abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163309814
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 13:54 schreef agter het volgende:

[..]

Wie zegt dat dan? Of is het meer je fantasie?
Ik geloof dat studentje ook nog denkt dat Sanders president van de VS kan worden.
  zondag 26 juni 2016 @ 13:55:53 #252
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_163309834
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 13:49 schreef Delibird het volgende:

[..]

Ik lees dat jij mensen die voor Brexit zijn uitmaakt voor PVV'ers.

Zozo, nog een persoonlijke aanval.
Verlaag je niet tot hun niveau, geniet gewoon van alle slechte verliezers.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zondag 26 juni 2016 @ 13:56:24 #253
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_163309845
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 13:49 schreef studentje7.1 het volgende:
Het Bremain kamp gedraagt zich echt beschamend na dit referendum.

De arrogantie en kinderlijkheid spatten er vanaf. Totaal geen respect voor de democratie.
Wie heeft ooit gesteld dat hoogopgeleiden niet kinderachtig dom of slechte verliezers kunnen zijn :D

Wij worden alleen maar geregeerd door hoogopgeleide kinderlijk naïeve onsportieve figuren :D
  zondag 26 juni 2016 @ 14:00:09 #254
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_163309949
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 13:53 schreef Delibird het volgende:

[..]

Tuurlijk.

[..]

Er bestaan ook Star Wars fans onder hoogopgeleiden;

"Ik heb dat niet gezegd"

"Oh U heeft dat niet gezegd :') "
pi_163309978
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 13:54 schreef agter het volgende:

[..]

Wie zegt dat dan? Of is het meer je fantasie?
Dit is letterlijk het sentiment van de Bremainers hier.
pi_163309981
Wat vooral grappig is dat dezelfde mensen die riepen dat er geen Brexit zou komen nu roepen dat het onmogelijk is, dat er grote problemen zijn etc. etc.

Het zijn exact dezelfde talking heads die de laatste tijd keer op keer met de neus op de feiten gedrukt worden.

Net als die domme droeftoeters in Nederland die strategisch thuis bleven toen ze naar de stembus konden gaan om hun mening te laten horen :')

De Brexit is een moeilijk vraagstuk. Het heeft zijn voors en tegens, maar het volk heeft er een beslissing over gemaakt.

- "Ja, maar we zijn niet gaan stemmen"
- "Ja, maar het leave kamp moet nu deze en deze stappen ondernemen anders telt het niet"

etc. enz.

Het is spannend, het is anders, het is onzeker, maar het hoeft niet per se slecht uit te pakken.
pi_163309985
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 14:01 schreef studentje7.1 het volgende:

[..]

Dit is letterlijk het sentiment van de Bremainers hier.
Projectie en fantasie dus?
pi_163309994
quote:
10s.gif Op zondag 26 juni 2016 13:55 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik geloof dat studentje ook nog denkt dat Sanders president van de VS kan worden.
Wat een grap. Ik heb al direct na de New York primary gezegd dat de kans nihiel was.

Heerlijk volwassen reactie van een Bremainer weer.
pi_163310045
quote:
10s.gif Op zondag 26 juni 2016 14:01 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Projectie en fantasie dus?
Gast ga dit topic eens terug lezen.

Het staat vol met zure reacties van hoe we de Britten hard moeten aanpakken, moeten laten voelen dat ze uit de EU zijn en hoe we zo snel mogelijk artikel 50 moeten activeren.
pi_163310092
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 14:04 schreef studentje7.1 het volgende:

[..]

Het staat vol met zure reacties van hoe we de Britten hard moeten aanpakken, moeten laten voelen dat ze uit de EU zijn en hoe we zo snel mogelijk artikel 50 moeten activeren.
Aangezien wij nog in de EU zitten, wil ik een deal die zo goed mogelijk voor ons is.
Wat de Britten daarvan vinden, is niet mijn prioriteit. Zij willen er uit.
Prima. Wat mij betreft.
Make my day!
pi_163310186
Schultz wil de Engelsen dinsdag uit de EU gooien met een resolutie.
http://www.france24.com/en/20160626-european-parliament-urges-britain-begin-eu-exit-tuesday

quote:
The four biggest groups in the European Parliament have also drawn up a draft resolution calling for Cameron to set the Brexit ball rolling on Tuesday, Germany's Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung reported.
pi_163310197
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 14:04 schreef studentje7.1 het volgende:

[..]

Fantasie en projectie dus metname.
pi_163310214
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 14:09 schreef Nintex het volgende:
Schultz wil de Engelsen dinsdag uit de EU gooien met een resolutie.
http://www.france24.com/en/20160626-european-parliament-urges-britain-begin-eu-exit-tuesday

[..]

Nou nee, dat is niet wat ze bepleiten volgens je eigen link.
  zondag 26 juni 2016 @ 14:23:12 #264
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_163310571
quote:
10s.gif Op zondag 26 juni 2016 13:50 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Hoezo? Volgens mij roepen ze hier juist volop op de uitslag te respecteren en de Brexit in gang te zetten.
Game on, volgens jouw openingspost toch?

Komop we weten heus wel waar je op doelt. "Meer EU kan nooit fout".
pi_163310578
Overigens ben ik er helemaal niet rouwig om als Engeland écht voor de Brexit gaat (en dat weten we pas als artikel 50 in werking treedt, daarvoor is het nog helemaal niet zeker). Laat ze maar lekker in hun eentje wegrotten op dat inteelteiland van ze. Voor negatieve economische gevolgen bij ons ben ik ook niet bang. Dat trekt wel weg.

Engeland heeft een unieke positie binnen de EU en ze zijn natuurlijk achterlijk om die op te geven. MAar ja, moeten ze zelf weten :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_163310649
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 13:32 schreef studentje7.1 het volgende:

[..]

Wat een onzin.

Johnson etc. hebben altijd gezegd dat de uittreding op een rustige manier gedaan moet worden en dat er voor de gewone bevolking helemaal niets direct gaat veranderen.

Waarom zou je zo een historische verandering dat heel veel potentiele gevaren kent gaan rushen en niet proberen een balans op te maken en een plan op te stellen? Ook voor de EU zelf lijkt het me helemaal niet goed.
Altijd ja? Heb je daar een bron voor? Hoe langer dit duurt hoe groter de onzekerheid en hoe groter de economische gevolgen, met name voor het VK.

Waarom zou je ook geen haast maken? De Britten hebben tegengestemd en willen dus weg, hoe langer ze erin blijven hoe langer ze de regels van Brussel moeten slikken en hoe langer ze EU-contributie moeten betalen.
  zondag 26 juni 2016 @ 14:27:22 #267
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_163310676
Ik vraag mij af waarom de pro EU trollen wel 'op de man' mogen reageren. Kleineren, uitlachen. "Jullie zijn ontwetend hu hu hu". Andere posts worden stilletjes verwijderd?
  Moderator zondag 26 juni 2016 @ 14:35:52 #268
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_163310919
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 14:27 schreef Tamabralski het volgende:
Ik vraag mij af waarom de pro EU trollen wel 'op de man' mogen reageren. Kleineren, uitlachen. "Jullie zijn ontwetend hu hu hu". Andere posts worden stilletjes verwijderd?
POL / [POL-Feedback] Lees eerst de openingspost.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 26 juni 2016 @ 15:13:41 #269
323401 Kijkertje
met filter
pi_163311884
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 13:55 schreef Perrin het volgende:

[..]

Verlaag je niet tot hun niveau, geniet gewoon van alle slechte verliezers.
Ik zie geen slechte verliezers, wel veel leedvermaak over de penibele situatie waarin het VK zich nu bevindt en terecht.

Wat ik een beetje mis zijn feestvierende Brexitters met concrete plannen hoe zij deze overwinning zo snel mogelijk gaan omzetten in het beloofde Walhalla nu zij bevrijd zijn van het juk van de EU.

Ik krijg toch sterk de indruk dat ze ergens hopen dat het hele Brexit niet doorgaat (Lagerhuis) en daarom geen haast hebben met Art. 50 :?

Ik hoop dat Brexit wel doorgaat. Niet omdat ik ervoor ben, maar omdat er dan eindelijk duidelijk wordt wat het effect op de lange termijn is als een land uit de EU stapt.

Edit: een beetje leedvermaak mag toch wel? :@ _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 26-06-2016 15:20:33 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_163312046
quote:
6s.gif Op zondag 26 juni 2016 15:13 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik hoop dat Brexit wel doorgaat. Niet omdat ik ervoor ben, maar omdat er dan eindelijk duidelijk wordt wat het effect op de lange termijn is als een land uit de EU stapt.
Ik wil het ook wel eens weten.

En bovendien wil ik stiekem gewoon een onafhankelijk schotland. Lijkt me hilarisch, in de 21ste eeuw nog een geslaagde onafhankelijkheid in het hart van 'geciviliseerd' west-Europa ! Verder ben ik ook benieuwd wat er met noord-ierland gaat gebeuren, etc.

Kortom, het lijkt me allemaal gewoon razend interessant om te volgen hoe alles zich gaat ontwikkelen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  zondag 26 juni 2016 @ 15:24:55 #271
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_163312175
Koenders wil zo snel mogelijk dat het Brexit afgehandeld wordt, daarna moet de EU kijken welke delen van het VK willen toetreden tot de EU
quote:
Grote zorgen

Koenders spreekt in het interview 'grote zorgen' uit over deze ontwikkelingen, met name die in Schotland. 'Voorlopig is het speculeren wat Schotland doet. Ik maak mij evenwel grote zorgen over het mogelijk uiteenvallen van het Verenigd Koninkrijk. Maar de Unie moet prioriteiten stellen. Eerst de scheiding goed regelen. Als daarna een land wil toetreden, kijken we daarnaar.'

Hij dringt aan op haast bij het afwikkelen van het vertrek van het Verenigd Koninkrijk uit de Unie. 'Want we kunnen geen getreuzel hebben zoals Boris Johnson nu voorstelt. Daar is eenvoudigweg geen tijd voor. Burgers, bedrijven, financiële markten - iedereen wil duidelijkheid.'
http://www.volkskrant.nl/(...)nvallen-vk~a4327930/
pi_163312414
Zien we binnenkort van Baalen op de Grassmarket in Edinburgh
  zondag 26 juni 2016 @ 16:11:31 #273
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_163313304
Daar is helemaal geen reden tot zorg toe. Met Schotland en Noord Ierland heb je er dalijk nieuwe bondgenoten bij.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_163314446
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 16:11 schreef Klopkoek het volgende:
Daar is helemaal geen reden tot zorg toe. Met Schotland en Noord Ierland heb je er dalijk nieuwe bondgenoten bij.
En wat brengen die landen de EU op?

Net zoveel of weinig als het VK?

Oei vergissing toch, het VK daar horen die al bij hoe heet het dan GB zonder die landen?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2016 16:59:21 ]
  zondag 26 juni 2016 @ 19:56:47 #275
275286 Bondsrepubliek
Weltmeister 2014
pi_163319757
quote:
Eindelijk verlost van de graaiende Britten

OPINIE De Brexit zou wel eens een Frexit kunnen helpen voorkomen. Nu we verlost zijn van de klemmende greep van de City bankiers en hun neoliberale gif, biedt dat de EU kansen om de steun van de bevolking terug te winnen.

Thomas von der Dunk cultuurhistoricus. 26 juni 2016, 11:00

Het belangrijkste gegeven is dat het land tot op het bot is verdeeld. Ook als het met eenzelfde miniem verschil niet tot een Brexit, maar tot een Bremain zou zijn gekomen, zouden daarom de problemen niet voorbij zijn geweest, omdat Londen onder druk zou blijven staan om in Brussel nog meer voorrechten binnen te slepen. Van dat permanente gechicaneer zijn we nu af.

En nog iets kan als pluspunt worden genoteerd: het ongelijk van 'de markten'. Daaraan werd ook nu weer een bijna goddelijk voorspellingsvermogen toegedicht: dankzij hun gut feeling zouden de speculanten van de City beter dan ieder ander aanvoelen, hoe de hazen electoraal zouden lopen.

Misschien dat nu eindelijk een einde komt aan de al dertig jaar durende grenzeloze overschatting van die lui, die in hun hele leven nog nooit iets nuttigs hebben gepresteerd, maar met de door hun graaizucht veroorzaakte kredietcrisis van 2008 wel in Europa hele samenlevingen hebben ontwricht. Het zou een zegen zijn als niet langer meer naar die beursgoeroes werd geluisterd.

Blindheid

Illustratief voor de blindheid in hun kring was de open brief die vijftig grote bedrijven op 31 mei in NRC publiceerden om de kiezer voor een 'blijven' te winnen. Lees dat stuk! De geestelijke impotentie die het uitstraalde was bijna zielig. Het is symbolisch voor de beperkte horizon binnen de gated community van maatschappelijk geslaagden waarin de opstellers mentaal en fysiek verkeren, en tekenend voor hun vervreemding van de rest van de bevolking.

Het was een verhaal voor degenen die toch al 'ja' zouden stemmen. Maar als je potentiële nee-stemmers wilt overtuigen, zul je dat met argumenten moeten doen die op hún denkwijze aansluiten - en dat zijn meestal heel andere. De Brexiteer gaat het niet om de economische groei in het algemeen, maar om zijn eigen - en die laatste vloeit niet automatisch uit de eerste voort.

Andere CEO's en beroepsbestuurders zullen bij lezing van die bedrijvenbrief vast instemmend hebben geknikt, maar zoals NRC-columniste Marike Stellinga terecht schreef: 'Het is níet de economie dommie'. Er stond niets in wat de globaliseringsverliezers van de bejubelde vrije markt gerust kon stellen. Tegen concrete angsten richt je met abstracte vertogen niets uit. Kennelijk kunnen die vijftig multinationals met al hun kapitaal niemand betalen die voldoende intelligent is om dat te beseffen.

Marktfetisjisme

Daarmee zou een Brexit wel eens een Frexit kunnen helpen voorkomen. Verlost van de klemmende greep van de City, die elke sociale en fiscale maatregel van Brussel, die het neoliberale gif zou kunnen neutraliseren, blokkeert: dat kan voor de EU juist kansen bieden om de steun van de bevolking terug te winnen. Is, zoals Volkskrantjournalist Bert Lanting donderdag in het hoofdcommentaar van deze krant meende, de euroscepsis vooral een gevolg van Brusselse onbescheidenheid?

Of is zij eerder het gevolg van fout beleid? Van een mede door de Britten fanatiek gepromoot marktfetisjisme dat voor veel burgers bovenal groeiende onzekerheid in petto heeft? In de door Lanting geconstateerde tegenstelling tussen noord en zuid ligt het gelijk minder automatisch bij het noorden dan hij veronderstelt. Integendeel: juist nu het geld door de lage rentestand gratis is, zouden regeringen moeten investeren, in plaats van stompzinnig te bezuinigen.

In dat opzicht is een welkom nevengevolg van een Brexit dat Rutte zijn grote bondgenoot verliest. Bij ons bestaat een merkwaardig positief beeld van Groot- Brittannië, als gevolg van een algehele pro-angelsaksische verblinding. Zo noemde Twan Huys het in Nieuwsuur het modernste land van Europa, waar het buiten Londen toch meer een kruising tussen een openluchtmuseum en een open inrichting is.

Dirk Jan Eppink

Nog komischer was het commentaar van Derk Jan Eppink. 'In Londen geldt: afspraak is afspraak'. O ja? De Tory's proberen juist steeds, met de eigen eurofobe achterban als chantagemiddel, onder afspraken uit te komen. Want reken maar dat het akkoord dat met Cameron was gesloten om hen binnen te houden, in geval van een kleine winst voor Bremain niet duurzaam was geweest.

'EU zonder Britten te katholiek', aldus de kop boven Eppinks stukje. Nu, één ding kunnen katholieken in elk geval beter dan protestanten, met hun eeuwige scheurmakersmentaliteit: de boel bij elkaar houden, en die kunst zal Europa komende jaren hard nodig hebben.

Of Westminster dat straks zelf ook met het Verenigd Koninkrijk kan, moet nog blijken. Omdat de Schotten en Noord-Ieren voor Bremain stemden, zou het eindresultaat van Farage's glorieuze uittocht naar het Beloofde Land wel eens niet kunnen resulteren in een waves-ruling Greater Britain à la Queen Victoria, maar in het Little England uit de dagen van Hendrik de Achtste.

Volkerengevangenis

Wat de EU betreft, moeten de gevolgen ook niet worden overdreven. Zoals bij een Bremain blijven een milde vorm van weggaan zou zijn geweest, zo komt bij een Brexit weggaan op een milde vorm van blijven neer. We zullen echt wel handel met de Britten blijven drijven, ook al wordt het wat duurder en ingewikkelder. Hun winderige eiland ligt waar het ligt, en zal daar ook nog wel even blijven liggen. Zolang ze onze kaas lusten zullen ze die blijven kopen.

Zeker, nu wordt er in Brussel gedreigd met een stevige reactie, want de Junckers zijn boos en beledigd. Maar als het de bedoeling is om anderen in te peperen dat ze het uit hun hoofd moeten laten óók uittreding te overwegen, zal dat het beeld van de EU als volkerengevangenis versterken en de liefde niet vergroten - dus dat werkt uiteindelijk averechts. Daarbij zal de politieke behoefte om een Brexit te bestraffen het onder druk van het eigen bedrijfsleven afleggen tegen het economische belang om zichzelf niet nog verder in de vingers te snijden.
http://www.volkskrant.nl/(...)de-britten~a4327041/
  zondag 26 juni 2016 @ 20:11:05 #276
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_163320266
quote:
6s.gif Op zondag 26 juni 2016 15:13 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik zie geen slechte verliezers, wel veel leedvermaak over de penibele situatie waarin het VK zich nu bevindt en terecht.

Wat ik een beetje mis zijn feestvierende Brexitters met concrete plannen hoe zij deze overwinning zo snel mogelijk gaan omzetten in het beloofde Walhalla nu zij bevrijd zijn van het juk van de EU.

Ik krijg toch sterk de indruk dat ze ergens hopen dat het hele Brexit niet doorgaat (Lagerhuis) en daarom geen haast hebben met Art. 50 :?

Edit: een beetje leedvermaak mag toch wel? :@ _O-

[ afbeelding ]
Bij het uitroepen van een onafhankelijkheidsdag (aldus Farage) verwacht ik eigenlijk dit soort toestanden:

Niet dat dit soort retards in het nieuws komen:

Of een Boris Johnson die als een boer met kiespijn lacht:

<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_163320468
Ik weet ook niet of ik rouwig ben om een Brexit.
Wat mij betreft gaan ze ook echt. ze willen dat toch?

Dan kunnen wij Europa sterker en socialer opbouwen zonder al dat overdreven neoliberale geroep uit het VK.

Maar ik heb het vermoeden dat niemand daar de ballen heeft om artikel 50 daadwerkelijk in werking te zetten.
Make my day!
  zondag 26 juni 2016 @ 20:23:01 #278
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_163320720
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 20:16 schreef agter het volgende:
Ik weet ook niet of ik rouwig ben om een Brexit.
Wat mij betreft gaan ze ook echt. ze willen dat toch?

Dan kunnen wij Europa sterker en socialer opbouwen zonder al dat overdreven neoliberale geroep uit het VK.

Maar ik heb het vermoeden dat niemand daar de ballen heeft om artikel 50 daadwerkelijk in werking te zetten.
Gevaar is wel dat Duitsland veel te veel de lakens gaat uitdelen. En zichzelf beschermen ten koste van anderen. Dat doen ze nu al met hun dienstenwetgeving...

quote:
However, this argument that Germany and the UK are like-minded countries is a little disingenuous, because Germany is not quite as liberal as is sometimes suggested. While it is all for trade liberalisation beyond the EU, it is one of the countries that has blocked internal steps such as the completion of the single market in services. Germany has a somewhat schizophrenic economy with a hyper-competitive export industry but a rather protected service sector. Germans also have different views on financial services - even on the right, for example, there is support for a financial transactions tax. In short, Germany is aligned with the UK on some but not all issues.
http://blogs.lse.ac.uk/br(...)k-to-stay-in-the-eu/

quote:
Zeker sinds de toetreding tot de euro lijkt Nederland soms dichter bij Berlijn dan bij Londen te zitten, maar schijn bedriegt. In het economisch beleid is Nederland toch meer Angelsaksisch georiënteerd. Denk maar aan de regulering van beroepen. Door overal Duitse diploma's voor te eisen, houden de Oosterburen concurrentie buiten de deur.
http://fd.nl/economie-pol(...)ten-dan-met-duitsers
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 26 juni 2016 @ 20:23:31 #279
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_163320737
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 13:49 schreef studentje7.1 het volgende:
Het Bremain kamp gedraagt zich echt beschamend na dit referendum.

De arrogantie en kinderlijkheid spatten er vanaf. Totaal geen respect voor de democratie.
Want vinden dat anderen een onverstandige keuze hebben gemaakt is verboden?
pi_163320894
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 20:23 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Gevaar is wel dat Duitsland veel te veel de lakens gaat uitdelen. En zichzelf beschermen ten koste van anderen. Dat doen ze nu al met hun dienstenwetgeving...
Idd. Daarom heeft Europa belang bij een tegenwicht vanuit Engeland en Frankrijk. Met de zwakte van Hollande en de politieke crisis in het VK schiet dat allemaal niet op.
pi_163320945
En dat is ook in het belang van Duitsland zelf natuurlijk, om niet nog meer het imago van Viertes Reich te krijgen.
  zondag 26 juni 2016 @ 20:29:53 #282
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_163320998
1 ding is zeker, als dit referendum niet tot een brexit leidt, dan is het laatste restje geloofwaardigheid van het systeem door het riool gespoeld, gezien de overduidelijke uitslag en de statements na de tellingen,lijkt me dit ook een onmogelijke optie.. Farage haalt dan waarschijnlijk een absolute meerderheid in de volgende verkiezingen die dan snel zullen komen.
  zondag 26 juni 2016 @ 20:30:58 #283
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_163321051
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 20:29 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
1 ding is zeker, als dit referendum niet tot een brexit leidt, dan is het laatste restje geloofwaardigheid van het systeem door het riool gespoeld, gezien de overduidelijke uitslag en de statements na de tellingen,lijkt me dit ook een onmogelijke optie.. Farage haalt dan waarschijnlijk een absolute meerderheid in de volgende verkiezingen die dan snel zullen komen.
Misschien schieten ze dan een beetje op met Artikel 50
pi_163321106
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 20:30 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Misschien schieten ze dan een beetje op met Artikel 50
Wie gaat dat doen, denk je?
Make my day!
  zondag 26 juni 2016 @ 20:37:45 #285
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_163321300
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 20:32 schreef agter het volgende:

[..]

Ik vermoed niemand. Cameron heeft al aangegeven niet deze shitzooi in werking te willen zetten terwijl ie een remain-campagne heeft gevoerd. Boris zei vrijdag dat het niet zo'n haast had en is ondertussen spoorloos verdwenen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_163321385
quote:

[..]

bbclaurak twitterde op zondag 26-06-2016 om 19:15:05 Theresa May canvassing support among colleagues, expect her to announce Bid for PM in next few days reageer retweet
  zondag 26 juni 2016 @ 20:50:57 #287
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_163321735
Mogelijk rolt ook de kop van Jeremy Corbyn.
http://www.nu.nl/brexit/4(...)derschap-corbyn.html

Wat een zooi, het wordt hoe langer hoe grappiger die Brexit
pi_163321816
quote:

[..]

D66?
  zondag 26 juni 2016 @ 20:55:05 #289
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_163321905
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 20:50 schreef Hexagon het volgende:
Mogelijk rolt ook de kop van Jeremy Corbyn.
http://www.nu.nl/brexit/4(...)derschap-corbyn.html

Wat een zooi, het wordt hoe langer hoe grappiger die Brexit
Logisch. Er werd al een tijdje aan de poten van Corbyn gezaagd, de onzichtbaarheid tijdens de Campagne voor dit referendum geeft zijn tegenstanders een mooi excuus een paleisrevolutie te starten en hem te wippen. Voor labour maar beter ook, want Corbyn is niet iemand waarmee je verkiezingen wint.
pi_163321944
Boris Johnson is zijn oorlogskabinet aan het formeren:
http://www.mirror.co.uk/n(...)net-revealed-8288126

Nigel Adams, Amanda Milling, Jake Berry en Ben Wallace
Make my day!
  zondag 26 juni 2016 @ 20:56:29 #291
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_163321981
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 12:59 schreef Perrin het volgende:

[..]

Sirdanilot moet nog ff wennen aan de Brexit. Bij sommigen duurt dat gewoon even omdat ze zo geschokt zijn.
Geschokt? Ik lach me al twee dagen een natte broek met die Brexit. _O-
pi_163322072
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 20:56 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dus je zit al twee dagen met een natte broek?
Netjes zeg?
Heb je wel plastic op je bureau stoel liggen?
  zondag 26 juni 2016 @ 21:01:54 #293
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_163322251
Die John Kerry nodigt zichzelf even uit :r
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_163322318
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 21:01 schreef Klopkoek het volgende:
Die John Kerry nodigt zichzelf even uit :r
Lijkt mij een gevaarlijke tijd die met ballen kan zich in zo een situatie de macht grijpen, kwam het niet eerder voor in de geschiedenis?
pi_163322593
Geen Brexit plan. Alleen Schotland handelt.

https://twitter.com/skynews/status/747089150550016000
Make my day!
pi_163322800
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 21:03 schreef john2406 het volgende:

[..]

Lijkt mij een gevaarlijke tijd die met ballen kan zich in zo een situatie de macht grijpen, kwam het niet eerder voor in de geschiedenis?
uiteraard een godwin dank je Gretel
  zondag 26 juni 2016 @ 21:37:19 #297
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_163324029
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 20:55 schreef agter het volgende:
Boris Johnson is zijn oorlogskabinet aan het formeren:
http://www.mirror.co.uk/n(...)net-revealed-8288126

Nigel Adams, Amanda Milling, Jake Berry en Ben Wallace
Lijkt me een uitstekend en daadkrachtig team. Goed voor de Britten!
pi_163324316
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 20:56 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Uitmuntend vermaak inderdaad _O-
pi_163324507
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 21:09 schreef agter het volgende:
Geen Brexit plan. Alleen Schotland handelt.

https://twitter.com/skynews/status/747089150550016000
Veelzeggend.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 26 juni 2016 @ 21:47:57 #300
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_163324622
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 21:45 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Veelzeggend.
Geloof je nu echt al die onzin die gespuid wordt al die slechte verliezers?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')