mag ik er nog een top van maken ?quote:
quote:
Er is een programma op de BBC waar ze liedjes moeten uitbeelden. Hebben ze bij deze ook gedaan, hilarischquote:Op zondag 26 juni 2016 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
Omdat chasing cars van Snow Patrol toch eigenlijk ook best een heel lekker nummer is
quote:Op zondag 26 juni 2016 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
Dit is weer eens tof
Lang geleden dat ik zo'n leuke prive show had
Dank je Knokkels
Ik vermaak mij hier prima
Een soort van 'charades' maar dan alleen met songs?quote:Op zondag 26 juni 2016 00:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Er is een programma op de BBC waar ze liedjes moeten uitbeelden. Hebben ze bij deze ook gedaan, hilarisch
quote:Op zondag 26 juni 2016 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een soort van 'charades' maar dan alleen met songs?
Lijkt mij wel leuk voor een R49 meet
quote:Op zondag 26 juni 2016 01:02 schreef Elfletterig het volgende:
Klote-timing![]()
Precies nét na afloop van Knokkels' show thuis.
ik was het vergetenquote:Op zondag 26 juni 2016 01:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedankt. Jammer dat de show net voorbij is.
Sinds wanneer verleng je niet meer?![]()
QFTquote:
Vette shit wel.quote:Op zondag 26 juni 2016 01:07 schreef chufi het volgende:
David Bowie tribute Phillip Glass nu op BBC4
Voor deze ene keer heb je dispensatiequote:Op zondag 26 juni 2016 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Normaal sla ik Knokkels niet zomaar over maar vanavond wel even.
Je gebruik elke keer mijn linkquote:Op zondag 26 juni 2016 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Check dit en je begrijpt waarom. http://www.filmon.tv/tv/cbeebiesbbc-four
OK dan is het goedquote:Op zondag 26 juni 2016 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die staat gewoon in mijn favorieten al jaren.
quote:Op zondag 26 juni 2016 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Check dit en je begrijpt waarom. http://www.filmon.tv/tv/cbeebiesbbc-four
Mijn UPC box raakt uit of sync... stop en restart werkt dan weer.. anders hoor je een tekst voordat er een mond open wordt gedaan,... Misschien eens een nieuwe doos aanvragen..quote:
Ziggo/upc willen me niet meer.quote:Op zondag 26 juni 2016 02:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn UPC box raakt uit of sync... stop en restart werkt dan weer.. anders hoor je een tekst voordat er een mond open wordt gedaan,... Misschien eens een nieuwe doos aanvragen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |