Pas wel ff op dat de auto niet in beslag word genomen onder het mom "verkeersveiligheid in het gedrang" oid...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
Er gaan mensen nu roepen: geld eisen EN aangifte doen?
Ja vind ik wel, en ik heb schade ondervonden:ik laat zsm D riem vervangen EN het is illegaal wat aangepakt moet worden
Je houd de auto dus, of ben je van plan om geld weg te gooien?quote:
Die inname staat helemaal los van de kilometerstand.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:26 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Pas wel ff op dat de auto niet in beslag word genomen onder het mom "verkeersveiligheid in het gedrang" oid...
Immers is het terugdraaien strafbaar.. ik weet niet wat de consequenties zijn..
RDW roept 300 mogelijk onveilige auto's terug van malafide bedrijf
http://nos.nl/artikel/210(...)alafide-bedrijf.html
Jawel, maar wie zegt dat de politie niet vind dat de RDW het ding even moet zien, om te kijken of de apk (door hetzelfde bedrijf uitgevoerd) ook niet klopt..?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:03 schreef hottentot het volgende:
[..]
Die inname staat helemaal los van de kilometerstand.
Mee eens, de rechtsbijstand maakt zich er hier wel erg makkelijk vanaf.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:24 schreef SOG het volgende:
[..]
Is dit een "conflict" dan? Dit is toch geen conflict. Dit is pure oplichterij. Dit is illegaal. Nog een keer bellen naar de Univé.
De rechtsbijstand houd zich keurig aan de voorwaarden waar TS mee akkoord is gegaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mee eens, de rechtsbijstand maakt zich er hier wel erg makkelijk vanaf.
Dat vind ik dan behoorlijk zorgwekkend.... als die distributieriemsticker klopt terwijl hij ruim 6 ton gelopen heeft, dan heeft hij dus al 3 ton geen fatsoenlijk onderhoud gehad, sinds 2007 dusquote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:45 schreef OxygeneFRL het volgende:
Er zit een apk op tot volgend jaar mei geloof ik. Ik laat sowieso de zomer mijn Eigen garage deze auto even "apk" keuren en hun bevindingen laten delen.
Ik ga de auto niet inleveren. Hij bevalt goed (anders had ik em niet gekocht) maar omdat bepaalde dingen nu meer voorrang hebben (D riem) wil ik daar vergoeding voor. Er zit een sticker bij de D riem die 270Km aangaf..dus ik dacht ik zit safe. Niet dus.
Nou nee, TS heeft geen dispuut die onder een garantie zou kunnen vallen, TS is opgelicht, en toevallig met de aankoop van een auto.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 17:45 schreef hottentot het volgende:
[..]
De rechtsbijstand houd zich keurig aan de voorwaarden waar TS mee akkoord is gegaan.
Dus hoezo maken zij zich hier gemakkelijk vanaf? Moeten ze nu ook al onverzekerde omstandigheden oppakken?
Ja en nee, ik val er over dat het vaak eenrichtingsverkeer is. Ik heb bv een akkefietje met de NS waarbij ik mij keurig aan de alv heb gehouden en niets illegaals heb gedaan. Het was echter in mijn voordeel en dan is het redelijk en billijkheid opeens het adagium. Zelfs als ze tegen hun eigen alv hebben gehandeld.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 17:45 schreef hottentot het volgende:
[..]
De rechtsbijstand houd zich keurig aan de voorwaarden waar TS mee akkoord is gegaan.
Dus hoezo maken zij zich hier gemakkelijk vanaf? Moeten ze nu ook al onverzekerde omstandigheden oppakken?
TS heeft een conflict omtrent de aankoop van een auto welke geen Bovag garantie kent en ook niet bij een Bovag garage of merkdealer is gekocht..quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, TS heeft geen dispuut die onder een garantie zou kunnen vallen, TS is opgelicht, en toevallig met de aankoop van een auto.
Wat is hier selectief aan?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ja en nee, ik val er over dat het vaak eenrichtingsverkeer is. Ik heb bv een akkefietje met de NS waarbij ik mij keurig aan de alv heb gehouden en niets illegaals heb gedaan. Het was echter in mijn voordeel en dan is het redelijk en billijkheid opeens het adagium. Zelfs als ze tegen hun eigen alv hebben gehandeld.
Die selectieve flexibiliteit daar krijg ik jeuk van.
Het ging om grote bedrijven in het algemeen en hun alv 'squote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:01 schreef hottentot het volgende:
[..]
Wat is hier selectief aan?
Selectief zou zijn als ze dit probleem wel oppakken, maar een ander probleem van iemand die bij een kamper een auto koopt niet.
3 Ton zonder distributieriem wissel is ook onmogelijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vind ik dan behoorlijk zorgwekkend.... als die distributieriemsticker klopt terwijl hij ruim 6 ton gelopen heeft, dan heeft hij dus al 3 ton geen fatsoenlijk onderhoud gehad, sinds 2007 dus
Ik snap de combinaties niet?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou de politie zei dat ik 2 opties had: aangifte en dan fluiten naar eventuele centen/terugname. Of civielrechtelijk beginnen maar als dat eenmaal klaar is, is geen aangifte meer mogelijk.
Agent gaf aan dat ik 100% in mn recht sta en civielrechtelijk dit ga winnen.
Etische kwestie: ga ik voor mn eigen centen, of voor de maatschappij en die vent aangeven
Dit vind ik raar.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou de politie zei dat ik 2 opties had: aangifte en dan fluiten naar eventuele centen/terugname. Of civielrechtelijk beginnen maar als dat eenmaal klaar is, is geen aangifte meer mogelijk.
En waar baseer jij dat op?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:55 schreef loveli het volgende:
Heel verstandig om de auto te houden. Not.
Of de oude stickers zijn keurig verwijderd om de sporen te wissenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vind ik dan behoorlijk zorgwekkend.... als die distributieriemsticker klopt terwijl hij ruim 6 ton gelopen heeft, dan heeft hij dus al 3 ton geen fatsoenlijk onderhoud gehad, sinds 2007 dus
Dat kan ook.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:25 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Of de oude stickers zijn keurig verwijderd om de sporen te wissen
Of de huidige sticker gebaseerd op de 2e omloop van de teller en er is eigenlijk geen probleem met de riem.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:25 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Of de oude stickers zijn keurig verwijderd om de sporen te wissen
Ik vrees eigenlijk dat TS zn schade civielrechtelijk moet verhalen. En die civiele rechter is een andere rechter dan die nu over de zaak zal gaan als er aangifte gedaan wordt en het OM het oppakt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:34 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dit vind ik raar.
In mijn beleving kun jij je schade toevoegen aan het strafproces, of de rechter vragen een schademaatregel uit te spreken welke in zou kunnen houden dat de rechter uitspreekt dat de verkoper de auto terug moet nemen.
Als ik dit fout heb kan iemand mij dit dan uitleggen?
Ja wat die agent zegt lijkt mij onzin. Dus als iemand schade toebrengt aan een ander door de wet te overtreden, hij deze schade moet betalen bij de civiele rechter, kan ie niet meer vervolgd worden voor een strafbaar feit dat de schade teweeg heeft gebracht. Bullshitalarm!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:34 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dit vind ik raar.
In mijn beleving kun jij je schade toevoegen aan het strafproces, of de rechter vragen een schademaatregel uit te spreken welke in zou kunnen houden dat de rechter uitspreekt dat de verkoper de auto terug moet nemen.
Als ik dit fout heb kan iemand mij dit dan uitleggen?
Zeg hou jij je gemak es effe lekker mafkees. Ik moest wachten op de rdw totdat die mij op papier kon aantonen dat die garage degene is geweest die de teller van 13 op 15 6 hebben teruggezet. Zonder dat bewijs op papier kan ik nix. Of je gaat leren lezenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 07:58 schreef Associaal het volgende:
Was meneer agent een turk? Dat zou verklaren waarom je bent weggestuurd want ze beschermen elkaar allemaal..Maar even serieus je bent bijna een maand verder en je hebt nog geen klote uitgevoerd mbt het eventueel retourneren van de auto bij Ahmed?
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Zeg hou jij je gemak es effe lekker mafkees. Ik moest wachten op de rdw totdat die mij op papier kon aantonen dat die garage degene is geweest die de teller van 13 op 15 6 hebben teruggezet. Zonder dat bewijs op papier kan ik nix. Of je gaat leren lezen
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:31 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wat ik ga doen is deel van de koopsom terugeisen. Auto bevalt goed. Ga vanavond eerst een correcte mail sturen naar de garage en maandag de rdw bellen voor de mogelijkheden
volgens mij werd in dit topic al gewezen op het feit dat zelfs al zou hij de km stand niet zelf hebben teruggedraaid, dan nog zou je de schade vergoed kunnen krijgen/koop ongedaan kunnenlaten maken, omdat de verkoper geacht wordt kennis te hebben over een correcte/incorrecte km stand. Dus waste of time.quote:
TS: is het een Golf III of een andere VAG auto uit die tijd?quote:
VW Bora Diesel uit 2002 1.9 TDI.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
TS: is het een Golf III of een andere VAG auto uit die tijd?
Dagvaarden is het enige dat helpt bij zulke malafide bedrijven.quote:Op woensdag 27 juli 2016 08:30 schreef OxygeneFRL het volgende:
De RDW doet helemaal niets. Dat was de 2e partij die ik belde na mijn rechtsbijstand.
Ik heb de garage vorige week gemaild met de bewijslasten (geen reactive). En heb gister een in gebreke stellings brief met bijlages op de post gedaan. Daarin geef ik ze 14 dagen om te reageren. Dan is pappie wel weer terug. Als ik daar niets op hoor ga ik naar het Juridisch Loket.
Ik hoop dat je met je nette proces iets bereikt. Helaas zijn dit soort toko's vaak alleen totaal niet onder de indruk van een mailtje of een briefje.quote:Op woensdag 27 juli 2016 08:30 schreef OxygeneFRL het volgende:
De RDW doet helemaal niets. Dat was de 2e partij die ik belde na mijn rechtsbijstand.
Ik heb de garage vorige week gemaild met de bewijslasten (geen reactive). En heb gister een in gebreke stellings brief met bijlages op de post gedaan. Daarin geef ik ze 14 dagen om te reageren. Dan is pappie wel weer terug. Als ik daar niets op hoor ga ik naar het Juridisch Loket.
link naar de recensie?quote:Op vrijdag 9 september 2016 07:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wel effe een hele slechte Google recensie achtergelaten...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |