Misschien nóg makkelijker: de tellerstand weer vooruit (laten) draaien/zetten.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:16 schreef hottentot het volgende:
Dat is zeer simpel te ondervangen door dit aan te geven en verkoper te vragen akkoord te gaan met een onlogische meterstand. Daarna kan men TS helemaal niets meer maken.
En dit.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:02 schreef Fer het volgende:
Winnaar is de Bora die na 620000km nog voor 300000 door kon gaan.
Dat kan natuurlijk. Tijdje geskipt, of mogelijk geschorst geweest.quote:Op zondag 3 juli 2016 01:12 schreef Leandra het volgende:
Is er nou in mei 2013 geen APK geweest? Beetje raar dat er van mei 2012 tot mei 2014 geen km-stand bekend is.
Mwoah, dat valt mee. Je hebt het tellerrapport wat je kan vermelden. En als je dan zelf in de advertentie de kmstand gewoon vermeldt zoals die daadwerkelijk is, is er geen probleem. Alleen is de markt voor personen die een Bora met 6,5 ton op de klok zoeken, vrij klein. Maar daarom moet TS dus een flink deel van het aankoopbedrag terugeisen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:18 schreef Fe2O3 het volgende:
Besef je wel dat die auto onverkoopbaar is nu.
Enige wat je er nog voor krijgt als jij ermee klaar bent is de 75e voor de sloop of een paar 100 van een of andere marktplaats gek.
Hier ben ik eigenlijk nog meer benieuwd naar, dan wat TS uiteindelijk met de verkoper afspreekt.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:51 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hoezo?
TS gaat al zijn centjes terugkrijgen.
Gratis korte tijd een auto gehad, maar kost hem wel wat vrije tijd om dit weer te regelen.
Tevens van 15/6 tot 20/6 9078KM, de tering ben je 2x naar Moskou heen en weer gereden zonder pauze te nemen.
Dat is wel het meest vreemde excuus dat ik ooit gehoord hebt, daar zou ik een klacht over indienen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou net met rechtbijstand gebeld maar die kunnen niet helpen omdat de garage niet is aangesloten bij de Bovag. En de RDW die helpt ook niet omdat ze dat niet doen.
Ik ga aangifte doen bij de politie denk ik.
Waarom is het een vereiste dat ze Bovag lid moeten zijn?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou net met rechtbijstand gebeld maar die kunnen niet helpen omdat de garage niet is aangesloten bij de Bovag. En de RDW die helpt ook niet omdat ze dat niet doen.
Ik ga aangifte doen bij de politie denk ik.
Staat vast in de voorwaarden, het waarschijnlijk dus geen kwestie van niet kunnen maar niet willen/mogen. In dit geval is sprake van oplichting en dan zou je denken dat er wel een uitzondering mogelijk is.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom is het een vereiste dat ze Bovag lid moeten zijn?
Als ze alle oplichtingspraktijken van autoverkoper die niet aangesloten zitten zouden behandelen dan hebben ze een hele drukke dag.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:51 schreef Wespensteek het volgende:
In dit geval is sprake van oplichting en dan zou je denken dat er wel een uitzondering mogelijk is.
Het lijkt mij dat rechtsbijstand er is om juridische hulp te verlenen, als men een zaak heeft zouden ze in principe moeten helpen tenzij het het geld niet waard is. Helaas zijn verzekeringsmaatschappijen vaak niet zo geïnteresseerd in het helpen van hun klanten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:01 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Als ze alle oplichtingspraktijken van autoverkoper die niet aangesloten zitten zouden behandelen dan hebben ze een hele drukke dag.
Nee het lijkt mij logisch. Je hebt niet bij de Bovag gekocht dus doen ze niets.
Men houd zich gewoon aan de door beide partijen afgesproken voorwaarden, lijkt mij heel normaal. Voorwaarden staat vaak dat je de auto bij erkende dealer of door Bovag of Focwa erkende bedrijven gekocht moet hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:08 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat rechtsbijstand er is om juridische hulp te verlenen, als men een zaak heeft zouden ze in principe moeten helpen tenzij het het geld niet waard is. Helaas zijn verzekeringsmaatschappijen vaak niet zo geïnteresseerd in het helpen van hun klanten.
jeetje, dat is toch al een teken aan de want ter grootte van een wolkenkrabber ? Auto was van een vrachtwagen gevallen? Van oud omaatje geweest en altijd in garage gestaan?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou net met rechtbijstand gebeld maar die kunnen niet helpen omdat de garage niet is aangesloten bij de Bovag.
Er staat vaak dat het onder bovag garantie of gelijkwaardig moet vallen maar deze kwestie heeft niets met een garantieregeling of garantievoorwaarden te maken. Het heeft te maken met een onwettige handeling en de schade die TS daardoor heeft.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:10 schreef hottentot het volgende:
[..]
Men houd zich gewoon aan de door beide partijen afgesproken voorwaarden, lijkt mij heel normaal. Voorwaarden staat vaak dat je de auto bij erkende dealer of door Bovag of Focwa erkende bedrijven gekocht moet hebben.
nog steeds geen reactie. Ik kreeg de tip van unive om de verkoper in gebreke te stellen...ja right...alsof em dat wel over de streep trektquote:
De politie doet er niets mee.. buiten een aangifte opnemen.. Het is een civielrechtelijke procedure die je idd gaat beginnen door hem in gebreke te stellen...quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
nog steeds geen reactie. Ik kreeg de tip van unive om de verkoper in gebreke te stellen...ja right...alsof em dat wel over de streep trekt
En die civiel rechtelijke procedure mag ik zeker helemaal uit eigen zak betalenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:18 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
De politie doet er niets mee.. buiten een aangifte opnemen.. Het is een civielrechtelijke procedure die je idd gaat beginnen door hem in gebreke te stellen...
Maar waarom bel je niet/ga je niet langs?
Kun je hem later alsnog in gebreke stellen.. Van een mailtje worden die lui niet echt wakker denk ik...
Ik heb juist de ervaring dat er staat dat de auto gekocht moet zijn bij een Bovag/Focwa garage.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:35 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Er staat vaak dat het onder bovag garantie of gelijkwaardig moet vallen maar deze kwestie heeft niets met een garantieregeling of garantievoorwaarden te maken. Het heeft te maken met een onwettige handeling en de schade die TS daardoor heeft.
Als je in het gelijk gesteld word niet uit eindelijk... Maar ik zou eerst eens langsgaan.. en daarna pas met brieven gaan schrijven (aangetekend enzo)quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En die civiel rechtelijke procedure mag ik zeker helemaal uit eigen zak betalen
Als je het alternatief beter vind, dan moet je dat doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En die civiel rechtelijke procedure mag ik zeker helemaal uit eigen zak betalen
Ongeacht welke weg je kiest om te bewandelen, tenzij je besluit het hierbij te laten is dit (behalve met een honkbalknuppel je geld halen) de eerste stap.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
nog steeds geen reactie. Ik kreeg de tip van unive om de verkoper in gebreke te stellen...ja right...alsof em dat wel over de streep trekt
Eehm.. jawel.. maar wat is er mis met vragen..?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:28 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ongeacht welke weg je kiest om te bewandelen, tenzij je besluit het hierbij te laten is dit (behalve met een honkbalknuppel je geld halen) de eerste stap.
1. Je stelt hem in gebreke en doet een vordering voor het geld.
2. Wat je wilt.
Geen rechter gaat jou dit geld toekennen als je verplichte/gebruikelijke stappen overslaat.
Aangifte kun je doen van een strafbaar feitquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:31 schreef OxygeneFRL het volgende:
Moet ik hem eerst in gebreke te hebben gesteld voordat ik aangifte kan doen?
Met vragen is niets mis.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:32 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Eehm.. jawel.. maar wat is er mis met vragen..?
Toen TS de auto kocht moest ie toch ook naar de verkoper toe..? Dan zou ik er dus eerst eens mee terug gaan om zijn reactie te peilen...
Dat vind de rechter ook helemaal prima.. (en is ook vrij normaal..)
Het is geen dealer.. en als het een beetje handelaar is dan word ie niet warm of koud van een mailtje meer of minder...quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:34 schreef hottentot het volgende:
[..]
Met vragen is niets mis.
Maar zelf verwacht ik er echt helemaal niets van. Dealers die standen terugdraaien en niet meer reageren op mail zijn volgens mij niet de jongens die zonder slag of stoot TS wel even zijn geld teruggeven.
Als iets gewoon bevalt vind je er ook geen reviews over...quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nu ik erop google vind ik allemaal slechte reviews
http://www.iendaautos.nl/
Ik twijfel niet dat het uitgesloten is, het heeft wel met de aankoop van de auto te maken. Verder staat er in elk geval bij Nationale Nederlanden dat er garantie moet zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:24 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik heb juist de ervaring dat er staat dat de auto gekocht moet zijn bij een Bovag/Focwa garage.
En ja het is een onwettige handeling, en gevoelsmatig geef ik je ook gelijk. Maar afhankelijk van het exact in TS zijn contract staat kan dit uitgesloten zijn.
Het is alleen maar weer een reden om voorzichtig te zijn met verzekeringen afsluiten.quote:SRK verleent u geen rechtsbijstand als u:
• het motorrijtuig of de aanhangwagen tweedehands
gekocht heeft zonder BOVAG-garantie of een
garantie die daarmee overeenkomt;
Als ik jou was zou ik langsgaan en als het antwoord niet bevalt kun je doorgaan naar het politiebureau.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Want, dat hij vooraf de voorwaarden niet leest is de schuld van de verzekeraar?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:03 schreef eight het volgende:
TS wordt dus niet alleen getild door de verkoper maar ook door de verzekeraar
Je bedoelt de kleine lettertjes die weggemoffeld zijn in een stuk onleesbare tekst?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:33 schreef vaduz het volgende:
[..]
Want, dat hij vooraf de voorwaarden niet leest is de schuld van de verzekeraar?
Die ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:38 schreef eight het volgende:
[..]
Je bedoelt de kleine lettertjes die weggemoffeld zijn in een stuk onleesbare tekst?
Wat natuurlijk een beetje vreemd is omdat het hier helemaal geen garantiekwestie betreft, maar oplichting, en een onrechtmatige daad.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:15 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik twijfel niet dat het uitgesloten is, het heeft wel met de aankoop van de auto te maken. Verder staat er in elk geval bij Nationale Nederlanden dat er garantie moet zijn.
[..]
Het is alleen maar weer een reden om voorzichtig te zijn met verzekeringen afsluiten.
het is vooral een reden om een auto met garantie te kopen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:15 schreef Wespensteek het volgende:
Het is alleen maar weer een reden om voorzichtig te zijn met verzekeringen afsluiten.
Ik koop toch liever een auto op basis van prijs/kwaliteit dan op basis van de vraag of de rechtsbijstand een zaak wel of niet in behandeling neemt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:47 schreef Gunner het volgende:
[..]
het is vooral een reden om een auto met garantie te kopen.
Precies maar het is voor hun wel handig dat ze naar de geschillen commissie kunnen ipv de rechter.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat natuurlijk een beetje vreemd is omdat het hier helemaal geen garantiekwestie betreft, maar oplichting, en een onrechtmatige daad.
De politie gaat Valsheid in geschrifte en Oplichting onderzoeken. Zeker die eerste is best ernstig. Het gaat hier om juridisch belangrijke procedures. Daarnaast is terugdraaien van een teller een economisch delict waar de FIOD ook nog achteraan mag.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:18 schreef Zolderkamer het volgende:
De politie doet er niets mee.. buiten een aangifte opnemen.. Het is een civielrechtelijke procedure die je idd gaat beginnen door hem in gebreke te stellen...
Ja dat bedacht ik me ook.. das nieuw enzo.. sinds 2014 strafbaar..quote:
Het gaat er Unive om dat ze alleen garages aanpakken die bij de Bovag zijn aangesloten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat natuurlijk een beetje vreemd is omdat het hier helemaal geen garantiekwestie betreft, maar oplichting, en een onrechtmatige daad.
Dus een ander die je oplicht doen ze niks mee?quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Het gaat er Unive om dat ze alleen garages aanpakken die bij de Bovag zijn aangesloten.
Qoute uit mijn polis:quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus een ander die je oplicht doen ze niks mee?
Wat een nonsens, je hebt een juridisch conflict, en dit heeft helemaal niets met Bovag of garantie te maken.
De kans dat het je bij een Bovag garage overkomt zal alleen kleiner zijn, want dan vindt de Bovag daar ook wat van.
En nu moet je ze dus zelf in gebreke stellen ipv dat de verzekering dat voor je doet...quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Qoute uit mijn polis:
10.3 Hulp bij conflicten over contracten die te maken hebben met uw motorrijtuig, vaartuig of fiets
We helpen u bij conflicten over het kopen, repareren, vervoeren of verzekeren van uw motorrijtuig, vaartuig of fiets. Wij helpen u ook als het conflict gaat om de onderdelen hiervan.
Als het gaat om een conflict met een Nederlands bedrijf, dan geldt dit als het bedrijf aangesloten is bij een onafhankelijke geschillencommissie, zoals BOVAG.
Omdat het 170 km verderop is en omdat het een Achmed was, dus zit niet te wachten op een mes tussen mijn ribben.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:07 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En nu moet je ze dus zelf in gebreke stellen ipv dat de verzekering dat voor je doet...
Maar waarom ga je niet langs?
Nee je wilt een deel geld terug toch..?quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Omdat het 170 km verderop is en omdat het een Achmed was, dus zit niet te wachten op een mes tussen mijn ribben.
Ik blijf het dubieus vinden, want je hebt daar geen confict over, je bent opgelicht, en ook nog op een manier die strafbaar is.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Qoute uit mijn polis:
10.3 Hulp bij conflicten over contracten die te maken hebben met uw motorrijtuig, vaartuig of fiets
We helpen u bij conflicten over het kopen, repareren, vervoeren of verzekeren van uw motorrijtuig, vaartuig of fiets. Wij helpen u ook als het conflict gaat om de onderdelen hiervan.
Als het gaat om een conflict met een Nederlands bedrijf, dan geldt dit als het bedrijf aangesloten is bij een onafhankelijke geschillencommissie, zoals BOVAG.
Dan kun je overal wel wegblijven... En enkel een auto met garantie bij een dealer kopen.. Alleen praat je dan wel over hele andere prijzen..quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:35 schreef Leandra het volgende:
En voor Amersfoort geldt helaas wat voor Apeldoorn en Arnhem ook geldt; er zitten een hoop malafide autohandelaren, en in dat stuk Amersfoort helemaal. Soesterkwartier/Isselt gewoon wegblijven,
Nou nee, er zit gewoon een voorraad van die beunhazen op vrij korte afstand van elkaar, en ik zou ze allemaal vermijden.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:43 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dan kun je overal wel wegblijven... En enkel een auto met garantie bij een dealer kopen.. Alleen praat je dan wel over hele andere prijzen..
Maarja dat is de enige oplossing als je bang bent vanwege iemands afkomst...
En even bellen is een beetje te eng?quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Omdat het 170 km verderop is en omdat het een Achmed was, dus zit niet te wachten op een mes tussen mijn ribben.
Anders lees je even mee voor je iets post:quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, er zit gewoon een voorraad van die beunhazen op vrij korte afstand van elkaar, en ik zou ze allemaal vermijden.
Waar dat geneuzel over afkomst nou weer vandaan komt weet ik niet, maar je mag het voor je houden.
Verder zijn in elke stad dat soort plekken te vinden, dus kun je overal wel wegblijven.. en zelfs een dorpsgarage kan een sjacheraar zijn.. dat zie je echt niet van de buitenkant..quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik lees mee, maar je quote mij en je opmerking doet niet ter zake.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:04 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Anders lees je even mee voor je iets post:
Het is geen dealer, het is een handelaar, en een van het type die iedere paar jaar net een andere naam heeft.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:16 schreef Ralphmeister het volgende:
Misschien een beetje offtopic, maar zo'n dealer weet toch ook dat dit aan het licht komt? Rekent die dan echt op mensen als TS die het er verder maar bij laten?
Ga toch weg joh..quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lees mee, maar je quote mij en je opmerking doet niet ter zake.
Is dit een "conflict" dan? Dit is toch geen conflict. Dit is pure oplichterij. Dit is illegaal. Nog een keer bellen naar de Univé.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Qoute uit mijn polis:
Nou net nogmaals met Unive gebeld maar krijg hetzelfde verhaal.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:28 schreef SOG het volgende:
Ik vind ts maar een zachtgekookt eitje. Zwaar opgelicht worden en niet eens een belletje doen.
Ik zou bellen en dan in gebreke stellen etc
En ook je laten afschepen bij Univé
Volgens mij valt oplichting onder strafrecht en kun je daarvan + van het terugdraaien van de teller (wat volgens mij tegenwoordig ook strafbaar is) gewoon aangifte doen. Mocht het tot een zaak komen dan kan je mogelijk een eis tot schade vergoeding toevoegen, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:24 schreef SOG het volgende:
[..]
Is dit een "conflict" dan? Dit is toch geen conflict. Dit is pure oplichterij. Dit is illegaal. Nog een keer bellen naar de Univé.
Het is een juridisch conflict met een verhoogd risico bedrijf. daarom is dit waarschijnlijk buiten de huidige polis gehoudenBij een Bovag bedrijf zou dit in theorie niet mogelijk moeten zijn. Mede omdat de Bovag geregeld is. De RB kan dus ook altijd met de Bovag schakel over dit issue als de garage niet mee wil werken. En nu zou de RB de garage aanklagen, wat veel tijd en geld zou kosten.quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus een ander die je oplicht doen ze niks mee?
Wat een nonsens, je hebt een juridisch conflict, en dit heeft helemaal niets met Bovag of garantie te maken.
De kans dat het je bij een Bovag garage overkomt zal alleen kleiner zijn, want dan vindt de Bovag daar ook wat van.
Je bent een slappe lul, je laat je toch niet zo oplichten of wel.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou net nogmaals met Unive gebeld maar krijg hetzelfde verhaal.
Lieve schatquote:Op woensdag 6 juli 2016 11:28 schreef LievePoetin het volgende:
[..]
Je bent een slappe lul, je laat je toch niet zo oplichten of wel.
1. of je houdt de auto maar eist minimaal een bepaald bedrag terug 50% ofzo ivm de onverkoopbaarheid later.
2. of je eist het complete bedrag terug en hassan kan zijn knakenbak weer terug krijgen.
zodra je stap 1 of 2 hebt gedaan ga je aangifte doen bij de polizei.
3. je gaat in een hoekje huilen dat jou onrecht is aangedaan maar onderneemt verder niks
Span een civiele zaak aan voor ontbinding. Makkelijker zal het w.s. niet worden.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:35 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Lieve schat
ik ga morgen aangifte doen en stuur een In gebreke stelling brief op waarin ik inderdaad 50% terug eis. maar denk je nou echt dat hij van een brief van mij overstag gaat? Het gaat er mij om dat er een juridisch orgaan is die zijn macht gebruikt om die vent te dwingen.
Als het daadwerkelijk zo'n tokkie is als TS doet voorkomen zal ie daar w.s. niet zo van onder de indruk zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:48 schreef Thezappa het volgende:
Je moet daar langs gaan ts..en ze hiermee confronteren ..heb je uberhaupt gevraagd om wen reactie van hen??
En ik zou je auto meenemen..en het daar te plekke in orde maken
Ja van een briefje dan helemaal niet..quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:50 schreef Dennism het volgende:
[..]
Als het daadwerkelijk zo'n tokkie is als TS doet voorkomen zal ie daar w.s. niet zo van onder de indruk zijn.
Ik denk dat je er beter aan doet de koop ongedaan te laten maken.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:35 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Lieve schat
ik ga morgen aangifte doen en stuur een In gebreke stelling brief op waarin ik inderdaad 50% terug eis. maar denk je nou echt dat hij van een brief van mij overstag gaat? Het gaat er mij om dat er een juridisch orgaan is die zijn macht gebruikt om die vent te dwingen.
Verzekering snap ik wel, die stellen een bepaalde voorwaarde voor hulp bij zaken die te maken hebben met motorvoertuigen / boten en fietsen en daar is niet aan voldaan.quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:05 schreef Fogel het volgende:
Vaag verhaal, niet alleen de tellerstand, maar vooral ook dat de verzekering niks wil doen. En daar betaal je dan voor...
Iedereen heeft het erover dat je die dealer een keer kan bellen om opheldering te vragen. Op de een of andere manier blijf je die suggestie negeren. Je kan voorstellen doen om met de handelaar tot een oplossing te komen, dat lijkt me de eerste stap voor allerlei ingebrekestellingen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou net nogmaals met Unive gebeld maar krijg hetzelfde verhaal.
Dat is helemaal niet moeilijk, je doet aangifte en hoopt dat de Officier van Justitie de zaak belangrijk genoeg vindt om 'm aan te pakken.quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:27 schreef proxyservies het volgende:
Raar dat een teller terugdraaien strafbaar is, maar dit bestraffen erg moeilijk schijnt te zijn..
Ik koop ook altijd auto's van mensen waarvan ik denk dat ik bij enig conflict een mes tussen mijn ribben krijg.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
50% terugeisen, damn man.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:35 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Lieve schat
Dat had je van tevoren niet gedaan?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nu ik erop google vind ik allemaal slechte reviews
http://www.iendaautos.nl/
TS heeft een bora uit 2003 gekocht.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:04 schreef Gruj0 het volgende:
Waar is de tijd dat men genoegen nam met een fatsoenlijke wagen als een Kia of Dacia met een kleine kilometerstand?
Wat is er vaag aan het statement van de verzekering? Het staat juist duidelijke in de voorwaarden. Duidelijkere kan het juist niet.quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:05 schreef Fogel het volgende:
Vaag verhaal, niet alleen de tellerstand, maar vooral ook dat de verzekering niks wil doen. En daar betaal je dan voor...
MIjn zegen heb jequote:Op donderdag 14 juli 2016 11:13 schreef KimJong-un het volgende:
Hahaha... Toen ik het adres zag wist ik al genoeg. Amersfoort stikt van dit soort louche handelaren. Net zoals Rotterdam en Apeldoorn.
Je kunt mij machtigen, dan rij ik van het weekend even langs om persoonlijk je verhaal over te brengen.
Nee ik heb aanvraag bij de RDW open staan over de partij die op 13-6 de teller heeft gewijzigd.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:31 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Maar je hebt het er dus maar bij gelaten?
Ja, en als ik daar kom zegt Achmed: Hij moet zelf komen. Als je er behoefte aan hebt kun je mij DM'en, dan hebben we het er over.quote:
Je moet gewoon je geld terugkrijgen en die auto weer inleveren, en ja, je zult wel een aangifte nodig hebben om dat voor elkaar te krijgen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
Er gaan mensen nu roepen: geld eisen EN aangifte doen?
Ja vind ik wel, en ik heb schade ondervonden:ik laat zsm D riem vervangen EN het is illegaal wat aangepakt moet worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |