SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sWhy am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Queen natuurlijkquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:14 schreef knokkels het volgende:
Ik heb dan wel een lading autogerelateerde nummers in de queueueueue staan, maar jullie mogen jullie inbreng ook ehh... inbrengen.![]()
Lading 60s/70s rock, wat rap, wat punk zelfs, enz enz enz
Nee hoor, gaat nog hartstikke goed. De kersen staan nu in de suikerquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:16 schreef Melting het volgende:
Nog meer kerstliedjes? Knok...... dit gaat fout.
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat nog hartstikke goed. De kersen staan nu in de suiker
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:16 schreef Melting het volgende:
Nog meer kerstliedjes? Knok...... dit gaat fout.
Ja, dit. Zijn gewoon kersliedjesquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat nog hartstikke goed. De kersen staan nu in de suiker
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Ja, dit. Zijn gewoon kersliedjes
dan zeg ik David bowie Always crashing in the same carquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Queen natuurlijk
I'm in love with my car
Oepsie, dat klopt natuurlijk niet meer
Ik bedoel Lucky natuurlijk
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Ja, dit. Zijn gewoon kersliedjes
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
dan zeg ik David bowie Always crashing in the same car
Nee blijkbaar nietquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Was die auto niet al na de eerste keer total loss?
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
dan zeg ik David bowie Always crashing in the same car
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Was die auto niet al na de eerste keer total loss?
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
Ow enne......
Jonas Blue Tracey Chapman - Fast Car
de Glee versie mag ook![]()
Niet total loss?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze ook niet![]()
Zag ik nog bij de artiesteningang van Jpop. volgende dag kopte die een lantaarnpaal
Ja, en die bestuurder, jaartje of 20 kan een onderzoek naar zijn psychische gesteldheid tegemoet zienquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet total loss?
Heeft toch veel geleden.
quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:22 schreef knokkels het volgende:
[..]! Ik heb de versie van Jonas Blue gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |