quote:Op zondag 26 juni 2016 00:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wil je geloven dat ie nu hierna komt?
Laatste 30 secondenquote:
Mooi tochquote:
Heb ik geen last vanquote:
volgens mij welquote:
Je kan hem niet vindenquote:
OW! Nu weet ik waarom ik hem niet kon vinden. Ik heb hem nooit gehadquote:Op zondag 26 juni 2016 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je kan hem niet vinden
Dat verbaast mij niets
Jij gaf het een flop
Jij gaat voor de zeldzame nummers?quote:Op zondag 26 juni 2016 00:31 schreef MaryMouse het volgende:
Of.....
Lana Del Rey - Driving in Cars with Boys
of......
Paul Simon (ik ben het niet met hem eens hoor)
Cars are Cars?
Nee, niet dat ik weetquote:
Nahhhhhquote:
Girls Cash Carsquote:
slecht nummer welquote:
Zeker wetenquote:
slecht bruggetje wel hequote:
Matig, matigquote:
Klinkt als iemand die gewoon niet moet proberen te zingen/rappen/pratenquote:Op zondag 26 juni 2016 00:41 schreef knokkels het volgende:
Klinkt wel erg als die zanger van The Streets
quote:
quote:"Ring Road" is a song by electronic band Underworld, and was released as a single on July 6, 2008. The song was written while Hyde was in a creative slump. He took a walk around the town and wrote down what he observed, and then converted it into a lyrical format. The song's music video depicts him walking the streets of a small town (all black and white, while he is in color), and singing the lyrics of the song.
Je hebt zo'n knopje met een toilet-doortrek-geluidjequote:
Creative Slumpquote:
bureau krediet regeling?quote:Op zondag 26 juni 2016 00:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Creative Slump![]()
Zo'n gast dus die hier vroeger in NL gebruik maakte van de bkr-regeling
wat had ik nou tegen dit nummer eigenlijkquote:Op zondag 26 juni 2016 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
Kijk !!!!
Dit is weer gewoon normale Top40 muziek
quote:
Oepsquote:Op zondag 26 juni 2016 00:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
wat had ik nou tegen dit nummer eigenlijk
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Walking on speeding cars. Ballsy move wel.
Daarvoor: Top
quote:Op zondag 26 juni 2016 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, en de B slaat niet op muziekanten![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Beeldende_Kunstenaars_Regeling
quote:Op zondag 26 juni 2016 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oeps![]()
![]()
Foutje in mijn administratie blijkbaar
Ik heb je een goed puntje tekort gedaan
[..]
Neequote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mjah, mag ik mijn stem nog veranderen in een flop ?
mag ik er nog een top van maken ?quote:
quote:
Er is een programma op de BBC waar ze liedjes moeten uitbeelden. Hebben ze bij deze ook gedaan, hilarischquote:Op zondag 26 juni 2016 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
Omdat chasing cars van Snow Patrol toch eigenlijk ook best een heel lekker nummer is
quote:Op zondag 26 juni 2016 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
Dit is weer eens tof
Lang geleden dat ik zo'n leuke prive show had
Dank je Knokkels
Ik vermaak mij hier prima
Een soort van 'charades' maar dan alleen met songs?quote:Op zondag 26 juni 2016 00:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Er is een programma op de BBC waar ze liedjes moeten uitbeelden. Hebben ze bij deze ook gedaan, hilarisch
quote:Op zondag 26 juni 2016 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een soort van 'charades' maar dan alleen met songs?
Lijkt mij wel leuk voor een R49 meet
quote:Op zondag 26 juni 2016 01:02 schreef Elfletterig het volgende:
Klote-timing![]()
Precies nét na afloop van Knokkels' show thuis.
ik was het vergetenquote:Op zondag 26 juni 2016 01:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedankt. Jammer dat de show net voorbij is.
Sinds wanneer verleng je niet meer?![]()
QFTquote:
Vette shit wel.quote:Op zondag 26 juni 2016 01:07 schreef chufi het volgende:
David Bowie tribute Phillip Glass nu op BBC4
Voor deze ene keer heb je dispensatiequote:Op zondag 26 juni 2016 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Normaal sla ik Knokkels niet zomaar over maar vanavond wel even.
Je gebruik elke keer mijn linkquote:Op zondag 26 juni 2016 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Check dit en je begrijpt waarom. http://www.filmon.tv/tv/cbeebiesbbc-four
OK dan is het goedquote:Op zondag 26 juni 2016 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die staat gewoon in mijn favorieten al jaren.
quote:Op zondag 26 juni 2016 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Check dit en je begrijpt waarom. http://www.filmon.tv/tv/cbeebiesbbc-four
Mijn UPC box raakt uit of sync... stop en restart werkt dan weer.. anders hoor je een tekst voordat er een mond open wordt gedaan,... Misschien eens een nieuwe doos aanvragen..quote:
Ziggo/upc willen me niet meer.quote:Op zondag 26 juni 2016 02:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn UPC box raakt uit of sync... stop en restart werkt dan weer.. anders hoor je een tekst voordat er een mond open wordt gedaan,... Misschien eens een nieuwe doos aanvragen..
Bij het adres gaan alle alarmbellen af.quote:Op zondag 26 juni 2016 02:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Mischien als je muts het aanvraagt lukt het wel...
Weer eens tijd om te verhuien.. Misschien in Duitsland een optie... Daar zitten ze wel maar nog niet huis aan huis volgens mijquote:Op zondag 26 juni 2016 02:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij het adres gaan alle alarmbellen af.
Yoooooooooquote:
ietwat gaar, ver na mijn bedtijdquote:
ik was ook al weg vriend..ben beetje ant lezen en goede muziek luisterenquote:Op zondag 26 juni 2016 02:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
ietwat gaar, ver na mijn bedtijd![]()
moet me morgen 9 uur melden voor verkeer regelen
kleine praatjes over monsters en mannen. Ik heb je wel doorquote:Op zondag 26 juni 2016 02:59 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik was ook al weg vriend..ben beetje ant lezen en goede muziek luisteren
quote:Op zondag 26 juni 2016 02:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
ietwat gaar, ver na mijn bedtijd![]()
moet me morgen 9 uur melden voor verkeer regelen
trustequote:Op zondag 26 juni 2016 03:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
kleine praatjes over monsters en mannen. Ik heb je wel door![]()
enjoy!
* knokkels strompelt op zijn bed af![]()
Een uurtje langer liggen vandaag
geen idee, isdaquote:Op zondag 26 juni 2016 03:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De Vout show is echt wat voor jou.
Iets goeds wat je gemist hebtquote:
Kan ye dan wel?quote:
quote:Op zondag 26 juni 2016 03:06 schreef Thezappa het volgende:
mag je hier torrents neer gooien?
beste cd van dit jaar
ik vraag het netjes tochquote:
Ik geef toch netjes antwoordquote:Op zondag 26 juni 2016 03:08 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik vraag het netjes toch
nails - you will never be one of us
cd
zooo goed
De titel van CD en naam van de site mag wel.quote:Op zondag 26 juni 2016 03:06 schreef Thezappa het volgende:
mag je hier torrents neer gooien?
beste cd van dit jaar
I'm thru with standing in linequote:
nohhhquote:
quote:
Flopquote:Op zondag 26 juni 2016 03:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
I'm thru with standing in line
lalalalala
big rock stars yaddayadda hum hum
quote:
jij ouwe ijzervreterquote:Op zondag 26 juni 2016 03:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]krijgen we morgenochtend weer gezeik wat de YT-jes in dit topic doen
Maar de notekraker kan ik wel waarderen
Beetje uitgekauwd wel
quote:Op zondag 26 juni 2016 03:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]krijgen we morgenochtend weer gezeik wat de YT-jes in dit topic doen
Maar de notekraker kan ik wel waarderen
Beetje uitgekauwd wel
Mwah iets met ex en notekraker en nationaal ballet, ken dat deuntje welquote:Op zondag 26 juni 2016 03:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
jij ouwe ijzervreter![]()
Een notekraker uitkauwen. Dan kom je wel van goeden huize
quote:Op zondag 26 juni 2016 03:12 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ook mooi..
hele artiest is goed
luister maar
quote:Op zondag 26 juni 2016 03:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah iets met ex en notekraker en nationaal ballet, ken dat deuntje wel
Dat was aardig vet op Glastonburyquote:
Sowiesoquote:
mooi wel..quote:
Sinds de Satayagraha ben ik anders aardig wat afgevallenquote:
ik kende het nietquote:Op zondag 26 juni 2016 03:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sinds de Satayagraha ben ik anders aardig wat afgevallen
Dit klinkt als herriequote:
iedereen gaat ooit dood Thezappa... Da's een biologisch feitquote:
Dit klinkt wel goedquote:
luister maar eens..quote:
meeste mensen gaan dood in bed hequote:Op zondag 26 juni 2016 03:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
iedereen gaat ooit dood Thezappa... Da's een biologisch feit![]()
Nog een feitje: Ik zou naar bed gaan.
Best trippyquote:
Ow ja, ik deadt een maandje of 8 geledenquote:Op zondag 26 juni 2016 03:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
iedereen gaat ooit dood Thezappa... Da's een biologisch feit![]()
Nog een feitje: Ik zou naar bed gaan.
Daarom hang ik ook gewooon in tractiequote:
Coltranequote:
En ga ik gewoon niet deadtquote:Op zondag 26 juni 2016 03:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daarom hang ik ook gewooon in tractie
hehequote:Op zondag 26 juni 2016 03:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daarom hang ik ook gewooon in tractie
I can do better than thatquote:Op zondag 26 juni 2016 03:22 schreef knokkels het volgende:
Om het niet té serieus te houden:
Particle Man
quote:
quote:
hij heeft gewoon een hekel aan jequote:Op zondag 26 juni 2016 03:23 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Mehh, Ik ben Magere Hein gewoon steeds te slim af
quote:
hehequote:Op zondag 26 juni 2016 03:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik kan mij er namelijk niets van herinneren
truste moezequote:Op zondag 26 juni 2016 03:26 schreef MaryMouse het volgende:
Bedankt weer voor alle gezelligheid
Muis kruipt meurbaal in
Eerste nummer wat ik op R49 draaide nadat ik uit mijn misere gekomen was wasquote:Op zondag 26 juni 2016 03:26 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hehe
je hebt een liefde v muziek...
zou je draaien?
trustequote:Op zondag 26 juni 2016 03:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eerste nummer wat ik op R49 draaide nadat ik uit mijn misere gekomen was was
quote:
quote:Op zondag 26 juni 2016 03:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Wat zou jouw 'wederopstanding' zijn geweest?
ik snap piet welquote:Op zondag 26 juni 2016 03:39 schreef MaryMouse het volgende:
Oooit, eens, en eens en nooit weer, nam Piet verzoekjes aan
Hij wist niet hoe snel hij deze weg moest draaien
Ik nietquote:
quote:
quote:
Klaatu is best goedquote:Op zondag 26 juni 2016 03:39 schreef MaryMouse het volgende:
Oooit, eens, en eens en nooit weer, nam Piet verzoekjes aan
Hij wist niet hoe snel hij deze weg moest draaien
kom op man kutjequote:Op zondag 26 juni 2016 03:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zat even te overwegen te gaan draaien
10/10 zou luisterenquote:Op zondag 26 juni 2016 03:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zat even te overwegen te gaan draaien
Noh!quote:
truste maatquote:Op zondag 26 juni 2016 03:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Klaatu is best goed![]()
Take 5383292
Ik ging dus naar bed toe he![]()
Meurze Muis! Zlaapse Zappster
quote:
vroeg naar bed. Dat is een nogal ruim begrip hierquote:Op zondag 26 juni 2016 03:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik ga ook slapen
Eens 'vroeg' naar bed![]()
trusten
Ik ook niet hoorquote:
Trustenquote:
* Elfletterig luistert evenquote:
voetje aan de grondquote:Op zondag 26 juni 2016 04:02 schreef MaryMouse het volgende:
Ja, dag doei
Ik ga niet draaien maar slapen, waarschijnlijk wel draaien in mijn slaap
en vinger in een warme emmerquote:
Uh volgens mijn administratie riep je Flopquote:
Goh.... bij nader inzien vind ik het namelijk wel aardig. Niet super, maar wel luisterbaar.quote:Op zondag 26 juni 2016 04:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh volgens mijn administratie riep je Flop
quote:Op zondag 26 juni 2016 04:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goh.... bij nader inzien vind ik het namelijk wel aardig. Niet super, maar wel luisterbaar.
quote:Op zondag 26 juni 2016 04:11 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig merkt dat muis nu probeert om mensen te verjagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |