Daar heb je wel een puntquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sorry Knokkels maar New Order live @ Glastonbury wil ik niet missen.
Een kersentaartpunt?quote:
Mwoahquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uit den bloten hoofd:
XLittle Red Corvette - Prince
XRadar Love - Golden Earring
Another 45 Miles - Golden Earring
Driving In Your Car - Roxette
XDaddy's Gonna Pay For Your Crashed Car - U2
XGlaasje Op, Laat Je Rijden - Sjakie Schram
in een 60 zone welquote:
Johquote:
meh, nog steeds 88 km/uquote:
En ze zijn streng daar.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op vele Amerikaanse wegen toch echt de limiet...
Dat weet ik maar al te goed hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op vele Amerikaanse wegen toch echt de limiet...
en ik heb me nog wel ingehouden met je UFO. Was veel te bang dat ie daadwerkelijk zou opstijgenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh
Dat is toch veel te traag om door een woonwijk heen te scheuren
Je hebt zo een pistool op je gerichtquote:
Als je zorgt dat een ander nog harder rijdt gaat de Highway Patrol achter de ander aanquote:
Dit nutteloze feitje werd u gebracht door: Muisquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat weet ik maar al te goed hoor
Dit nummer gaat er ook over dat Sammy Hagar dat véél te traag vind
Heb er alleen een boete gekregen voor niet betalen van een tolweg.quote:
Wij zijn ook wel een keer achtervolgd door een HWP cruiser.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je zorgt dat een ander nog harder rijdt gaat de Highway Patrol achter de ander aan
Slaap lekker Broertjequote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
bedankt knokkels![]()
ik zal![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
bedankt knokkels![]()
ik zal![]()
![]()
Unless you're his wife, her husband, girlfriend, boyfriend, sidechickquote:
Ja, ik ga erachteraan. Morgen vroeg op.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
bedankt knokkels![]()
ik zal![]()
![]()
Didier, DJ ... same differencequote:Afgelopen zondag samen met Didier Koelkast en Rianne Koster-Peters voor LOS TV een reportage gemaakt van #julianapop 2016. Bekijk hem vanaf nu ieder oneven uur op TV of natuurlijk via Youtube!
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Werkgever van vroeger gooide ooit de sleutels van een Chevrolet Corvette Stingray naar me toe en zei, 'hier, zet 'm ff weg als je wil'. Nou, het moest maar.![]()
Oud model, 435 pk. Gewéldig om in zo'n ding te scheuren.
slaap lekker Lucky, u vroegelingquote:
Trusten Luckyquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ik ga erachteraan. Morgen vroeg op.
Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiicequote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik had ooit deze met 500 PK Big Block erin.
[ afbeelding ]
Mazzel!quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ik ga erachteraan. Morgen vroeg op.
En daarna Philip Glassquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sorry Knokkels maar New Order live @ Glastonbury wil ik niet missen.
quote:
Als het over een auto ging, stond jouw auto modelquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
Boland & Boland - UFO gaat zeker niet over een auto?
Deur uit, rechtsaf, deur in en *plof*quote:Op zondag 26 juni 2016 00:07 schreef Melting het volgende:
Knok.... ik val zowat om hier.
Bedankt voor de muziekjes.
Fijne avond nog allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |