Wow ik wist wel dat er veel anti europa PVV'ers op FOK zaten maar niet dat modjes dat ook warenquote:Op zondag 26 juni 2016 12:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sirdanilot moet nog ff wennen aan de Brexit. Bij sommigen duurt dat gewoon even omdat ze zo geschokt zijn.
Het besef dringt wel tot je door, geef de verwerking nog een paar dagen.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:01 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Wow ik wist wel dat er veel anti europa PVV'ers op FOK zaten maar niet dat modjes dat ook waren
Het referendum is niet bindend. Voordat artikel 50 in werking treeds is er gewoon nog niks gebeurd.
Goed onderbouwd stukje wel weerquote:Op zondag 26 juni 2016 12:59 schreef Nintex het volgende:
[..]
haha, wat een onzin weer van de sore losers. Er zijn een berg aan politici die het stokje kunnen overnemen van Cameron. Osborne, Gove, Johson, May. Het zal tussen May en Johnson gaan waarschijnlijk.
Het remain kamp ligt juist in duigen. Vooral labour, dat is een zooitje. Als de EU echt wil gaan 'straffen' en onredelijk is, kunnen ze altijd nog Farage sturen om met ze fucken. Het remain kamp en de EU proberen 1000 en 1 redenen te vinden, waarom leave toch niet gewonnen heeft. Van:
"Eigenlijk willen mensen het niet" tot "er is helemaal geen plan".
quote:Op zondag 26 juni 2016 13:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het besef dringt wel tot je door, geef de verwerking nog een paar dagen.
Cameron zou toch wel gek zijn om de vuile was van anderen op te knappen nu er voor brexit is gestemd? Hij heeft volkomen gelijk, laat anderen het maar lekker uitzoeken.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:03 schreef J.B. het volgende:
[..]
Goed onderbouwd stukje wel weerCameron heeft op voorhand voortdurend aangekondigd dat bij een Leave meteen Artikel 50 in werking zou worden gesteld, nu het zover is schuift hij de hete aardappel door en begint Schotland te roepen voor onafhankelijkheid. Dat getuigt niet bepaald van vooruitziendheid, maar klaarblijkelijk weet jij het beter.
Ja precies, Labour en de EU daarentegenquote:Op zondag 26 juni 2016 13:05 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Cameron zou toch wel gek zijn om de vuile was van anderen op te knappen nu er voor brexit is gestemd? Hij heeft volkomen gelijk, laat anderen het maar lekker uitzoeken.
En dat schotland onafhankelijk wilde worden bij brexit wist iedereen van tevoren al.
Dat verklaart niet waarom Johnson en consorten ineens beginnen te roepen 'dat het rustig aan moet' terwijl ze op voorhand zo snel mogelijk weg wilden. In de tussentijd loopt ook de zogenaamde wekelijkse contributie van £350 miljoen die naar de NHS zou gaan gewoon door, dus het vertragen van de uittreding kost miljarden die anders zogezegd naar de zorg zouden gaan. Mijns inziens is het puur kiezersbedrog dat niet anders verklaard kan worden dan doordat er simpelweg geen plan is.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:05 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Cameron zou toch wel gek zijn om de vuile was van anderen op te knappen nu er voor brexit is gestemd? Hij heeft volkomen gelijk, laat anderen het maar lekker uitzoeken.
En dat schotland onafhankelijk wilde worden bij brexit wist iedereen van tevoren al.
Ben ik het geheel mee eens, er is geen plan en daarom zou het me helemaal niet verbazen als het hele zaakje gewoon niet door gaat.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:10 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dat verklaart niet waarom Johnson en consorten ineens beginnen te roepen 'dat het rustig aan moet' terwijl ze op voorhand zo snel mogelijk weg wilden. In de tussentijd loopt ook de zogenaamde wekelijkse contributie van £350 miljoen die naar de NHS zou gaan gewoon door, dus het vertragen van de uittreding kost gewoon miljarden. Mijns inziens is het puur kiezersbedrog dat niet anders verklaard kan worden dan doordat er simpelweg geen plan is.
De bal ligt bij de EU, laat ze maar lekker 'boos' zijn.twitter:Channel4News twitterde op zaterdag 25-06-2016 om 15:15:31“Christ. I’ve got to go and play cricket.” Thunder interrupts @BorisJohnson as he leaves his househttps://t.co/EHzpbGYaJZ reageer retweet
Wat een onzin.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:10 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dat verklaart niet waarom Johnson en consorten ineens beginnen te roepen 'dat het rustig aan moet' terwijl ze op voorhand zo snel mogelijk weg wilden. In de tussentijd loopt ook de zogenaamde wekelijkse contributie van £350 miljoen die naar de NHS zou gaan gewoon door, dus het vertragen van de uittreding kost miljarden die anders zogezegd naar de zorg zouden gaan. Mijns inziens is het puur kiezersbedrog dat niet anders verklaard kan worden dan doordat er simpelweg geen plan is.
twitter:philcuteinho twitterde op zondag 26-06-2016 om 00:14:15Jeremy Corbyn is preparing to call for a war crimes investigation into Tony Blair https://t.co/UJfF1wTB03 reageer retweet
Je hebt het er wel erg moeilijk mee hè, zo erg dat je 52% van de volk uitmaakt voor racisten.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:01 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Wow ik wist wel dat er veel anti europa PVV'ers op FOK zaten maar niet dat modjes dat ook waren
Het referendum is niet bindend. Voordat artikel 50 in werking treeds is er gewoon nog niks gebeurd.
Wow jij kunt niet zo goed begrijpend lezen hèquote:Op zondag 26 juni 2016 13:44 schreef Delibird het volgende:
[..]
Je hebt het er wel erg moeilijk mee hè, zo erg dat je 52% van de volk uitmaakt voor racisten.
quote:Op zondag 26 juni 2016 13:33 schreef Nintex het volgende:
Jeremy Corbyn gaat proberen de Blairites te torpederen om zijn eigen hachje te reddentwitter:philcuteinho twitterde op zondag 26-06-2016 om 00:14:15Jeremy Corbyn is preparing to call for a war crimes investigation into Tony Blair https://t.co/UJfF1wTB03 reageer retweet
Haha, de mods komen voort uit de users. Dus niet meer dan logisch dat ze er tussen zitten. Heb het in dit debat ook regelmatig aan de stok gehad met een mod uit die hoek. Zo'n gevalletje wat maar bleef ontkennen dat dat parlementslid door een extreemrechtse gek was neergeschoten.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:01 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Je hebt even gemist dat ze de bal al lang en breed bij de Britten neer hebben gelegd. Door het aftreden van Cameron zelfs vrij specifiek bij meneer Johnson.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:28 schreef Nintex het volgende:
Er is wel een plan. Eerst even uitrusten na de campagne. Dan starten met het maken van afspraken. Het is een proces van minimaal 2 jaar. Het paniekvoetbal van de EU hebben de voorvechters van Leave geen boodschap aan en terecht.
Johnson is dit weekend gewoon een potje Cricket gaan spelen terwijl de labour party al sinds de uitslagenavond implodeerd.De bal ligt bij de EU, laat ze maar lekker 'boos' zijn.twitter:Channel4News twitterde op zaterdag 25-06-2016 om 15:15:31“Christ. I’ve got to go and play cricket.” Thunder interrupts @BorisJohnson as he leaves his househttps://t.co/EHzpbGYaJZ reageer retweet
Ik lees dat jij mensen die voor Brexit zijn uitmaakt voor PVV'ers.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:45 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Wow jij kunt niet zo goed begrijpend lezen hè
Ga maar weer lekker pokemon spelen.
Dat heb je dan verkeerd gelezen.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:49 schreef Delibird het volgende:
[..]
Ik lees dat jij mensen die voor Brexit zijn uitmaakt voor PVV'ers.
Zozo, nu nog een persoonlijke aanval.
Hoezo? Volgens mij roepen ze hier juist volop op de uitslag te respecteren en de Brexit in gang te zetten.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:49 schreef studentje7.1 het volgende:
Het Bremain kamp gedraagt zich echt beschamend na dit referendum.
De arrogantie en kinderlijkheid spatten er vanaf. Totaal geen respect voor de democratie.
Dat doet hij volgens mij niet hoor.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:49 schreef Delibird het volgende:
[..]
Ik lees dat jij mensen die voor Brexit zijn uitmaakt voor PVV'ers.
Zozo, nog een persoonlijke aanval.
Lekker volwassen zeg: "de uitslag bevalt me niet, ik ben boos op de Britten want ze zijn het niet met me eens dus nu gaan we ze lekker hard aanpakken en pesten ook door ze ondoordacht en zonder plan zo snel mogelijk de EU uit te gooien".quote:Op zondag 26 juni 2016 13:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoezo? Volgens mij roepen ze hier juist volop op de uitslag te respecteren en de Brexit in gang te zetten.
Tuurlijk.quote:
quote:Op zondag 26 juni 2016 13:01 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Wie zegt dat dan? Of is het meer je fantasie?quote:Op zondag 26 juni 2016 13:52 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Lekker volwassen zeg: "de uitslag bevalt me niet, ik ben boos op de Britten want ze zijn het niet met me eens dus nu gaan we ze lekker hard aanpakken en pesten ook door ze ondoordacht en zonder plan zo snel mogelijk de EU uit te gooien".
Mal verhaal wel van je. Maar leuk verzonnen.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:52 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Lekker volwassen zeg: "de uitslag bevalt me niet, ik ben boos op de Britten want ze zijn het niet met me eens dus nu gaan we ze lekker hard aanpakken en pesten ook door ze ondoordacht en zonder plan zo snel mogelijk de EU uit te gooien".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |