Ik denk dat je er beter aan doet de koop ongedaan te laten maken.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:35 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Lieve schat
ik ga morgen aangifte doen en stuur een In gebreke stelling brief op waarin ik inderdaad 50% terug eis. maar denk je nou echt dat hij van een brief van mij overstag gaat? Het gaat er mij om dat er een juridisch orgaan is die zijn macht gebruikt om die vent te dwingen.
Verzekering snap ik wel, die stellen een bepaalde voorwaarde voor hulp bij zaken die te maken hebben met motorvoertuigen / boten en fietsen en daar is niet aan voldaan.quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:05 schreef Fogel het volgende:
Vaag verhaal, niet alleen de tellerstand, maar vooral ook dat de verzekering niks wil doen. En daar betaal je dan voor...
Iedereen heeft het erover dat je die dealer een keer kan bellen om opheldering te vragen. Op de een of andere manier blijf je die suggestie negeren. Je kan voorstellen doen om met de handelaar tot een oplossing te komen, dat lijkt me de eerste stap voor allerlei ingebrekestellingen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou net nogmaals met Unive gebeld maar krijg hetzelfde verhaal.
Dat is helemaal niet moeilijk, je doet aangifte en hoopt dat de Officier van Justitie de zaak belangrijk genoeg vindt om 'm aan te pakken.quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:27 schreef proxyservies het volgende:
Raar dat een teller terugdraaien strafbaar is, maar dit bestraffen erg moeilijk schijnt te zijn..
Ik koop ook altijd auto's van mensen waarvan ik denk dat ik bij enig conflict een mes tussen mijn ribben krijg.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Omdat het 170 km verderop is en omdat het een Achmed was, dus zit niet te wachten op een mes tussen mijn ribben.
50% terugeisen, damn man.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:35 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Lieve schat
ik ga morgen aangifte doen en stuur een In gebreke stelling brief op waarin ik inderdaad 50% terug eis. maar denk je nou echt dat hij van een brief van mij overstag gaat? Het gaat er mij om dat er een juridisch orgaan is die zijn macht gebruikt om die vent te dwingen.
Dat had je van tevoren niet gedaan?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nu ik erop google vind ik allemaal slechte reviews
http://www.iendaautos.nl/
TS heeft een bora uit 2003 gekocht.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:04 schreef Gruj0 het volgende:
Waar is de tijd dat men genoegen nam met een fatsoenlijke wagen als een Kia of Dacia met een kleine kilometerstand?
Wat is er vaag aan het statement van de verzekering? Het staat juist duidelijke in de voorwaarden. Duidelijkere kan het juist niet.quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:05 schreef Fogel het volgende:
Vaag verhaal, niet alleen de tellerstand, maar vooral ook dat de verzekering niks wil doen. En daar betaal je dan voor...
MIjn zegen heb jequote:Op donderdag 14 juli 2016 11:13 schreef KimJong-un het volgende:
Hahaha... Toen ik het adres zag wist ik al genoeg. Amersfoort stikt van dit soort louche handelaren. Net zoals Rotterdam en Apeldoorn.
Je kunt mij machtigen, dan rij ik van het weekend even langs om persoonlijk je verhaal over te brengen.
Nee ik heb aanvraag bij de RDW open staan over de partij die op 13-6 de teller heeft gewijzigd.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:31 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Maar je hebt het er dus maar bij gelaten?
Ja, en als ik daar kom zegt Achmed: Hij moet zelf komen. Als je er behoefte aan hebt kun je mij DM'en, dan hebben we het er over.quote:
Je moet gewoon je geld terugkrijgen en die auto weer inleveren, en ja, je zult wel een aangifte nodig hebben om dat voor elkaar te krijgen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
Er gaan mensen nu roepen: geld eisen EN aangifte doen?
Ja vind ik wel, en ik heb schade ondervonden:ik laat zsm D riem vervangen EN het is illegaal wat aangepakt moet worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |