Bij het uitroepen van een onafhankelijkheidsdag (aldus Farage) verwacht ik eigenlijk dit soort toestanden:quote:Op zondag 26 juni 2016 15:13 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik zie geen slechte verliezers, wel veel leedvermaak over de penibele situatie waarin het VK zich nu bevindt en terecht.
Wat ik een beetje mis zijn feestvierende Brexitters met concrete plannen hoe zij deze overwinning zo snel mogelijk gaan omzetten in het beloofde Walhalla nu zij bevrijd zijn van het juk van de EU.
Ik krijg toch sterk de indruk dat ze ergens hopen dat het hele Brexit niet doorgaat (Lagerhuis) en daarom geen haast hebben met Art. 50![]()
Ik hoop dat Brexit wel doorgaat. Niet omdat ik ervoor ben, maar omdat er dan eindelijk duidelijk wordt wat het effect op de lange termijn is als een land uit de EU stapt.
Edit: een beetje leedvermaak mag toch wel?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gevaar is wel dat Duitsland veel te veel de lakens gaat uitdelen. En zichzelf beschermen ten koste van anderen. Dat doen ze nu al met hun dienstenwetgeving...quote:Op zondag 26 juni 2016 20:16 schreef agter het volgende:
Ik weet ook niet of ik rouwig ben om een Brexit.
Wat mij betreft gaan ze ook echt. ze willen dat toch?
Dan kunnen wij Europa sterker en socialer opbouwen zonder al dat overdreven neoliberale geroep uit het VK.
Maar ik heb het vermoeden dat niemand daar de ballen heeft om artikel 50 daadwerkelijk in werking te zetten.
http://blogs.lse.ac.uk/br(...)k-to-stay-in-the-eu/quote:However, this argument that Germany and the UK are like-minded countries is a little disingenuous, because Germany is not quite as liberal as is sometimes suggested. While it is all for trade liberalisation beyond the EU, it is one of the countries that has blocked internal steps such as the completion of the single market in services. Germany has a somewhat schizophrenic economy with a hyper-competitive export industry but a rather protected service sector. Germans also have different views on financial services - even on the right, for example, there is support for a financial transactions tax. In short, Germany is aligned with the UK on some but not all issues.
http://fd.nl/economie-pol(...)ten-dan-met-duitsersquote:Zeker sinds de toetreding tot de euro lijkt Nederland soms dichter bij Berlijn dan bij Londen te zitten, maar schijn bedriegt. In het economisch beleid is Nederland toch meer Angelsaksisch georiėnteerd. Denk maar aan de regulering van beroepen. Door overal Duitse diploma's voor te eisen, houden de Oosterburen concurrentie buiten de deur.
Want vinden dat anderen een onverstandige keuze hebben gemaakt is verboden?quote:Op zondag 26 juni 2016 13:49 schreef studentje7.1 het volgende:
Het Bremain kamp gedraagt zich echt beschamend na dit referendum.
De arrogantie en kinderlijkheid spatten er vanaf. Totaal geen respect voor de democratie.
Idd. Daarom heeft Europa belang bij een tegenwicht vanuit Engeland en Frankrijk. Met de zwakte van Hollande en de politieke crisis in het VK schiet dat allemaal niet op.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Gevaar is wel dat Duitsland veel te veel de lakens gaat uitdelen. En zichzelf beschermen ten koste van anderen. Dat doen ze nu al met hun dienstenwetgeving...
Misschien schieten ze dan een beetje op met Artikel 50quote:Op zondag 26 juni 2016 20:29 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
1 ding is zeker, als dit referendum niet tot een brexit leidt, dan is het laatste restje geloofwaardigheid van het systeem door het riool gespoeld, gezien de overduidelijke uitslag en de statements na de tellingen,lijkt me dit ook een onmogelijke optie.. Farage haalt dan waarschijnlijk een absolute meerderheid in de volgende verkiezingen die dan snel zullen komen.
Wie gaat dat doen, denk je?quote:Op zondag 26 juni 2016 20:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Misschien schieten ze dan een beetje op met Artikel 50
Ik vermoed niemand. Cameron heeft al aangegeven niet deze shitzooi in werking te willen zetten terwijl ie een remain-campagne heeft gevoerd. Boris zei vrijdag dat het niet zo'n haast had en is ondertussen spoorloos verdwenen.quote:
quote:
twitter:bbclaurak twitterde op zondag 26-06-2016 om 19:15:05Theresa May canvassing support among colleagues, expect her to announce Bid for PM in next few days reageer retweet
Logisch. Er werd al een tijdje aan de poten van Corbyn gezaagd, de onzichtbaarheid tijdens de Campagne voor dit referendum geeft zijn tegenstanders een mooi excuus een paleisrevolutie te starten en hem te wippen. Voor labour maar beter ook, want Corbyn is niet iemand waarmee je verkiezingen wint.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:50 schreef Hexagon het volgende:
Mogelijk rolt ook de kop van Jeremy Corbyn.
http://www.nu.nl/brexit/4(...)derschap-corbyn.html
Wat een zooi, het wordt hoe langer hoe grappiger die Brexit
Geschokt? Ik lach me al twee dagen een natte broek met die Brexit.quote:Op zondag 26 juni 2016 12:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sirdanilot moet nog ff wennen aan de Brexit. Bij sommigen duurt dat gewoon even omdat ze zo geschokt zijn.
Dus je zit al twee dagen met een natte broek?quote:Op zondag 26 juni 2016 20:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Geschokt? Ik lach me al twee dagen een natte broek met die Brexit.
Lijkt mij een gevaarlijke tijd die met ballen kan zich in zo een situatie de macht grijpen, kwam het niet eerder voor in de geschiedenis?quote:
uiteraard een godwin dank je Gretelquote:Op zondag 26 juni 2016 21:03 schreef john2406 het volgende:
[..]
Lijkt mij een gevaarlijke tijd die met ballen kan zich in zo een situatie de macht grijpen, kwam het niet eerder voor in de geschiedenis?
Lijkt me een uitstekend en daadkrachtig team. Goed voor de Britten!quote:Op zondag 26 juni 2016 20:55 schreef agter het volgende:
Boris Johnson is zijn oorlogskabinet aan het formeren:
http://www.mirror.co.uk/n(...)net-revealed-8288126
Nigel Adams, Amanda Milling, Jake Berry en Ben Wallace
Uitmuntend vermaak inderdaadquote:Op zondag 26 juni 2016 20:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Geschokt? Ik lach me al twee dagen een natte broek met die Brexit.
Veelzeggend.quote:Op zondag 26 juni 2016 21:09 schreef agter het volgende:
Geen Brexit plan. Alleen Schotland handelt.
https://twitter.com/skynews/status/747089150550016000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |